Umiejętności
Human Resources
Invoice Discounting
Invoice Finance
Invoice Verification
Microsoft Office
Outlook
Quarterly Taxes
Zarządzanie nieruchomościami
zarządzanie biurem
budownictwo
Fakturowanie
prawo nieruchomości
Planowanie eventów
Administracja biura
Property Valuation
asysta administracyjna
Doświadczenie zawodowe
Facility Specialist
-Konserwacja budynku, realizacja napraw, współpraca z serwisem technicznym,
- Współpraca z dostawcami, zgłaszanie wszelkich awarii, kontrola jakości usług,
- Wsparcie w organizacji nowych lokalizacji, wdrażaniu zmian w aktualnych lokalizacjach, relokacjach,
- Zarządzanie mieszkaniami służbowymi,
- Wsparcie w zakresie aktualizacji procedur w obiekcie, dostarczanie odpowiedniej dokumentacji zgodnie z wymaganiami Infosys, kontrola przestrzegania zasad obiektu, pomoc w trakcie audytów,
- Udział w procesie zarządzania zapasami/środkami trwałymi, aktualizacji i weryfikacji bazy danych środków trwałych,
- Zapewnienie właściwych procesów zakupowych: zakup towarów w obiekcie zgodnie z procedurami, terminowe zarządzanie fakturami, kontrola kosztów, zapewnienie terminowej płatności dla dostawców,
- Wsparcie dla pracowników w codziennych sprawach z obszaru obiektu, rozwiązywanie problemów, zapewnienie komunikacji wewnątrz organizacji w bieżących sprawach,
- Zapewnienie właściwej funkcjonalności użytkowanej przestrzeni.
- Współpraca z dostawcami, zgłaszanie wszelkich awarii, kontrola jakości usług,
- Wsparcie w organizacji nowych lokalizacji, wdrażaniu zmian w aktualnych lokalizacjach, relokacjach,
- Zarządzanie mieszkaniami służbowymi,
- Wsparcie w zakresie aktualizacji procedur w obiekcie, dostarczanie odpowiedniej dokumentacji zgodnie z wymaganiami Infosys, kontrola przestrzegania zasad obiektu, pomoc w trakcie audytów,
- Udział w procesie zarządzania zapasami/środkami trwałymi, aktualizacji i weryfikacji bazy danych środków trwałych,
- Zapewnienie właściwych procesów zakupowych: zakup towarów w obiekcie zgodnie z procedurami, terminowe zarządzanie fakturami, kontrola kosztów, zapewnienie terminowej płatności dla dostawców,
- Wsparcie dla pracowników w codziennych sprawach z obszaru obiektu, rozwiązywanie problemów, zapewnienie komunikacji wewnątrz organizacji w bieżących sprawach,
- Zapewnienie właściwej funkcjonalności użytkowanej przestrzeni.
Administrator Nieruchomości
• Sporządzanie budżetów, zestawień remontowych oraz
planów eksploatacyjnych Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie
utrzymania nieruchomości oraz planowanych inwestycji
i remontów
• Prowadzenie dokumentacji administracyjnej Wspólnot
Mieszkaniowych, aktualizacja danych dotyczących kosztów
• Zapewnianie ciągłości eksploatacyjnej nieruchomości poprzez
bieżące utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego.
• Koordynowanie i rozliczanie pracy firm świadczących usługi -
sprzątanie, konserwacja i inne czynności związane z utrzymaniem
nieruchomości
• Aktywne poszukiwanie firm, prowadzenie negocjacji oraz wybór
firm świadczących usługi na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych
• Rozliczanie zobowiązań wynikających z zawartych umów
• Reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami
administracji państwowej samorządowej, sądami powszechnymi
i administracyjnymi oraz osobami trzecimi w ramach
otrzymanego pełnomocnictwa
• Sporządzanie i redagowanie pism, zarządzanie dokumentacją
oraz korespondencją
planów eksploatacyjnych Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie
utrzymania nieruchomości oraz planowanych inwestycji
i remontów
• Prowadzenie dokumentacji administracyjnej Wspólnot
Mieszkaniowych, aktualizacja danych dotyczących kosztów
• Zapewnianie ciągłości eksploatacyjnej nieruchomości poprzez
bieżące utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego.
• Koordynowanie i rozliczanie pracy firm świadczących usługi -
sprzątanie, konserwacja i inne czynności związane z utrzymaniem
nieruchomości
• Aktywne poszukiwanie firm, prowadzenie negocjacji oraz wybór
firm świadczących usługi na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych
• Rozliczanie zobowiązań wynikających z zawartych umów
• Reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami
administracji państwowej samorządowej, sądami powszechnymi
i administracyjnymi oraz osobami trzecimi w ramach
otrzymanego pełnomocnictwa
• Sporządzanie i redagowanie pism, zarządzanie dokumentacją
oraz korespondencją
Office Manager
Telma Agency Communications Sp. z o.o.
• Zarządzanie budżetem przypisanym do zapewnienia
prawidłowego funkcjonowania firmy od strony administracyjnej
• Prowadzenie negocjacji z dostawcami usług
• Prowadzenie agendy pracowników
• Asystentura Zarządu
• Współpraca z zewnętrznym działem księgowo-kadrowym
• Organizacja biura – naprawy, przeglądy, czuwanie nad ogólnym
stanem budynku biurowego
• Kreowanie wizerunku firmy
• Organizacja targów
• Pomoc w aktualnych projektach
prawidłowego funkcjonowania firmy od strony administracyjnej
• Prowadzenie negocjacji z dostawcami usług
• Prowadzenie agendy pracowników
• Asystentura Zarządu
• Współpraca z zewnętrznym działem księgowo-kadrowym
• Organizacja biura – naprawy, przeglądy, czuwanie nad ogólnym
stanem budynku biurowego
• Kreowanie wizerunku firmy
• Organizacja targów
• Pomoc w aktualnych projektach
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Zabudowa fabrykancka Łodzi, zarządzanie nieruchomościami, prawo budowlane,nordic walking, szeroko pojęta dobra kuchnia, jazda na rowerze i wszytko z nimi związane.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.