Dorota Tylek

Marketing Manager
Olszowice, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. marketingu i e-commerce
Fandango, właściciel marki odzieżowej Greenpoint
- Współtworzenie i realizacja strategii reklamowo-marketingowej firmy;
- Kontakt z mediami, w tym działania z zakresu media relations;
- Kontakt i współpraca z Galeriami Handlowymi z zakresu działań marketingowych;
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie organizacji kampanii;
- Negocjowanie cen i warunków współpracy z drukarniami, agencjami reklamowymi, redakcjami,
- Przygotowanie akcji promocyjnych w sieci sklepów w tym również mailingowych i sms;
- Stały kontakt ze sklepami stacjonarnymi oraz wspieranie ich marketingowo;
- Koordynacja programu Karta Stałego Klienta Greenpoint;
- Wdrożenie programu do obsługi programu lojalnościowego;
- Wykonywanie oraz obróbka graficzna zdjęć produktowych kolekcji;
- Monitorowanie i analiza rynku pod kątem potrzeb klientów i działań konkurencji;
- Współpraca przy zarządzaniu stroną www oraz fun page’em marki;
- Ścisła współpraca z działem visual merchandisingu, graficznym, sprzedaży oraz projektowym;
- Dbałość o dokumentację związaną z działem marketingu;
- Zarządzanie treścią w sklepie internetowym;
- Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży w kanale internetowym;
- Monitorowanie sprzedaży i analiza czynników wpływających na jej wynik;
- Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie SEM/SEO ;
Logo
Młodszy specjalista ds. marketingu
Fandango, właściciel marki odzieżowej Greenpoint
- Współtworzenie i realizacja strategii reklamowo-marketingowej firmy;
- Kontakt z mediami, w tym działania z zakresu media relations;
- Kontakt i współpraca z Galeriami Handlowymi z zakresu działań marketingowych;
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie organizacji kampanii outdoorowej;
- Negocjowanie cen i warunków współpracy z drukarniami, agencjami reklamowymi, redakcjami;
- Przygotowanie akcji promocyjnych w sieci w tym również mailingowych i sms;
- Stały kontakt ze sklepami stacjonarnymi oraz wspieranie ich marketingowo;
- Koordynacja programu Karta Stałego Klienta Greenpoint;
- Wykonywanie oraz obróbka graficzna zdjęć produktowych kolekcji;
- Monitorowanie i analiza rynku pod kątem potrzeb klientów i działań konkurencji;
- Współpraca przy zarządzaniu stroną www oraz fun page’em marki;
- Ścisła współpraca z działem visual merchandisingu, graficznym, sprzedaży oraz projektowym;
- Dbałość o dokumentację związaną z działem marketingu;
- Czynny udział we wdrożeniu sklepu internetowego;
- Zarządzanie treścią w sklepie internetowym;
- Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży w kanale internetowym;
Logo
Asystentka w dziale marketingu
Fandango właściciel marki odzieżowej Greenpoint
- Współtworzenie i realizacja strategii reklamowo-marketingowej firmy;
- Kontakt z mediami, w tym działania z zakresu media relations;
- Kontakt i współpraca z Galeriami Handlowymi z zakresu działań marketingowych;
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie organizacji kampanii outdoorowej;
- Negocjowanie cen i warunków współpracy z drukarniami, agencjami reklamowymi, redakcjami;
- Ścisła współpraca z działem visual merchandisingu, graficznym, sprzedaży oraz projektowym;
- Dbałość o dokumentację związaną z działem marketingu;
- Stały kontakt ze sklepami stacjonarnymi oraz wspieranie ich marketingowo;
Logo
Praktykant
Agencja Marketingowa tncpartner.com
- Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie ich do druku;
- Współpraca z drukarniami;
- Sprzedaż produktów reklamowych;
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami;
- Doradztwo i wsparcie działań klientów;

Szkolenia i kursy

KONFERENCJE:
2014 (październik) Uczestnictwo i wygłoszenie prelekcji podczas III Forum e-Handlu organizowanym przez
Blue Business Media
2014 (marzec) Uczestnictwo w I Kongresie Dyrektorów e-commerce organizowanym przez grupę Unity
2013 (listopad) Uczestnictwo w Retail Show 2013
2012 (listopad) Uczestnictwo w Retail Show 2012

KURSY I SZKOLENIA
2013 (maj) Szkolenie Facebook dla profesjonalistów realizowany przez firmę Learn Power Group
2013 (luty) Sympozjum Aspekty prawne i podatkowe w handlu online realizowane przez Puls Biznesu
2013 (styczeń) Szkolenie e-commerce realizowane przez przedsiębiorstwo Explanator
2010 (marzec) Szkolenie z systemu reklamowego Google AdWords w ramach programu AdWords Seminar Leader -zorganizowane przez firmę Performance Media
2008 (wrzesień) Szkolenie z zakresu: Marketing i sprzedaż przy wykorzystaniu platformy szkoleniowej LMS udostępnionej przez partnerstwo realizujące projekt
“Internetowe Centra Edukacujno-Oświatowe”

Edukacja

Logo
Zarządzanie Firmą, magisterskie
Krakowska Szkoła Wyższa im. Frycza Modrzewskiego
Logo
zarządzanie/marketing, licencjackie
Krakowska Szkoła Wyższa im. Frycza Modrzewskiego

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Inne

- Biegła obsługa komputera w tym znajomość pakietu MS Office (średniozaawansowana),
- Znajomość programów graficznych: Adobe Photoshop (średniozaawansowana), Corel Draw X4 (podstawowa)
- Posiadam umiejętności z zakresu projektowania reklam, przygotowania do druku, obróbki zdjęć oraz modyfikacji i aktualizacji stron internetowych za pomocą różnych systemów CMS
- Znajomość języków obcych: Język angielski – poziom A2
- Prawo jazdy: kategoria B czynne
- Zainteresowania: fotografia, moda, nowe media.

Grupy

Branża odzieżowa
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Freelancer
Freelancer
Każdy kto uważa się za freelancera :)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką