Dorota Szczepanik

Specjalista ds. administracyjno-biurowych - Kancelaria Transportowa KOBEN
Bielsko-Biała, śląskie

Umiejętności

prace administracyjne Analitycy Dane Prognozowanie Zarządzanie Manages Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Praca w zespole Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Rozliczanie ewidencji czasu pracy

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Kancelaria Transportowa KOBEN Sp. z o.o.
Specjalista ds. analizy i rozliczania czasu pracy kierowców
- obsługa logistyczna i administracyjna szkoleń prowadzonych przez pracodawcę;
- wprowadzanie danych z tarcz analogowych, kart kierowców i tachografów cyfrowych;
- rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowców;
- terminowe przygotowywanie raportów, zestawień, statystyk;
- prowadzenie baz danych;
- obsługa telefonicznego biura informacji klienta funkcjonującego w ramach działalności prowadzonej przez pracodawcę;
- udzielanie informacji oraz pomoc w korzystaniu w zakresie oferowanych przez firmę produktów oraz usług;
- obsługa programu 4 Trans
-obsługa programu ITCube
Logo
Kasjer/sprzedawca
PMK Gastronomia - Deka Smak
Obsługa klienta
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa programu Gastro POS
Logo
Doradca klienta
Jadło spod Strzechy Delikatesy Tradycja i Ekologia
Doradztwo klienta w zakresie ekologicznej żywości
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa programu Symfonia
Dbanie o wizerunek sklepu
Towarowanie
Logo
Szwaczka
F.P.U.H. i-tex Szwalnia techniczna
Logo
Obsługa klienta
Firma Handlowa JURSTAS
Praca sezonowa w zakresie obsługi klienta
Logo
Recepcjopnistka, Stylista paznokci
Studio Urody "Laura" w Gryfowie Śląskim
Obsługa klienta,
Telefoniczne umawianie zabiegów,
Obsługa urządzeń:
- solarium,
- rolletic
- sauna
- sauna na podczerwień

SPA Manicure
Stylista paznokci- forma żelowa
Logo
Pracownik biurowy
Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalej i Mieszkaniowej w Gryfowie Śląskim
Samodzielne prowadzenie sekretariatu z uwzględnieniem następujących zadań:
- przepisywanie na komputerze wszelkiej korespondencji i sprawozdań zleconych przez panią dyrektor;
- opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym,
- przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty;
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji;
- przygotowywanie zebrań i konferencji.

Obsługa programu z pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) lub Open Office (Writer, Calc)

Obsługa urządzeń biurowych: drukarka, ksero, faks

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja