Umiejętności
prace administracyjne
Analitycy
Dane
Prognozowanie
Zarządzanie
Manages
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Praca w zespole
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Rozliczanie ewidencji czasu pracy
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. analizy i rozliczania czasu pracy kierowców
- obsługa logistyczna i administracyjna szkoleń prowadzonych przez pracodawcę;
- wprowadzanie danych z tarcz analogowych, kart kierowców i tachografów cyfrowych;
- rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowców;
- terminowe przygotowywanie raportów, zestawień, statystyk;
- prowadzenie baz danych;
- obsługa telefonicznego biura informacji klienta funkcjonującego w ramach działalności prowadzonej przez pracodawcę;
- udzielanie informacji oraz pomoc w korzystaniu w zakresie oferowanych przez firmę produktów oraz usług;
- obsługa programu 4 Trans
-obsługa programu ITCube
- wprowadzanie danych z tarcz analogowych, kart kierowców i tachografów cyfrowych;
- rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowców;
- terminowe przygotowywanie raportów, zestawień, statystyk;
- prowadzenie baz danych;
- obsługa telefonicznego biura informacji klienta funkcjonującego w ramach działalności prowadzonej przez pracodawcę;
- udzielanie informacji oraz pomoc w korzystaniu w zakresie oferowanych przez firmę produktów oraz usług;
- obsługa programu 4 Trans
-obsługa programu ITCube
Pracownik biurowy
Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalej i Mieszkaniowej w Gryfowie Śląskim
Samodzielne prowadzenie sekretariatu z uwzględnieniem następujących zadań:
- przepisywanie na komputerze wszelkiej korespondencji i sprawozdań zleconych przez panią dyrektor;
- opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym,
- przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty;
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji;
- przygotowywanie zebrań i konferencji.
Obsługa programu z pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) lub Open Office (Writer, Calc)
Obsługa urządzeń biurowych: drukarka, ksero, faks
- przepisywanie na komputerze wszelkiej korespondencji i sprawozdań zleconych przez panią dyrektor;
- opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym,
- przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty;
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji;
- przygotowywanie zebrań i konferencji.
Obsługa programu z pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) lub Open Office (Writer, Calc)
Obsługa urządzeń biurowych: drukarka, ksero, faks
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja