Dorota Najda

Manager Sprzedaży i Marketingu
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Eurotronic Sp. z o.o.
B2B Manager
- aktywna sprzedaż rozwiązań i usług firmy w sektorze przedsiębiorstw produkcyjnych,
- prowadzenie spotkań z Klientami, prezentacje systemów klasy CMMS/EAM i FM,
- przygotowywanie ofert i umów, negocjacje warunków sprzedaży,
- przygotowywanie dokumentacji w oparciu o przetargi i zamówienia publiczne,
- prowadzenie dedykowanych warsztatów dla Klientów,
- rozszerzenie oferty firmy o nowe zakresy w oparciu o identyfikację potrzeb i wymagań nabywców, analizy trendów rynkowych oraz działania firm konkurencyjnych,
- treningi i szkolenia nowych zespołów w zakresie telemarketingu i presales,
- sporządzanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z zakresu prowadzonej działalności sprzedażowej.
Logo
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
MarketTeam
- tworzenie, koordynacja i realizacja strategii sprzedaży polskich produktów,
- identyfikacja potrzeb nabywców, analizy rynków, telemarketing, tworzenie baz danych potencjalnych Klientów,
- nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami polskimi i zagranicznymi,
przygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji, negocjacje kontraktów,
- monitoring wytypowanych mediów pod kątem określonych informacji np. kształtowanie poziomu cen na rynkach europejskich, wpływ przepisów i ustaw na rynkach lokalnych.
SIMPLE S.A.
Kierownik Działu Marketingu
- współtworzenie i realizacja strategii działania firmy,
- wyszukiwanie nowych obszarów rozwoju przedsiębiorstwa,
- tworzenie i realizacja planów marketingowych oraz efektywne zarządzanie budżetem,
- kształtowanie wizerunku firmy i oferowanych rozwiązań,
- koordynowanie pracy podległego zespołu, nadzór prac zewnętrznych wykonawców,
- inicjowanie i utrzymywanie relacji z mediami zgodnie z wymaganiami spółek notowanych na GPW,
- projektowanie i przeprowadzanie badań marketingowych w zakresie: analizy potencjału, popytu i tendencji rynkowych, konkurencji oraz potrzeb Klientów,
- ścisła współpraca z działem sprzedaży, wdrożeń, serwisu, projektowym oraz Partnerami (Microsoft, PricewaterhouseCoopers, IncoDev).
Sygnity S.A.
Marketing Manager Sektora Przemysłowego
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej sektora przemysłowego,
- zarządzanie budżetem marketingowym, przygotowywanie raportów i analiz,
- opracowywanie materiałów informacyjno-handlowych,
- projektowanie oraz merytoryczne przygotowanie prezentacji oferty na stronach internetowych,
- współpraca ze spółkami zależnymi, Partnerami (Oracle, SAP, IBM, SUN, HP) oraz agencjami reklamowymi i PR,
- organizowanie i koordynowanie akcji promocyjnych.

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studium Badań Marketingowych dla Przedsiębiorstw, studia podyplomowe
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Podyplomowe Studium Marketingu, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Filologia serbsko-chorwacka, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

- żeglarstwo śródziemnomorskie,
- poezja śpiewana,
- literatura iberoamerykańska.

Inne

- prawo jazdy kategorii B.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
dm
dm
Grupa znajomych
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
fotozagadka
fotozagadka
Co przedstawiają zdjęcia?:-)
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
PGB Human Resources
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie