Umiejętności
konsekwencja w działaniu i dążeniu do celu
praktyczna znajomość programów: pakietu MS Office, R2, Corel DRAW, Business cards Mx i urządzeń biurowych
czynne prawo jazdy kategorii B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
zdolność do pracy w warunkach stresu, bez nadzoru przełożonego,
solidność w wykonywaniu poleceń.
organizacja procesów
tworzenie dokumentacji
budowanie relacji interpersonalnych
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Administrator sklepu internetowego
Sklep internetowy - Hansta
• Współpraca z księgowością zewnętrzną
• Współpraca z bankami
• Administracja i rozliczanie dokumentów
• Kontrola merytoryczna i ilościowa stanów magazynowych
• Obsługa korespondencji i wysyłek kurierskich
• Sprzedaż produktów w sklepie internetowym, oraz poprzez portale aukcyjne
• Tworzenie i wdrażanie polityki zakupów i sprzedaży
• Administrowanie strony internetowej sklepu
• Współpraca z dostawcami informatycznymi
• Nawiązywanie współpracy z producentami oraz dystrybutorami z branży
• Poszukiwanie nowych dostawców
• Realizacja planów sprzedażowych
• Współpraca z bankami
• Administracja i rozliczanie dokumentów
• Kontrola merytoryczna i ilościowa stanów magazynowych
• Obsługa korespondencji i wysyłek kurierskich
• Sprzedaż produktów w sklepie internetowym, oraz poprzez portale aukcyjne
• Tworzenie i wdrażanie polityki zakupów i sprzedaży
• Administrowanie strony internetowej sklepu
• Współpraca z dostawcami informatycznymi
• Nawiązywanie współpracy z producentami oraz dystrybutorami z branży
• Poszukiwanie nowych dostawców
• Realizacja planów sprzedażowych
Office Manager
Export-Parts Sp. z o.o.
• Kierowanie przedsiębiorstwem na polu biurowo-administracyjnym
• Organizacja procesów administracyjnych
• Asystowanie zarządowi spółki
• Realizacja procesów rekrutacyjnych, tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na lokalnych portalach pracy, aktywne poszukiwanie kandydatów
• Bieżąca administracja kadrowa m.in. prowadzenie teczek osobowych, nadzór nad listami obecności, wystawianie podstawowych dokumentów kadrowych
• Legalizacja pracy cudzoziemców
• Tworzenie i wdrażanie procedur
• Zarządzanie dokumentacją wewnętrzną i zewnętrzną
• Współpraca z organami administracji państwowej
• Współpraca z biurem rachunkowym
• Organizacja procesów administracyjnych
• Asystowanie zarządowi spółki
• Realizacja procesów rekrutacyjnych, tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na lokalnych portalach pracy, aktywne poszukiwanie kandydatów
• Bieżąca administracja kadrowa m.in. prowadzenie teczek osobowych, nadzór nad listami obecności, wystawianie podstawowych dokumentów kadrowych
• Legalizacja pracy cudzoziemców
• Tworzenie i wdrażanie procedur
• Zarządzanie dokumentacją wewnętrzną i zewnętrzną
• Współpraca z organami administracji państwowej
• Współpraca z biurem rachunkowym
Pracownik administaracyjno - kadrowy
Firma Myszkowski sp. z o.o. (Mietków)
• Obsługa administracyjna biura,
• Obsługa klienta,
• Wystawianie faktur,
• Sporządzanie ewidencji ZFRON,
• Sporządzanie ulg we wpłatach do PEFRON,
• Sporządzanie wniosków do Urzędu Skarbowego o pomoc publiczną de minimis.
Osiągnięcia:
- 20% oszczędności przy zakupie materiałów biurowych,
- 50% oszczędności poprzez zredukowanie ilości płatnych reklam,
- zdobycie wiedzy z zakresu rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
• Obsługa klienta,
• Wystawianie faktur,
• Sporządzanie ewidencji ZFRON,
• Sporządzanie ulg we wpłatach do PEFRON,
• Sporządzanie wniosków do Urzędu Skarbowego o pomoc publiczną de minimis.
Osiągnięcia:
- 20% oszczędności przy zakupie materiałów biurowych,
- 50% oszczędności poprzez zredukowanie ilości płatnych reklam,
- zdobycie wiedzy z zakresu rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
Pracownik administracyjno - handlowy
Mebelland Meble Biurowe s.c. (Wrocław)
- obsługa klientów w biurze,
- pozyskiwanie klientów,
- przygotowanie ofert,
- aranżacja wnętrz,
- projektowanie przestrzeni biurowej,
- obsługa zamówień,
- obsługa posprzedażowa.
Osiągnięcia:
- zdobycie kontraktu na 80% umeblowania w jednej z największych firm produkcyjnych w Biskupicach Podgórnych.
- pozyskiwanie klientów,
- przygotowanie ofert,
- aranżacja wnętrz,
- projektowanie przestrzeni biurowej,
- obsługa zamówień,
- obsługa posprzedażowa.
Osiągnięcia:
- zdobycie kontraktu na 80% umeblowania w jednej z największych firm produkcyjnych w Biskupicach Podgórnych.
Przedstawiciel regionalny
Biuro Promo Sp. z o.o. Kraków (Wrocław)
- zatrudnianie osób do pracy do sieci handlowych (TESCO, MACRO, SELGROS)
- pozyskiwanie pracowników,
- umieszczanie ogłoszeń w prasie i Internecie,
- weryfikacja nadesłanych cv,
- umawianie spotkań,
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
- szkolenia,
- weryfikacja i kontrola wyników pracy.
Osiągnięcia:
- realizacja wyznaczonych celów, dotrzymywanie napiętych terminów,
- zdobycie doświadczenia w firmie doradztwa personalnego.
- pozyskiwanie pracowników,
- umieszczanie ogłoszeń w prasie i Internecie,
- weryfikacja nadesłanych cv,
- umawianie spotkań,
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
- szkolenia,
- weryfikacja i kontrola wyników pracy.
Osiągnięcia:
- realizacja wyznaczonych celów, dotrzymywanie napiętych terminów,
- zdobycie doświadczenia w firmie doradztwa personalnego.
Kierownik oddziału
INVEST sp. z o.o. Łódź (Radomsko)
- pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy,
- weryfikacja umów kredytowych,
- analiza umów kredytowych,
- pozyskiwanie pracowników do oddziału firmy,
- zamieszczanie ogłoszeń w mediach i współpraca z biurami pracy,
- szkolenia,
- kontrola,
- wstępne wyliczanie wynagrodzeń,
- raportowanie przełożonym wyników pracy oddziału.
Osiągnięcia:
- budowa i rozwój oddziału instytucji finansowej,
- pozyskanie 90% kontrahentów dla oddziału.
- weryfikacja umów kredytowych,
- analiza umów kredytowych,
- pozyskiwanie pracowników do oddziału firmy,
- zamieszczanie ogłoszeń w mediach i współpraca z biurami pracy,
- szkolenia,
- kontrola,
- wstępne wyliczanie wynagrodzeń,
- raportowanie przełożonym wyników pracy oddziału.
Osiągnięcia:
- budowa i rozwój oddziału instytucji finansowej,
- pozyskanie 90% kontrahentów dla oddziału.
Szkolenia i kursy
06.2015-09.2015 Pracownik działu logistyki + 4 tyg. praktyka u pracodawców
07.2009-08.2009 Prowadzenie małej firmy
02.2009 Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej
07.2009-08.2009 Prowadzenie małej firmy
02.2009 Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Aranżacja ogrodu, literatura związana z tą tematyką ogrodniczą
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Księgowość nudna? A może jednak nie!
Celem grupy jest wzajemna wymiana doświadczeń, poglądów, dzielenie się swoimi spostrzeżeniami.
Rekrutacja
Grupa dla pracowników Działu Rekrutacji i Szkoleń. Wymiana informacji nt. Gdzie szukać kandydatów? Z jakich źródeł pozyskiwać aplikacje? Wymiana inforamacji o firmach doradztwa personalnego.