Dorota Chruściel-Dziekańska

Key Account Director, Alert Media Communications
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja korporacyjna Komunikacja kryzysowa Zarządzanie kryzysem Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna Komunikacja wewnętrzna Analiza mediów relacje z mediami Project Management Public Relations Zarządzanie zespołem strategia PR CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Alert Media Communications
Key Account Director
- Tworzenie strategii komunikacyjnych oraz nadzór nad ich implementacją
- Bieżące zarządzanie zespołem (do 10 osób) zajmującym się projektami korporacyjnymi, brandowymi, kryzysowymi, CSR i z zakresu komunikacji wewnętrznej
- Prowadzenie projektów lub nadzór nad pracą konsultantów pracujących dla: Mondelez Poland (dawniej Kraft Foods Poland), Totalizator Sportowy, Kompania Piwowarska, Goodyear Polska, NIVEA, ING, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, PROFIT Development, PEPCO, NOMI, Spomlek.
- New Business Development – przygotowanie i prezentacja ofert
- Rekrutacja, negocjacje wynagrodzeń, rozmowy ewaluacyjne
- Projektowanie systemu motywacyjnego
- Wdrażanie systemów liczenia efektywności finansowej
Alert Media Communications
Corporate&Brand PR Unit Head
- Tworzenie strategii komunikacyjnych oraz nadzór nad ich implementacją
- Bieżące zarządzanie zespołem (do 10 osób) zajmującym się projektami korporacyjnymi, brandowymi, kryzysowymi, CSR i z zakresu komunikacji wewnętrznej
- Prowadzenie projektów lub nadzór nad pracą konsultantów pracujących dla: Mondelez Poland (dawniej Kraft Foods Poland), NUTRICIA Polska, Baker&McKenzie, CANAL+ Cyfrowy, GAZ-System, ARP, Leroy Merlin, agencja reklamowa Publicis, FRANCE24, AXA Polska,
- New Business Development – przygotowanie i prezentacja ofert
- Rekrutacja, negocjacje wynagrodzeń, rozmowy ewaluacyjne
Alert Media Communications
Account Manager
- Tworzenie strategii komunikacyjnych i ich realizacja
- Bieżące zarządzanie dwuosobowym zespołem zajmującym się projektami korporacyjnymi i CSR (prowadzenie biura prasowego i kampanii edukacyjnej)
- Prowadzenie projektów dla: Mondelez Poland (dawniej Kraft Foods Poland), MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy i CANAL+ Cyfrowy
- New Business Development – przygotowanie i prezentacja ofert
- Udział w projektach wewnętrznych agencji
Glaubicz Garwolińska Consultants
Account Manager
- Tworzenie strategii komunikacyjnych i ich realizacja
- Bieżące zarządzanie dwuosobowym zespołem zajmującym się projektami korporacyjnymi (prowadzenie biura prasowego i kampanii edukacyjnej)
- Samodzielne prowadzenie projektów dla MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy,Davidson Consulting, HELP – dla życia bez tytoniu, Frans Maas Polska, La Passion du Vin
- Udział w zespołach projektowych pracujących dla: White Williams Holding, Kredyt Bank, LUX MED, Sąd Arbitrażowy, Weil, Gotshal&Manges, Grupa Ergo Hestia
- New Business Development – przygotowanie i prezentacja ofert
- Udział w projektach wewnętrznych agencji

Szkolenia i kursy

Coaching managerski
Zarządzanie projektami
Zarządzanie czasem
Dziennikarstwo Internetowe
Szkoła Giełdowa
Studium Stosunków Międzynarodowych
Międzynarodowa Szkoła Letnia

Edukacja

Logo
Centrum Europejskie, specjalizacja: integracja europejska, licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Dziennikarstwo UW, specjalizacja: Marketing Medialny i Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Miłośniczka wycieczek bliższych i dalszych, najchętniej samochodem po Europie, kolekcjonerka przewodników, wielbicielka własnej córki i fanka kamienic z czerwonej cegły.

Inne

- Odpowiedzialna za realizację projektów: "Milka. Moje miasto się przytula (2013), "Milka. Śmiało, bądźmy delikatni" (2012), "Milka. Razem dla Tatr" (2010) i MediaStarter (2006-2010) - nagrodzonych polskimi i międzynarodowymi nagrodami branży PR (Złote Spinacze, European Excellence Awards, Mercury Excellence Award, Magellan Awards, Sabre Awards).
- Autorka kilkunastu haseł w "Leksykonie Public Relations"
- Autorka rozdziału dotyczącego procedur reakcji w sytuacjach kryzysowych w różnych typach środowisk internetowych (własna i obca strona www, blog, forum, antystrona, antyprofil, intranet, social media)
- Koordynator powstania dwóch edycji Raportu z badań: "Crisis management w największych polskich przedsiębiorstwach"

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
BVS Show Lighting
BVS Show Lighting
Techniczna Obsługa Imprez...
Federico Mahora Group
Federico Mahora Group
Jezeli jestes osoba aktywna, lubiaca kontakt i prace z innymi ludzmi, mam dla Ciebie ciekawa pro...
Gdzie na weekend?
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
SMAKOWITY
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kongres Public Relations
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Lunchtime
Lunchtime
Nie masz z kim zjeść lunchu w czasie pracy , poznaj tych którzy pracują niedaleko Ciebie. Nie wiesz gdzie dobrze , tanio i szybko zjeść luch - zapytaj?
Marketing i PR usług prawniczych
Marketing i PR usług prawniczych
grupa skierowana do wszystkich osów ZAWODOWO związanych z marketingiem, promocją i public relations usług prawniczcyh.
marketing usług profesjonalnych
marketing usług profesjonalnych
Zapraszam wszystkich zainteresowanych marketingiem usług profesjonalnych
Podróże
Podróże
Forum podróżników