Umiejętności
Terapia grupowa
Nauka Czytania
Terapia pedagogiczna
terapia indywidualna
Diagnoza i terapia logopedyczna
pedagog
diagnoza pedagogiczna
logopeda
wczesna interwencja logopedyczna
dysleksja
terapia logopedyczna
Terapia dzieci i młodzieży
symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
Konsultacje pedagogiczne
diagnoza logopedyczna
nauka pisania
nauka mówienia
wady słuchu
wady wymowy
współpraca ze szkołami
konsultacje logopedyczne
konsultacje dla pedagogów szkolnych
konsultacje w sprawie dzieci z wadami słuchu
grupy wsparcia dla rodziców dzieci z niedosłuchem
tablice informacyjno-szkoleniowe
Terapia Johansena
dysgrafia
dysortografia
dysfunkcje narządu słuchu
autorskie programy terapeutyczne
prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu logopedii i pedagogiki
rewalidacja dzieci z wadą słuchu
terapia neurobiologiczna
stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
diagnoza ryzyka dysleksji
diagnoza centralnych zaburzeń słuchu
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
Główne nurty doskonalenia i dokształcania to diagnoza i terapia pacjentów z uszkodzonym narządem słuchu, z problemami w mówieniu i artykulacji, z problemami w czytaniu i pisaniu.
Wśród kilkudziesięciu szkoleń, kursów i warsztatów są m.in:
- Wczesna diagnoza i terapia dziecka z wadą słuchu od 0 do 3 roku życia
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
- Wdrażanie powszechnych badań przesiewowych słuchu u dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Metoda werbo-tonalna w rehabilitacji małego dziecka z wadą słuchu
- Model pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Metoda Dobrego Startu
- Kinezjologia Edukacyjna P.Denisona
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
- Emisja głosu
- Dziecko zdolne
- Diagnoza i terapia autyzmu
- Zachowania trudne u dzieci (Stosowana Analiza Zachowań)
Wśród kilkudziesięciu szkoleń, kursów i warsztatów są m.in:
- Wczesna diagnoza i terapia dziecka z wadą słuchu od 0 do 3 roku życia
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
- Wdrażanie powszechnych badań przesiewowych słuchu u dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Metoda werbo-tonalna w rehabilitacji małego dziecka z wadą słuchu
- Model pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Metoda Dobrego Startu
- Kinezjologia Edukacyjna P.Denisona
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
- Emisja głosu
- Dziecko zdolne
- Diagnoza i terapia autyzmu
- Zachowania trudne u dzieci (Stosowana Analiza Zachowań)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Inne
Zainteresowania
*ludzie
*jazda na rowerze,
*pływanie,
*taniec,
*biografie
*jazda na rowerze,
*pływanie,
*taniec,
*biografie
Organizacje
Centrum Metody Johansen IAS w Polsce
APD-Medical Centrum Metody Neuroflow
APD-Medical Centrum Metody Neuroflow
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.