Dorota Bulak
Spec. Ds. Obsługi Klienta, South Western Business Process Outsourcing Poland Sp. z o.o.
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
Microsoft Office
obsługa komputera
Umiejętność pracy w grupie
Obsługa klienta
Wysokie zdolności interpersonalne
komunikatywność
Umiejętności sprzedaży
obsługa klienta w jęz. angielskim
Języki
angielski
ojczysty
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Spec. Ds. Obsługi Klienta
o Obsługa klienta w języku angielskim i polskim
o Odbieranie telefonów oraz wprowadzanie danych do bazy
o Rozwiązywanie problemów przesłanych przez klienta
o Administrowanie danych przesłanych przez klienta, uwzględniając przetwarzanie, fakturowanie 1oraz wprowadzanie danych, a także ogólne obowiązki administracyjne
o Wykonywanie powierzonej pracy zgodnie z kryteriami jakościowymi (SLA – Service Level Agreement) i ilościowymi (KPI – Key Performance Indicators)
o Odbieranie telefonów oraz wprowadzanie danych do bazy
o Rozwiązywanie problemów przesłanych przez klienta
o Administrowanie danych przesłanych przez klienta, uwzględniając przetwarzanie, fakturowanie 1oraz wprowadzanie danych, a także ogólne obowiązki administracyjne
o Wykonywanie powierzonej pracy zgodnie z kryteriami jakościowymi (SLA – Service Level Agreement) i ilościowymi (KPI – Key Performance Indicators)
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport