Dorota Bulak

Dorota Bulak

Spec. Ds. Obsługi Klienta, South Western Business Process Outsourcing Poland Sp. z o.o.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Microsoft Office obsługa komputera Umiejętność pracy w grupie Obsługa klienta Wysokie zdolności interpersonalne komunikatywność Umiejętności sprzedaży obsługa klienta w jęz. angielskim

Języki

angielski
ojczysty
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

South Western Business Process Outsourcing Poland Sp. z o.o.
Spec. Ds. Obsługi Klienta
o Obsługa klienta w języku angielskim i polskim
o Odbieranie telefonów oraz wprowadzanie danych do bazy
o Rozwiązywanie problemów przesłanych przez klienta
o Administrowanie danych przesłanych przez klienta, uwzględniając przetwarzanie, fakturowanie 1oraz wprowadzanie danych, a także ogólne obowiązki administracyjne
o Wykonywanie powierzonej pracy zgodnie z kryteriami jakościowymi (SLA – Service Level Agreement) i ilościowymi (KPI – Key Performance Indicators)

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport