Umiejętności
Prawo jazdy kat B
znajomość metodyki zarządzania projektami (PMI; PRINCE2; Lean/Six Sigma; AGILE, SCRUM)
znajomość obsługi urządzeń biurowych (np. ksero, fax.);
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Projektów Biznesu Korporacyjnego
- zarządzanie pracami zespołu Projektów Biznesu Korporacyjnego poprzez spotkania projektowe, udział w Komitetach Sterujących, bezpośredni i pośredni nadzór nad pracami projektowymi.
- realizacja zadań związanych z prowadzeniem, nadzorowaniem i wdrażaniem kluczowych projektów w obszarze klienta korporacyjnego PZU SA, zgodnie z metodykami zarządzania procesami i projektami (np. Lean, BPM, Six Sigma, Agile)
- podejmowanie decyzji dotyczących kierunku wdrożeń rozwiązań i narzędzi wsparcia mających na celu rozwój i stałe podnoszenie efektywności procesów sprzedażowych i posprzedażowych w obszarze Klienta Korporacyjnego,
- raportowanie wyników projektu, kamieni milowych oraz decyzji spornych do dyrektorów Biur PKK oraz/lub Zarządu PZU SA.
- realizacja zadań związanych z prowadzeniem, nadzorowaniem i wdrażaniem kluczowych projektów w obszarze klienta korporacyjnego PZU SA, zgodnie z metodykami zarządzania procesami i projektami (np. Lean, BPM, Six Sigma, Agile)
- podejmowanie decyzji dotyczących kierunku wdrożeń rozwiązań i narzędzi wsparcia mających na celu rozwój i stałe podnoszenie efektywności procesów sprzedażowych i posprzedażowych w obszarze Klienta Korporacyjnego,
- raportowanie wyników projektu, kamieni milowych oraz decyzji spornych do dyrektorów Biur PKK oraz/lub Zarządu PZU SA.
Senior Project Manager
BPI Polska Sp. z o.o Warszawa
- zarządzanie projektami z zakresu transformacji i reorganizacji przedsiębiorstw;
- diagnoza efektywności organizacji;
- optymalizacja procesów biznesowych i wdrażanie niezbędnych zmian mających na celu poprawy efektywności i skuteczności działania;
- zarządzani procesami;
- zarządzanie zmianą w organizacji.
- diagnoza efektywności organizacji;
- optymalizacja procesów biznesowych i wdrażanie niezbędnych zmian mających na celu poprawy efektywności i skuteczności działania;
- zarządzani procesami;
- zarządzanie zmianą w organizacji.
Regional Business Process Manager w projekcie New Life Platform
AXA TU na Życie S.A. Warszawa
- zarządzanie i rozwój procesów biznesowych; identyfikacja obszarów do poprawy i wdrażanie niezbędnych zmian w celu podniesienia efektywności i jakości pracy;
- gromadzenie, analizowanie i ocenianie wszelkich propozycji zmian w procesach i ich wpływu na system GT AIA i przygotowanie decyzji dla danej zmiany na Komitet Regionalny;
- przygotowanie i poprawa regionalnych map procesowych (CEE Regional Process Blueprints) w celu utrzymania spójności procesów w ramach Regionu;
- wsparcie lokalnych podmiotów w realizacji projektów i ocena ich specyfikacji pod względem wpływu na procesy i zmiany systemowe;
- update map procesowych;
- gromadzenie, analizowanie i ocenianie wszelkich propozycji zmian w procesach i ich wpływu na system GT AIA i przygotowanie decyzji dla danej zmiany na Komitet Regionalny;
- przygotowanie i poprawa regionalnych map procesowych (CEE Regional Process Blueprints) w celu utrzymania spójności procesów w ramach Regionu;
- wsparcie lokalnych podmiotów w realizacji projektów i ocena ich specyfikacji pod względem wpływu na procesy i zmiany systemowe;
- update map procesowych;
Business Process Manager (Lean/Six Sigma BlackBelt)
AXA Polska S.A.
- standaryzacja i optymalizacja procesów biznesowych w obszarze ubezpieczeń indywidualnych i grupowych;
- wsparcie obszarów biznesowych w zakresie optymalizacji procesów i wdrażania programu ciągłego doskonalenia;
- koordynacja i wsparcie prac w projekcie regionalnym w zakresie analiz i optymalizacji procesów, wymagań do raportów operacyjnych, tłumaczeń i szkoleń w ramach Change Management
- wsparcie obszarów biznesowych w zakresie optymalizacji procesów i wdrażania programu ciągłego doskonalenia;
- koordynacja i wsparcie prac w projekcie regionalnym w zakresie analiz i optymalizacji procesów, wymagań do raportów operacyjnych, tłumaczeń i szkoleń w ramach Change Management
Project Manager
AXA Polska S.A
-przygotowanie i nadzorowanie harmonogramu szczegółowego projektu;
-planowanie budżetu projektu i monitoring jego realizacji zgodnie z przyjętymi założeniami;
-odpowiedzialność za terminowe przekazywanie wytworzonych w ramach projektu dokumentów i produktów;
-odpowiedzialność za dostarczenie wyniku projektu;
-zarządzanie ryzykiem i rozwiązywanie zgłoszonych problemów związanych z realizacja projektu;
-nadzorowanie Koordynatorów Zespołu projektowego oraz kierowanie pracami Zespołu projektowego;
-odpowiedzialność za prawidłowe dokumentowanie prac realizowanych przez Zespół;
-raportowanie;
-nadzorowanie koordynacji,przeprowadzania i monitorowania procesów testów akceptacyjnych;
-odpowiedzialność za sprawny przepływ informacji w projekcie;
-przygotowywanie Raportów Końcowych Projektu;
-przeprowadzanie zakończenia projektu i nadzorowanie przekazania wyników Projektu do eksploatacji
-planowanie budżetu projektu i monitoring jego realizacji zgodnie z przyjętymi założeniami;
-odpowiedzialność za terminowe przekazywanie wytworzonych w ramach projektu dokumentów i produktów;
-odpowiedzialność za dostarczenie wyniku projektu;
-zarządzanie ryzykiem i rozwiązywanie zgłoszonych problemów związanych z realizacja projektu;
-nadzorowanie Koordynatorów Zespołu projektowego oraz kierowanie pracami Zespołu projektowego;
-odpowiedzialność za prawidłowe dokumentowanie prac realizowanych przez Zespół;
-raportowanie;
-nadzorowanie koordynacji,przeprowadzania i monitorowania procesów testów akceptacyjnych;
-odpowiedzialność za sprawny przepływ informacji w projekcie;
-przygotowywanie Raportów Końcowych Projektu;
-przeprowadzanie zakończenia projektu i nadzorowanie przekazania wyników Projektu do eksploatacji
Project Manager
- przygotowanie planu projektów, zarządzanie zasobami i monitorowanie przebiegu projektu.
- wspólpraca i bieżąca komunikacja z klientem, negocjacja dat dostarczenia projektów oraz rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klienta
- opieka nad klientem
- monitorowanie i raportowanie stanu zleceń
- koordynacja przebiegu procesu pomiędzy dwiema częściami zespołu projektowego zlokalizowanymi w Polsce i Indiach
- rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z projektami zgłaszanych przez zespół koordynatorów
- szkolenia nowych pracowników
- przygotowanie dokumentacji i narzędzi niezbędnych do finansowego zamknięcia miesiąca
- fakturowanie i wyjaśnianie problemów związanych z finansami zgłaszanych przez agencje tłumaczeniowe
- wspólpraca i bieżąca komunikacja z klientem, negocjacja dat dostarczenia projektów oraz rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klienta
- opieka nad klientem
- monitorowanie i raportowanie stanu zleceń
- koordynacja przebiegu procesu pomiędzy dwiema częściami zespołu projektowego zlokalizowanymi w Polsce i Indiach
- rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z projektami zgłaszanych przez zespół koordynatorów
- szkolenia nowych pracowników
- przygotowanie dokumentacji i narzędzi niezbędnych do finansowego zamknięcia miesiąca
- fakturowanie i wyjaśnianie problemów związanych z finansami zgłaszanych przez agencje tłumaczeniowe
Project Coordinator
- zarządzanie zespołem Koordynatorów (5 osób) oraz przygotowywanie dziennego podziału obowiązków
- planowanie pracy zespołu Lingwistów (10 osób zlokalizowanych w Polsce i Indiach) na podstawie terminarza dostaw
- bieżąca komunikacja z agencjami tłumaczeń
- przekazywanie materiałów do tłumaczenia
- monitorowanie i raportowanie stanu zleceń
- przygotowywanie materiałów, harmonogramów
- szkolenia nowych pracowników
- wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu projektów
- planowanie pracy zespołu Lingwistów (10 osób zlokalizowanych w Polsce i Indiach) na podstawie terminarza dostaw
- bieżąca komunikacja z agencjami tłumaczeń
- przekazywanie materiałów do tłumaczenia
- monitorowanie i raportowanie stanu zleceń
- przygotowywanie materiałów, harmonogramów
- szkolenia nowych pracowników
- wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu projektów
Asystentka w Dziale Sprzedaży
- szeroki zakres obowiązków związanych z administracją biura i pomocą w Dziale Sprzedaży
- organizacja konferencji (rezerwacja sal, hoteli, posiłków przygotowywanie prezentacji)
- sporządzanie i analiza raportów sprzedażowych
- prowadzenie kas działów Sprzedaży i Operacyjnego
- organizacja konferencji (rezerwacja sal, hoteli, posiłków przygotowywanie prezentacji)
- sporządzanie i analiza raportów sprzedażowych
- prowadzenie kas działów Sprzedaży i Operacyjnego
Szkolenia i kursy
Czerwiec 2016 - Change Management Training (PROSCI®). Szkolenie z Zarządzania Zmianą według metodologii PROSCI przeprowadzone przez firmę BPI Polska Sp. Z o.o. Certyfikat Zarządzania Zmianą PROSCI ®
Czerwiec 2016 - Szkolenie z MS PowerPoint (zaawansowane)
Szkolenie przeprowadzone przez firmę #!/ALX mające na celu podniesienie umiejętności tworzenia bardziej zaawansowanych prezentacji oraz pozwalające w pełni wykorzystywać bogate możliwości programu.
Grudzień 2011 - Train the Trainer (szkolenie trenerskie z technik i narzedzi prowadzenie efektywnych szkoleń; szkolenie przeprowadzone przez firmę Benefactor Sp. z o.o)
Marzec - Maj 2011 - BlackBelt Training (trzy tygodniowe szkolenie z metodyki Lean/Six Sigma; Egzamin - listopad 2011)
Grudzień 2008 - Sztuka efektywnej Prezentacji
(szkolenie przeprowadzone przez firmę Gamma, mające na celu poprawę umiejętności tworzenia prezentacji oraz jej efektywnego przekazu potencjalnym odbiorcom spotkania);
Grudzień 2008 - Umiejętność sprzedaży projektów – trudne sytuacje w kontakcie z klientami wewnętrznymi(szkolenie przeprowadzone przez firmę Gamma mające na celu podniesienie umiejętności sprzedaży projektów za pomocą odpowiednich technik argumentacji i komunikacji poprzez analizę potrzeb i stylu społecznego klienta);
Maj 2008 - Finance Training (szkolenie z programu GEMINI (wewnętrzne narzędzie finansowe firmy) i z zakresu zarządzania finansami w projektach);
Luty 2008 - Localization Project Management Training (szczegółowe szkolenie z zakresu zarządzania projektami wprowadzające do PMP Certification);
Marzec 2007 - Basic Certification Training (szkolenie ogólne dotyczące procesu zarządzanie projektami);
Październik 2006 - Microsoft Office Excel
Czerwiec 2016 - Szkolenie z MS PowerPoint (zaawansowane)
Szkolenie przeprowadzone przez firmę #!/ALX mające na celu podniesienie umiejętności tworzenia bardziej zaawansowanych prezentacji oraz pozwalające w pełni wykorzystywać bogate możliwości programu.
Grudzień 2011 - Train the Trainer (szkolenie trenerskie z technik i narzedzi prowadzenie efektywnych szkoleń; szkolenie przeprowadzone przez firmę Benefactor Sp. z o.o)
Marzec - Maj 2011 - BlackBelt Training (trzy tygodniowe szkolenie z metodyki Lean/Six Sigma; Egzamin - listopad 2011)
Grudzień 2008 - Sztuka efektywnej Prezentacji
(szkolenie przeprowadzone przez firmę Gamma, mające na celu poprawę umiejętności tworzenia prezentacji oraz jej efektywnego przekazu potencjalnym odbiorcom spotkania);
Grudzień 2008 - Umiejętność sprzedaży projektów – trudne sytuacje w kontakcie z klientami wewnętrznymi(szkolenie przeprowadzone przez firmę Gamma mające na celu podniesienie umiejętności sprzedaży projektów za pomocą odpowiednich technik argumentacji i komunikacji poprzez analizę potrzeb i stylu społecznego klienta);
Maj 2008 - Finance Training (szkolenie z programu GEMINI (wewnętrzne narzędzie finansowe firmy) i z zakresu zarządzania finansami w projektach);
Luty 2008 - Localization Project Management Training (szczegółowe szkolenie z zakresu zarządzania projektami wprowadzające do PMP Certification);
Marzec 2007 - Basic Certification Training (szkolenie ogólne dotyczące procesu zarządzanie projektami);
Październik 2006 - Microsoft Office Excel
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
sport (bieganie, jazda na rowerze, pływanie, jazda na nartach), muzyka, taniec (zumba), film, kultura i kuchnia innych regionów
Inne
Odsługa komputera:
Programy: MS Office (zaawansowany), MS Project (średnio zaawansowany); MS Visio (średnio zaawansowany); Primavera (średnio zaawansowane); JIRA (średnio zaawansowany)
Systemy operacyjne: Windows (zaawansowany)
Umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, zdolności analityczne, skuteczność w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, pracowitość, odpowiedzialność, komunikatywność, bezkonfliktowość, pomysłowość
Programy: MS Office (zaawansowany), MS Project (średnio zaawansowany); MS Visio (średnio zaawansowany); Primavera (średnio zaawansowane); JIRA (średnio zaawansowany)
Systemy operacyjne: Windows (zaawansowany)
Umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, zdolności analityczne, skuteczność w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, pracowitość, odpowiedzialność, komunikatywność, bezkonfliktowość, pomysłowość
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
WSMIP UŁ
studenci, absolwenci, pracownicy Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, wcześniej zwanego IeSeMem (Instytut Studiów Międzynarodowych)