Dominika Madej

PR & Marketing Manager | DIMAQ Digital Marketing Qualification
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Copywriting Digital Marketing Google Analytics Marketing Media Online Media Relations Public Relations Social Media Social Media Marketing Strategic Public Relations Planning Facebook ads Tworzenie stron WWW Komunikacja wewnętrzna Marketing internetowy E-mail marketing Komunikacja Marketingowa Grafika Komunikacja interpersonalna Konferansjer AdWords - Reklama Umiejętności komunikacyjne dobra organizacja pracy Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Angielski Koordynacja wydarzeń Komunikacja w Social Media Organizowanie eventów Komunikacja zewnętrzna PR Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac Informacje prasowe Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji zarządzanie stroną internetową Budowanie relacji z klientem Konferencje prasowe

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing & PR Manager
Fabryka Wełny Hotel & SPA
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
pracownik dydaktyczny
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Logo
Freelancer
LEGWAN tłumaczenia i konferencje
Logo
Specjalista ds. PR i marketingu
Grupa Ekoenergia Sp. Z o.o.
Logo
PR Manager
Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Sp.K.
Logo
Specjalista ds Public Relations
Okręgowa Rada Adwokacka w Łodzi
Linkleaders
Stażysta

Projekty

Konferansjer
wystawa dzieł artysty, malarza i rzeźbiarza Ryszarda Bilana
CISV International
Pomoc osobom bezdomnym w ramach projektu International People’s Project Leeds 2015

Szkolenia i kursy

M_o_R Foundation Certificate in Risk ManagementM_o_R Foundation Certificate in Risk Management
PeopleCert 2022

DIMAQ Digital Marketing Qualification
2021

Wystąpienia medialne - szkolenie
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi 2021

2018 rok
Szkolenie z zakresu Reklamy Google Adwords oraz Analityki Internetowej w oparciu o Google Analytics, prowadzone przez firmę Crevo
Kontakt z klientem w dobie Messengera 2.0, czyli budujemy chatbota na Facebooku. Łódź Jungle Web
Marki, a nie lajki, czyli dlaczego warto inwestować na Facebooku w działania komunikacyjne budujące siłę naszego brandu? Łódź Jungle Web
Typy kampanii FB Ads i ich efektywność w różnych branżach. Łódź Jungle Web
Warsztaty „Design thinking po godzinach”, prowadzone przez Klientocentryczni

2017 rok
Certyfikowany Social Media Manager, organizator Online Marketing Magazyn
Radzenie sobie ze stresem, prowadzone przez Fundację Veolia

2016 rok
Umiejętność prezentacji i wystąpień publicznych w biznesie, prowadzone przez Tale&Lyle

2015 rok
Basic of ITIL&People Menagement, prowadzone przez FUJITSU
Coaching, pierwszy krok, prowadzone przez firmę Brando Group
Szybkie czytanie drogą do kariery i sukcesu, prowadzone przez ECU EFEKT

2014 rok
Komunikacja i etyka w biznesie międzynarodowym, prowadzone przez firmę HP
E-firma pomysł na biznes, zorganizowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi

Edukacja

Logo
Menedżerskie Studia Podyplomowe, studia podyplomowe
Politechnika Łódzka
Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Organizacje

CISV International
Pomoc osobom bezdomnym w ramach projektu International People’s Project Leeds 2015

Inne

Laureat Ogólnopolskiego Konkursu Grasz o staż 2016
Laureat Projektu Mentoring Absolvent Vip dla najzdolniejszych studentów Uniwersytetu Łódzkiego 2015
Dyplom Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Pabianicach w klasie fletu poprzecznego

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.