Dominika Redlicka

Specjalista ds. marketingu || Specjalista ds. PR || copywriter || marketing B2B, B2C
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Content Marketing Microsoft Office Multi-tasking Skills Project Management PR produktowy obsługa CMS komunikatywność, kreatywność Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów planowanie i realizacja strategii PR i marketingowych

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Manager
Silvan Logistics
Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
Specjalista ds. PR i promocji produktów
• kreuję plany i budżety dla poszczególnych marek
• planuję i wdrażam strategię komunikacji marketingowej
• organizuję działania z zakresu komunikacji zewnętrznej
• przygotowuję grafiki i treści na potrzeby marketingowe
• opracowuję i redaguję komunikaty oraz artykuły prasowe
• tworzę materiały informacyjne i promocyjne
• współpracuję z dziennikarzami, agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi
• zarządzam treścią stron internetowych projektów (CMS)
• przygotowuję materiały audio/video oraz fotograficznych na potrzeby komunikacji zewnętrznej
Logo
Marketing Manager
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Ziołolek
• współtworzyłam strategie marketingowe produktów
• uczestniczyłam we wprowadzaniu nowych produktów na rynek
• przygotowywałam promocję oraz wsparcie działań sprzedażowych
• prowadziłam analizy marketingowe i sprzedażowe
• tworzyłam content i nadzorowałam główną stronę internetową firmy
• odpowiadałam za przygotowanie firmy do uczestnictwa w targach oraz konferencjach
• współpracowałam z działami: handlowym, zakupów oraz produkcji
Polfarmex S.A.
Junior Product Manager
• uczestniczyłam w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowo-cenowej dla szerokiego portfolio produktów
• tworzyłam programy lojalnościowe, oferty handlowe oraz reklamowe
• budowałam z zespołem kampanie promocyjne (ATL, BTL)
• przygotowywałam materiały prezentacyjne i raporty
• koordynowałam pracę grupy przedstawicieli
• organizowałam szkolenia produktowe
POLSKA PRESS GRUPA
Dziennikarz, operator DTP
• pisałam artykuły do gazety codziennej „Dziennik Łódzki” i jej branżowych magazynów
• prowadziłam skład graficzny gazety

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, manadżer produktu, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Logo
Ekonomia, specjalizacje: Integracja europejska oraz Handel i finanse międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Inne

Zainteresowania

Architektura wnętrz, design, psychologia, turystyka górska, mindfulness

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.