Umiejętności
Content Marketing
Microsoft Office
Multi-tasking Skills
Project Management
PR produktowy
obsługa CMS
komunikatywność, kreatywność
Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów
planowanie i realizacja strategii PR i marketingowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. PR i promocji produktów
• kreuję plany i budżety dla poszczególnych marek
• planuję i wdrażam strategię komunikacji marketingowej
• organizuję działania z zakresu komunikacji zewnętrznej
• przygotowuję grafiki i treści na potrzeby marketingowe
• opracowuję i redaguję komunikaty oraz artykuły prasowe
• tworzę materiały informacyjne i promocyjne
• współpracuję z dziennikarzami, agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi
• zarządzam treścią stron internetowych projektów (CMS)
• przygotowuję materiały audio/video oraz fotograficznych na potrzeby komunikacji zewnętrznej
• planuję i wdrażam strategię komunikacji marketingowej
• organizuję działania z zakresu komunikacji zewnętrznej
• przygotowuję grafiki i treści na potrzeby marketingowe
• opracowuję i redaguję komunikaty oraz artykuły prasowe
• tworzę materiały informacyjne i promocyjne
• współpracuję z dziennikarzami, agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi
• zarządzam treścią stron internetowych projektów (CMS)
• przygotowuję materiały audio/video oraz fotograficznych na potrzeby komunikacji zewnętrznej
Marketing Manager
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Ziołolek
• współtworzyłam strategie marketingowe produktów
• uczestniczyłam we wprowadzaniu nowych produktów na rynek
• przygotowywałam promocję oraz wsparcie działań sprzedażowych
• prowadziłam analizy marketingowe i sprzedażowe
• tworzyłam content i nadzorowałam główną stronę internetową firmy
• odpowiadałam za przygotowanie firmy do uczestnictwa w targach oraz konferencjach
• współpracowałam z działami: handlowym, zakupów oraz produkcji
• uczestniczyłam we wprowadzaniu nowych produktów na rynek
• przygotowywałam promocję oraz wsparcie działań sprzedażowych
• prowadziłam analizy marketingowe i sprzedażowe
• tworzyłam content i nadzorowałam główną stronę internetową firmy
• odpowiadałam za przygotowanie firmy do uczestnictwa w targach oraz konferencjach
• współpracowałam z działami: handlowym, zakupów oraz produkcji
Junior Product Manager
• uczestniczyłam w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowo-cenowej dla szerokiego portfolio produktów
• tworzyłam programy lojalnościowe, oferty handlowe oraz reklamowe
• budowałam z zespołem kampanie promocyjne (ATL, BTL)
• przygotowywałam materiały prezentacyjne i raporty
• koordynowałam pracę grupy przedstawicieli
• organizowałam szkolenia produktowe
• tworzyłam programy lojalnościowe, oferty handlowe oraz reklamowe
• budowałam z zespołem kampanie promocyjne (ATL, BTL)
• przygotowywałam materiały prezentacyjne i raporty
• koordynowałam pracę grupy przedstawicieli
• organizowałam szkolenia produktowe
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Zainteresowania
Architektura wnętrz, design, psychologia, turystyka górska, mindfulness
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.