Dominika Ossowska-Burdek

Doświadczony manager wyższego szczebla w zarządzaniu ogólnym,operacyjnym, strategicznym i administracyjnym w sektorze B2B i B2C
-Warszawa-Sopot, pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie administracyjne Strategia biznesowa Komunikacja korporacyjna Logistyka Zarządzanie relacjami z klientem Zarządzanie Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development zarządzanie operacyjne Rekrutacja Budowanie zepołu

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sodexo Polska Sp. z o.o.
Marketing Manager; Miejsce pracy - Warszawa
- Kompleksowe zarządzanie obszarem marketingu w Polsce.
- Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej.
- Monitorowanie rynku pod kątem występujących aktualnych trendów, potrzeb i konkurencji.
- Zarządzanie zespołem marketingowym.
- Odpowiedzialność za wydatki i kontrolę budżetu marketingowego.
- Analiza wyników sprzedaży wprowadzanych konceptów marketingowych, zgodnie z wcześniej przyjętymi wskaźnikami.
- Zapewnienie spójności i konsekwencji systemu aktywności marketingowych skierowanych do klientów.
Logo
Dyrektor; Miejsce pracy - Warszawa
Krajowe Forum Chłodnictwa (not-for-profit) - Związek zrzeszający firmy sektora chłodnictwa i klimaty
- Zarządzanie biurem organizacji, w tym pozyskiwanie nowych członków oraz koordynacja procesu ich przyjmowania zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Logo
Z-ca Dyrektora Zarządzającego / Dyrektor Operacyjny; Miejsce pracy - Gdańsk
Coffema International Poland-sprzedaż i serwis profesjonalnych ekspresów do kawy dla sektora HoReCa
- Zarządzanie operacyjne i administracyjne centralą spółki w Gdańsku oraz punktami serwisowymi na terenie Polski: Gdańsk, Warszawa, Szczecin, Poznań, Kraków, Sosnowiec, Wrocław.
- Organizacja pracy i nadzór nad zespołem.
- Utrzymywanie i budowa relacji z kluczowymi klientami, między innymi z: Tchibo Cafe Service, Kraft Foods Polska, HDS Polska, Seagafredo Zanetti Poland, Prima Poland, Statoil Poland.
- Renegocjowanie centralnych umów współpracy z kluczowymi klientami.
- Planowanie i wdrażanie polityki i procedur administracyjnych oraz nadzór nad obiegiem dokumentów.
- Nadzorowanie polityki zakupowej i magazynowej.
- Monitorowanie poprawności wdrażania systemu informatyczno-finansowego w spółce.
- Organizacja i uczestnictwo w krajowych i międzynarodowych targach branżowych.
- Zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi oraz zewnętrznymi dostawcami usług.
- Reprezentowanie firmy, dbanie o jej wizerunek oraz raportowanie do Zarządu.
Logo
Asystentka Dyrektora Zarządzającego; Miejsce pracy - Gdańsk
Coffema International Poland-sprzedaż i serwis profesjonalnych ekspresów do kawy dla sektora HoReCa
- Koordynowanie działań Dyrektora Zarządzającego.
- Nadzór nad umowami serwisowymi zawartymi z największymi dostawcami kawy w Polsce.
- Sprzedaż ekspresów do kawy dla klientów odwiedzających centralę Spółki w Gdańsku.
- Współpraca z mediami branży HoReCa.
- Koordynowanie działań serwisu internetowego.
- Nadzór nad odprawami celnymi.
- Organizacja i uczestnictwo w krajowych i międzynarodowych targach branżowych.
- Opracowywanie raportów i podsumowań spotkań.
Logo
Sekretarka; Miejsce pracy - Gdynia
GEA Grasso Sp. z o.o. - chłodnictwo przemysłowe
- Bieżąca obsługa sekretariatu Zarządu.
- Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji.
- Organizacja i obsługa zebrań Zarządu.
- Reprezentowanie firmy w międzynarodowych targach branżowych.

Szkolenia i kursy

•Trening – motywacja i zarządzanie zespołem (2004) – organizator: Homo Creatore w Warszawie.
•Wystąpienia publiczne, czyli sztuka profesjonalnej prezentacji (2002) - organizator: Homo Creatore w Warszawie.
•Rekrutacja i selekcja pracowników (2000) – organizator: Tutor w Warszawie.
•Sztuka negocjacji – organizator (2005): Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów w Gdańsku).
•Career Builder / Report na podstawie metodologii Hogan Assessment Ssytems (HAS) (2010): Talents Focus w Warszawie.

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
SGH Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Zainteresowania

•medycyna holistyczna, tatrzańskie i kaszubskie wędrówki, ogrodnictwo.

Inne

•Windows/Outlook, MS-Office.
•Prawo jazdy kat. B.

Kontakt: tel. kom.: +48 601747311

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Anioł Biznesu
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Barista
Barista
Bariści, miłośnicy kawy, profesjonaliści i miłośnicy amatorzy. Wszyscy Ci , którzy pragną by bieg ich życia odmierzały filiżanki kawy :)
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
BIZNES KONTAKT
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring. Możliwość wymiany k
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Case Studies
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ... Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...? Twór rynek się kurczy, co zrobić...? Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Businesswomans life
Businesswomans life
Na biznesowych salonach pojawiła się tajemnicza nieznajoma. Businesswoman jest niezależna, elegancka i ma to coś, czego zazdroszczą jej wszystkie inne, ten nieuchwytny błysk w oku, który charakteryzuj