Dominika Gil

Dominika Gil

Starszy Specjalista ds. Kontroli i Procesów, Allegro.pl sp. z o.o
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Coaching Social Media Obsługa klienta Kontrola jakości Sporządzanie raportów, analiza danych Kontrole wewnętrzne Szkolenie z obsługi klienta Badania satysfakcji klienta Excellent Customer Service Skills Telefoniczna i mailowa obsługa klienta

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Allegro.pl sp. z o.o
Starszy Specjalista ds. Kontroli i Procesów
- kontrola jakości prowadzonej korespondencji w zespołach Customer Experience,
- monitoring i optymalizacja procesów funkcjonujących w zespołach Customer Experience (w tym mapowanie procesów i optymalizacja procedur),
- badania i analizy satysfakcji obsługi klienta na podstawie wskaźników NPS, CSAT i FTR/ FCR,
- działania Close the Loop/ efekty "wow",
- optymalizacja standardów korespondencji i obsługi Klienta (w tym dla pracowników serwisów aukro.ua i allegro.de),
- szkolenia wstępne dla nowych pracowników działu Customer Experience (w tym dla pracowników serwisów aukro.ua i allegro.de),
- przebudowa i utrzymanie formularza kontaktowego dla Klientów,
- mailingi i komunikaty kierowane do Klientów Serwisu,
- obsługa profilu Allegro Pomoc na Facebooku,
- spotkania wyjazdowe z Klientami Serwisu.
Allegro.pl sp. z o.o
Specjalista ds. Kontroli
Allegro.pl sp. z o.o
Pracownik Działu Obsługi Użytkownika
- weryfikacja poprawności opisów ofert zamieszczanych przez Klientów w serwisie w odniesieniu do obowiązującego Regulaminu,
- działania edukacyjne i prewencyjne,
- korespondencja z Klientami.
Logo
Doradca klienta
Work Service Sp. z o.o. dla Telekomunikacja Polska S.A.

Szkolenia i kursy

- Train the Trainers - techniki pracy z grupą - wrzesień 2017 (HoryzontyHR)

- Power writing, czyli jak pisać efektywnie - maj 2017 (Tomasz Piekot)

- Siła słowa w czasie kryzysu w social media. Jak pisać teksty, które się sprzedają? - listopad 2016 (Joanna Krysińska)

- Szkolenie Excel średniozaawansowany - maj 2016 (Asseco Data Systems S.A.)

- Psychologiczne mechanizmy w relacji z klientem - listopad 2013 (Halibut Grupa Szkoleniowa S.C.)

- Excel - siła i wydajność w codziennej pracy - grudzień 2010

- Publikacja informacji w internecie - podstawy XHTML + CSS - listopad 2008

LCCI English for Business (Level 3) - luty 2005 (London Chamber of Commerce and Industry)

Język rosyjski w biznesie (Russian for Bussiness Communication) - czerwiec 2004 (Narodowy Instytut Języka Rosyjskiego im. A.S. Puszkina/ Izba Gospodarczo-Przemysłowa Federacji Rosyjskiej)

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, specjalność: Wschodoznawstwo, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

literatura i film fantasy, literatura kryminalna

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni