Dominika Gajdzicka

Nestle Polska S.A
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Efektywność Sprzedaży Praca w zespole Kompetencje interpersonalne Prawo jazdy kat B skuteczność w działniu prawo farmaceutyczne Obsługa Microsoft Office (Excel, Word, Power Point) zdecydowane dążenie do celu pewność siebie, samodzielność, inicjatywa, zdolność podejmowania decyzji Prawo zamówień publicznych Przetargi

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Nestle Polska S.A.
Doradca ds żywienia klinicznego
Boehringer Ingelheim
Przedstawiciel Medyczny
Współpraca z kardiologami, pulmonologami, lekarzami POZ i sieciami aptecznymi
• Budowanie wielopoziomowych i długotrwałych relacji z KOL-s oraz ze środowiskiem lekarskim (lecznictwo zamknięte)
• Sporządzanie dokumentacji nadzorowanej i raportów swojej pracy
• Udział i promowanie produktów Firmy podczas kongresów i konferencji tematycznych
• Przygotowywanie ofert przetargowych, znajomość prawa zamówień publicznych - współpraca z administracją i apteką szpitalną,
• Realizacja indywidualnych celów poprzez: prowadzenie wizyt promocyjno-sprzedażowych w podległym terenie, prezentacji w szpitalach i klinikach
• Monitorowanie wyników na podstawie dostępnych raportów (praktyczna współpraca z
działem medycznym i marketingu BI)
• Określanie potencjału klientów oraz precyzyjne segmentowanie grup klientów
• Podnoszenie wiedzy merytorycznej o produktach i rynku,
• Zgodne z założeniami zarządzanie budżetem promocyjnym, zgłaszanie propozycji nowych inicjatyw, dbałość o poprawność i dokładność prognozowania wydatków
• Zarządzanie kanałem hurtowym i aptecznym (negocjacje handlowe, kontrola sprzedaży)
• Prowadzenie szkoleń i prezentacji
Berlin-Chemie/Menarini Polska
Przedstawiciel Medyczno-Farmaceutyczny
Promocja produktów firmy wśród lekarzy-specjalistów (ortopedia, chirurgia,reumatologia,neurologia, alergologia) , realizacja założonych planów sprzedażowych, budowane pozytywnego wizerunku firmy. Sprzedaż i promocja leków OTC w aptekach. Bardzo dobra znajomość rynku farmaceutycznego na obsługiwanym terenie. Budowanie relacji z farmaceutami. Udział w konferencjach, szkoleniach. Liczne kontakty z ortopedami ,reumatologami, neurologami i chirurgami pod kątem promocji produktów, szeroka współpraca ze specjalistami
Celon Pharma S.A.
Przedstawiciel Medyczny, specjalista ds badań klinicznych i monitorowania działań niepożądanych
Praca z lekarzami onkologami, psychiatrami.
- utrzymywanie relacji z KOL
- praca w największych ośrodkach zdrowia i klinikach
- wdrażanie badań klinicznych IV fazy
- organizowanie i udział na konferencjach lokalnych i krajowych
- zapewnianie dostępu do leków firmy Celon Pharma w ośrodkach na podległym terenie

Szkolenia i kursy

Techniki Sprzedaży
Nowoczesny Przedstawiciel
Komunikacja Marketingowa
Typologia Klientów
Sztuka Prowadzenia Prezentacji

Edukacja

Logo
Prawo Zamówień Publicznych, studia podyplomowe
SGGW Warszawa
Logo
Zdrowie Publiczne, magisterskie
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Logo
Medycyna Ratunkowa, licencjackie
Uniwersytet Medyczny w Łodzi

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

Aktywny wypoczynek (narty, łyżwy, rolki, basen, wędrówki po górach, wycieczki piesze, rowerowe, parki linowe itp)
Bieganie
Żeglarstwo
Kino europejskie (szczególnie francuskie)
Kuchnia europejska
Koty
Architektura Wnętrz

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?