Umiejętności
Analiza biznesowa
Komunikatywność
Zorientowanie na klienta
Prawo jazdy
Angielski
Event Management
zorientowanie na cel
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Praca w zespole
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Customer and Shopper Marketing Intern
- Post-ewaluacja akcji promocyjnych w handlu tradycyjnym
- Przygotowywanie raportów odnośnie działań konkurencji
- Opracowywanie raportów na podstawie danych Nielsen
- Przygotowywanie portfolio produktów dla przedstawicieli handlowych
- Współpraca z działem Zarządzania Kategorią
- Współpraca z siłami sprzedaży
- Współpraca z agencjami kreatywnymi
- Przygotowywanie raportów odnośnie działań konkurencji
- Opracowywanie raportów na podstawie danych Nielsen
- Przygotowywanie portfolio produktów dla przedstawicieli handlowych
- Współpraca z działem Zarządzania Kategorią
- Współpraca z siłami sprzedaży
- Współpraca z agencjami kreatywnymi
Account Manager, Koordynator narodowy projektu Dni Kariery
Koordynacja targów pracy dla studentów i absolwentów w 10 miastach w Polsce.
- Sprzedaż produktu wśród potencjalnych wystawców
- Zarządzanie eventami targowymi w 10 miastach w Polsce
- Zarządzanie zespołem 10 koordynatorów lokalnych
- Przeprowadzenie rebrandingu Dni Kariery - stworzenie nowej strony internetowej oraz nowej identyfikacji wizualnej
- Stworzenie i wykonanie planu promocji Dni Kariery w 10 miastach w Polsce
- Rozwój produktów employer brandingowych (Dni Kariery)
- Zarządzanie projektem
- Dbanie o relacje z partnerami (min. KPMG, PZU, Nestle, Lidl Polska, Grupa Żywiec)
- Sprzedaż produktu wśród potencjalnych wystawców
- Zarządzanie eventami targowymi w 10 miastach w Polsce
- Zarządzanie zespołem 10 koordynatorów lokalnych
- Przeprowadzenie rebrandingu Dni Kariery - stworzenie nowej strony internetowej oraz nowej identyfikacji wizualnej
- Stworzenie i wykonanie planu promocji Dni Kariery w 10 miastach w Polsce
- Rozwój produktów employer brandingowych (Dni Kariery)
- Zarządzanie projektem
- Dbanie o relacje z partnerami (min. KPMG, PZU, Nestle, Lidl Polska, Grupa Żywiec)
Studencki Ambasador Marki
- Planowanie strategi promocji na najbliższy rok na poznańskich uniwersytetach
- Wspieranie akcji employer brandingowych na terenie poznańskich uniwersytetów
- Reprezentowanie Grupy Żywiec na targach pracy
- Monitorowanie działań konkurencji
Zdobyta nagroda dla najlepszego ambasadora.
- Wspieranie akcji employer brandingowych na terenie poznańskich uniwersytetów
- Reprezentowanie Grupy Żywiec na targach pracy
- Monitorowanie działań konkurencji
Zdobyta nagroda dla najlepszego ambasadora.
Local Committee Vice President Finance
-strategiczne zarządzanie budżetem Komitetu Lokalnego
-sporządzanie miesięcznych raportów finansowych organizacji
-prowadzenie bieżącej księgowości organizacji
-nadzorowanie poprawności dokumentacji prawno-finansowej organizacji
-bieżąca współpraca synergiczna z innymi członkami Rady Wykonawczej Komitetu Lokalnego
-prowadzenie szkoleń z zakresu finansów organizacji dla członków Komitetu Lokalnego
-nadzór nad strukturą finansową w Komitecie Lokalnym
-odpowiedzialność prawna za poprawność działań z zakresu prawno-finansowego w organizacji
-sporządzanie miesięcznych raportów finansowych organizacji
-prowadzenie bieżącej księgowości organizacji
-nadzorowanie poprawności dokumentacji prawno-finansowej organizacji
-bieżąca współpraca synergiczna z innymi członkami Rady Wykonawczej Komitetu Lokalnego
-prowadzenie szkoleń z zakresu finansów organizacji dla członków Komitetu Lokalnego
-nadzór nad strukturą finansową w Komitecie Lokalnym
-odpowiedzialność prawna za poprawność działań z zakresu prawno-finansowego w organizacji
Koordynator Projektu Dni Kariery
Koordynacja lokalnej edycji największych w Polsce targów pracy, praktyk i staży Dni Kariery 2012 Edycja poznańska.
Zakres obowiązków :
- ustalanie strategii, planowanie projektu (ustalanie celów oraz mierników sukcesu, podział projektu na zadania i umiejscowienia ich w czasie)
- koordynacja pracy 10 osobowego zespołu
- przygotowanie i praca na budżecie
- koordynacja sprzedaży produktu wśród firm
- udział w planowaniu promocji projektu
- nadzorowanie promocji oraz logistyki targów
Zakres obowiązków :
- ustalanie strategii, planowanie projektu (ustalanie celów oraz mierników sukcesu, podział projektu na zadania i umiejscowienia ich w czasie)
- koordynacja pracy 10 osobowego zespołu
- przygotowanie i praca na budżecie
- koordynacja sprzedaży produktu wśród firm
- udział w planowaniu promocji projektu
- nadzorowanie promocji oraz logistyki targów
Szkolenia i kursy
XI 2011 - I 2012 - Sandler Trainings - "Zasady i reguły sprzedaży wg Sandlera"
IX 2011 - Nestle Polska - "Employer Branding – moda czy konieczność"
VIII 2011 - Sarnecki&Noworolski - "Sprzedaż Transformacyjna"
X 2010 - Procter & Gamble - “Interpersonal Business Communication Skills”
IX 2011 - Nestle Polska - "Employer Branding – moda czy konieczność"
VIII 2011 - Sarnecki&Noworolski - "Sprzedaż Transformacyjna"
X 2010 - Procter & Gamble - “Interpersonal Business Communication Skills”
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Fotografia analogowa
Organizacje
AIESEC
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 38962251
Varnish cache server
Grupy
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu działa i rozwija się już od ponad 80 lat. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu jest uczelnią PRESTIŻ-ową.