Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. Procesów
• Koordynacja projektów strategicznych z obszaru Mass Market w Pionie Obsługi Posprzedażowej
• Przygotowanie analizy AS IS Pionu Obsługi Posprzedażowej (obszar Mass Market)
• Zabezpieczanie budżetu oraz monitorowanie wykonania przyznanych budżetów w ramach prowadzonych projektów
• Współpraca przy tworzeniu nowej strategii dla Pionu Obsługi Posprzedażowej dla GTP
• Przygotowanie analizy AS IS Pionu Obsługi Posprzedażowej (obszar Mass Market)
• Zabezpieczanie budżetu oraz monitorowanie wykonania przyznanych budżetów w ramach prowadzonych projektów
• Współpraca przy tworzeniu nowej strategii dla Pionu Obsługi Posprzedażowej dla GTP
Account Manager
Zarządzanie projektami (Contact Center, Bazy danych, Fulfillment, Przesyłka Bezpośrednia, SMS):
• Pozyskiwanie Klientów, przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych i umów związanych z realizacją projektów
• Wdrażanie i organizacja projektów outbound i inbound, współpraca z działem IT
• Planowanie budżetów i ich realizacja, kontrola finansów w ramach prowadzonych projektów
• Nadzór nad rekrutacją pracowników oraz tworzenie modeli płacowych
• Nadzór pracy zespołów realizujących projekt
• Opieka nad Klientami
• Bieżąca analiza przebiegu akcji, kontrola jakości świadczonych usług (SLA) oraz optymalizowanie wyników poprzez wykorzystanie dostępnych narzędzi i technologii
• Współprowadzenie szkoleń z zakresu Obsługi Klienta oraz Telesprzedaży
• Pozyskiwanie Klientów, przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych i umów związanych z realizacją projektów
• Wdrażanie i organizacja projektów outbound i inbound, współpraca z działem IT
• Planowanie budżetów i ich realizacja, kontrola finansów w ramach prowadzonych projektów
• Nadzór nad rekrutacją pracowników oraz tworzenie modeli płacowych
• Nadzór pracy zespołów realizujących projekt
• Opieka nad Klientami
• Bieżąca analiza przebiegu akcji, kontrola jakości świadczonych usług (SLA) oraz optymalizowanie wyników poprzez wykorzystanie dostępnych narzędzi i technologii
• Współprowadzenie szkoleń z zakresu Obsługi Klienta oraz Telesprzedaży
Szkolenia i kursy
1. Szkoła Marketingu Bezpośredniego (organizator: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego)
2. Jak motywować zespół do efektywnego działania (organizator: Midwest)
2. Jak motywować zespół do efektywnego działania (organizator: Midwest)
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Zainteresowania
podróże (backpacker), teatr, wycieczki rowerowe, książki, ostatnio język hiszpański
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej