Dawid Piątek

Wolsztyn, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Office

Języki

niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

JMK
Biuro obsługi klienta
obsługa klienta przez telefon, kontrola nad realizacją złożonych zamówień, nadzór nad pracą podległego personelu, kontrola dokumentacji sprzedażowej, współpraca z działem logistyki, kontrola stanów magazynowych, sporządzanie raportów, zestawień i analiz, rozwijanie pozytywnych kontaktów handlowych z kontrahentami i klientami firmy, prowadzenie rozmów handlowych, tworzenie ofert, uczestnictwo w wyjazdach handlowych, konwentach i targach, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu firmy

Szkolenia i kursy

obsługa wózków widłowych,
obsługa klienta przez telefon
umiejętność kierowania zespołem
polityka negocjacji z kontrahentem

Edukacja

Logo
technik mechanik obróbki skrawaniem, średnie
Technikum Mechaniczne w Wolsztynie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

sport - piłka nożna