Dawid Olejnik

Przedstawiciel Handlowy do spraw Produktu Viscom, Doradca Klienta Biznesowego, Doradca Klienta
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Reklama B2B Reklama bannerowa Dane E-commerce Internet Reklama zewnętrzna Handel Zarządzanie Sprzedażą Negocjacje z dostawcami System Windows Zarządzanie zespołem Sprzedaż negocjacje handlowe Word Przedstawiciel handlowy Marketing internetowy i sprzedaż Dobra obsługa komputera: Windows, MacOS, Photoshop, Corel, Teamviever, Microsoft Office, Internet, Viscom specjalista do spraw produktu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Plastics Group sp. z o.o.
Specjalista do spraw produktów Reklamowych-Viscom
 Spotkania z Potencjalnymi Klientami
 Bezpośredni kontakt z klientami
 Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
 Realizacja Planów Marżowych i Sprzedażowych
 Prezentacja produktów firmowych
 Obsługa stałych klientów
 Sprzedaż materiałów do produkcji reklam płyty , aluminium, itp
 Negocjacje z klientami
 Kontrolowanie działań konkurencji
Netland Computers
Key Account Manager, Poland
 Spotkania z Potencjalnymi Klientami
 Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi
 Pozyskiwanie nowych oraz stała obsługa dotychczasowych klientów B2B
 Prowadzenie negocjacji biznesowych z kluczowymi klientami
 Realizowanie strategii handlowej firmy
 Przygotowywanie dla klientów kalkulacji, ofert oraz odpowiednich umów
 Realizacja Miesięcznych Planów Sprzedażowych
 Obsługa sprzedażowa oraz po sprzedażowa, serwis sprzętu i oprogramowania
 Pozyskiwanie klientów drogą telefoniczną oraz mailową, tworzenie ofert i udział w przetargach
 Prowadzenie Sklepów Internetowych www. Netland24.pl, www.appleskelep.eu www.hppartner.pl
VOBIS
Doradca Klienta / Zastępca Kierownika
 Profesjonalna obsługa klienta i doradztwo sprzedażowe, przygotowywanie ofert dla klientów B2B
 Sprzedaży towarów i usług według wyznaczonych standardów firmy
 Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
 Wykonywanie usług serwisowych w każdym zakresie - usuwanie uszkodzeń mechanicznych oraz systemowych, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
 Organizacja akcji promocyjnych i weryfikacja ich skuteczności w centrum handlowym
 Udział w rekrutacjach sprzedawców i kierowników do pracy w salonach w regionie
 Sprzedaż usług telekomunikacyjnych oraz polis ubezpieczeniowych
 Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej bieżących czynności sprzedażowych
 Pozyskanie i utrzymanie kluczowych klientów, rozwój wysokomarżowych usług, szkolenie zespołu handlowego.
 Kontrola realizacji planów sprzedażowych i usługowych
 Szkolenia sprzedażowe oraz rozmowa handlowa, bezpośrednia sprzedaż towarów i usług dla klienta B2B, negocjowanie planów sprzedażowych poparte analizą parametrów jakościowych, sporządzanie miesięcznych raportów sklepowych.
 Rozwój sprzedaży w kanale B2B oraz detalicznych
 Przygotowywanie wniosków oraz sporządzanie umów leasingowych, tworzenie wniosków i umów ratalnych w różnych bankach, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów drogą telefoniczną oraz mailową, tworzenie ofert i udział w przetargach

Szkolenia i kursy

 Szkolenia sprzedażowe wg standardów Vobis S.A., rozmowa handlowa oraz scenki sprzedażowe. Liczne szkolenia producentów m in. Vaio Blog, Samsung, Apple, Lenovo. 2010-2014
 Intel Retail Edge - szkolenia poparte licznymi certyfikatami, 2010-2014
 „Profesjonalna Obsługa Klienta”, 2010
 GRENKE Leasing
 Leasing PLUS
 Systemy Bankowe Sygma Bank, Alior Bank, Santander, Credit Agricole, Lukas Bank

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania „Edukacja” we Wrocławiu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

 Jazda na nartach, wędkarstwo, paintball, piłka nożna, nurkowanie, podróże, film

Inne

 Prawo jazdy kat. B (od 2008 roku),