Dawid Maciaszek

konsultant telefoniczny, Grupa MULTIPLAY
Katowice, śląskie

Umiejętności

Optima Prawo jazdy kat B kontakty interpersonalne urządzenia biurowe uczenie się Pakiet Officee (EXCEL, PowerPoit, Word) kontakt z klientem- obsługa klienta, techniki sprzedaży, umiejętności autoprezen

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa MULTIPLAY
Konsultant ds. Sprzedaży Telefonicznej
Obsługa połączeń przychodzących od Klientów oraz realizacja projektów telesprzedażowych, zapewnienie wysokiej jakości obsługi, dbałość o dobre relacje z Klientami, realizacja planów sprzedaży oraz standardów jakościowych, negocjowanie ofert oraz wykonywanie ich symulacji, współpraca z innymi jednostkami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w zakresie dotyczącym wykonywanych zadań.
Grupa MULTIPLAY
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Odpowiedzialność za zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta, dbałość o dobre relacje z Klientami, realizacja planów sprzedaży oraz standardów jakościowych, negocjowanie ofert oraz wykonywanie ich symulacji, kontrola zgodności dokumentów i archiwizacja danych, monitorowanie płatności obsługiwanych Klientów, przyjmowanie i obsługa reklamacji zgodnie z przyjętymi procedurami, zapewnienie ciągłości stanów magazynowych, współpraca z innymi jednostkami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w zakresie dotyczącym wykonywanych zadań, obsługa urządzeń biurowych.
Stacja Paliw Shell
Pracownik Obsługi Klienta
Obsługa Klienta według standardów narzuconych przez Shell Polska, obsługa kasy fiskalnej, merchandasing wewnątrz obiektu polegający na zapewnieniu stałej ekspozycji towaru, przyjmowanie dostaw towaru przeznaczonego do sprzedaży, dbanie o reprezentatywny wygląd obiektu.
Lemitor Ochrona Środowiska Sp. z o.o.
Akustyk
Badanie natężenia ruchu, pomoc przy wykonywaniu pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza, dbanie o zabezpieczenie oraz prawidłowe funkcjonowanie sprzętu pomiarowego, analiza kwestionariuszy po przeprowadzeniu badania.

Szkolenia i kursy

Nowoczesne metody programowania sprzedaży oraz techniki wywierania wpływu
Sztuka zawodowych negocjacji
Standardy profesjonalnej obsługi Klienta
Wystąpienia publiczne
Zarządzanie konfliktem
Zarządzanie sobą w czasie - efektywna organizacja czasu pracy
Jedenaście elementów skuteczności w pracy, biznesie i życiu
Komunikacja interpersonalna

Edukacja

Logo
Zarządzanie kryzysowe, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
Logo
Ekonomiczny, średnie
IV Technikum w Katowicach im. Powstańców Śląskich

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Biegi ( uczestnictwo w 2 maratonach Orlen Warsaw oraz w 2 PKO Silesia Marathon, a także w XXIII Biegu Ulicznym im. Wojciecha Korfantego i w półmaratonie pod patronatem Festiwalu Biegowego, itp.) , piłka nożna, kulturystyka, motoryzacja, książki autobiograficzne, filmy, muzyka współczesna.