Umiejętności
Amazon Web Services (AWS)
Avaya IP Telephony
Cisco Networking
Cisco VoIP
Data Center
Linux
Unix
VoIP protocols SIP
Web Development
Wirtualizacja
Programowanie
System Windows
Bazy danych
sieci bezprzewodowe
Serwery
Aplikacje mobilne
Telekomunikacja
systemy operacyjne
Outsourcing IT
Sieci lokalne
Asterisk PBX
komputery
Routery
Zapory
Wideokonferencje
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Systems Engineer
Wdrażanie i utrzymywanie systemów telekomunikacyjnych VoIP "unified communications" oraz video m.in. Avaya (Aura Communication Manager ACM, AES, CCE, SES, SP, SM, SMGR, SBC, VP/EP, CMS, IP Office, One-X, Scopia) w zwirtualizowanych (Xen, VMware) środowiskach Uniksowych (Solaris), Linuksowych (RedHat, Debian, Centos) i Windowsowych (Server 2003, 2008, 2012). Integracja IP-PBX (H323, SIP, H248) z systemami Call i Contact Center (CTI) różnych producentów. Administracja urządzeniami sieciowymi i serwerami: Dell, IBM, HP, SUN, Oracle, Cisco, Nortel.
Główny administrator systemów IT
K2, IG
Projektowanie, wdrażanie i administracja systemów IT: serwery (Linux, Windows), stacje robocze, domeny (SMB, LDAP), oprogramowanie biurowe i serwerowe, CRM, intranet (aplikacje web, apache, php, mysql), telefonia IP (Asterisk), sieć LAN, bazy danych, pamięci NAS, poczta itp. Klient wewnętrzny z branży finansowej.
integrator, programista, wdrożeniowiec, administrator IT, teleinformatyk
AVSystem
Budowa i utrzymanie zintegrowanych systemów teleinformatycznych na bazie central PBX i oprogramowania Opensource (OpenSER, Asterisk, Linux). Integracja central z bramami VoIP np. Grandstream, Sangoma, Occtel, Audiocodes itp. poprzez PRI lub SIP.
Szkolenia i kursy
systemy operacyjne - Windows Server
telekomunikacja - VoIP, SIP, Avaya ACSS
bazy danych - Microsoft SQL
sieci - Cisco CCNA
telekomunikacja - VoIP, SIP, Avaya ACSS
bazy danych - Microsoft SQL
sieci - Cisco CCNA
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Grupy
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic....
Sieciowanie centralek i usług
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;