Dawid Bielecki

Specjalist ds. Komunikacji Elektronicznej w firmie ITI Neovision

Umiejętności

CRM Prawo jazdy English language skills Human Resources Microsoft Office Administracja publiczna Umiejętności sprzedaży Planowanie podróży Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Canal + platforma
Specjalist ds. Komunikacji Elektronicznej
• przekazywanie stanowiska Firmy w ważnych dla platformy nc+ kwestiach
• realizacja dyspozycji abonentów w ramach posiadanej oferty
• pomoc w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów technicznych, reklamacyjnych i innych spraw Abonentów
• ścisła współpraca z działami niepodległymi BOK
Administaracja oficjalnym foum internetowym platformy nc+.
• obsługa korespondencji elektronicznej od klientów platformy nc+
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i satysfakcji klientów kontaktujących się z Zespołem Zarządzania Reklamacjami i Back Office
• wsparcie innych działów BOK
• sprzedaż produktów i usług oferowanych przez platformę nc+
Canal + platforma
Konsultant ds. Obsługi Klienta
• Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez ITI Neovison Sp. z o.o.
• moderowanie forum
• pomoc w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów technicznych, reklamacyjnych i innych spraw Abonentów
• ścisła współpraca z działami niepodległymi Contact Center
• rozwiązywanie bieżących spraw Abonentów

Edukacja

Logo
Zarządzanie Kapitałem Ludzkim, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Administracja publiczna, magisterskie
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.