Dariusz Wójcicki

Menager ds sprzedaży detalicznej / Trener
Skoczów, śląskie

Języki

hiszpański
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trener Sprzedazy
Mkate Sp. z o.o.
1. Organizowanie i prowadzenie szkoleń podstawowych oraz doskonalących, a także koordynacja szkoleń zewnętrznych;
2. Ścisła współpraca z Dyrektorem Handlowym i managerami liniowymi w celu identyfikacji potrzeb szkoleniowych;
3. Przygotowywanie programów szkoleniowych oraz określanie potrzeb szkoleniowych w porozumieniu z przełożonym i z działem HR;
4. Ewaluacja przeprowadzonych szkoleń
5. Doskonalenie pracowników, dbanie o ich dalszy rozwój:
- coaching,
- indywidualne programy rozwoju,
- trening,
- programy naprawcze

6. Nadzór nad procesem rekrutacji nowych pracowników Działu Sprzedaży Krajowej
7. Odpowiedzialność za proces wdrożenia nowych pracowników Działu Sprzedaży
8. Ocena pracowników i propozycje awansu stanowiskowego
9. Współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi
Własna Firma
Trener
Własna działaność gospodarcza
MOKATE Sp. z o.o.
Menager d.s. Sprzedaży Detalicznej / Trener
• Zarządzanie zespołem sprzedaży w rynku tradycyjnym
- 5 Regionalnym Managerów Sprzedaży
- 50 Przedstawicieli Handlowych
• Planowanie i kontrolowanie budżetu handlowego podległego zespołu
• Tworzenie standardów pracy dla podległego zespołu handlowego
• Tworzenie systemu motywacyjnego podległej struktury handlowej
• Odpowiedzialność za prowadzenie ścieżki rozwoju struktury handlowej
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń struktury handlowej i systematyczna praca coachingowa struktury handlowej
• Odpowiedzialność za wdrożenie nowych pracowników struktury handlowej Mokate
- szkolenia wstępne
- szkolenia produktowe
- wdrożenie standardów pracy Przedstawiciela Handlowego
• Odpowiedzialność za rozwój dystrybucyjny nowości produktowych
• Wprowadzenie innowacyjnego systemu wspomagającego sprzedaż Mobile Touch 2013/ 2014
MOKATE Sp. z o.o.
Manager d.s. Rozwoju Sił Sprzedaży / Wewnętrzny Trener sprzedaży
• Bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Handlowym
• Parametryzacja sprzedaży i systemu raportowania
• Prowadzenie szkoleń z zakresu:
- standardy pracy sprzedawców
- standardy dystrybucyjne i ekspozycyjne
- Sesje coachingowe struktury handlowej
• Nadzów nad realizacją wdrożonych standardów dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
• Organizowanie i prowadzenie konferencji Działów Sprzedaży
• Implementacja i utrzymanie informatycznego systemu wspomagającego zarządzanie sprzedażą struktury handlowej Mokate ( Dział Tradycyjny, Dział Nowoczesny) Ebi Mobile, Ebi Plus
• Wdrożenie systemu EBI Enterprise weryfikujący szczegółowe zarządzanie stanami magazynowymi dystrybutorów i alokacją produktów.
MOKATE Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• Bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Handlowym
• Zarządzanie budżetem
• Nadzór nad podległą strukturą 12 Przedstawicieli Handlowych
• Wyznaczanie celów , planów sprzedażowych zadań jakościowych podległym handlowcom
• Planowanie i wdrożenie działań promocyjnych
• Współpraca z dystrybutorami ( analizy i rozliczanie bonusów)
MOKATE Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy
• Realizacja planów odsprzedażowych
• Współpraca z lokalnymi dystrybutorami
• Realizacja zadań jakościowych
• Realizacja standardów dystrybucyjnych i ekspozycyjnych w strukturze sklepów detalicznych

Szkolenia i kursy

Szkoła Trenerów Heuresis - Certyfikowani Trenerzy 2010 -2011
• Standardy opracowane przez The Chartered Institute of Personnel and Development i wdrożone przez Thames Valley University w Londynie

• Rozwój zawodowy i osobisty- Szkoła Trenerów Heuresis
• Kontakt z klientem - Szkoła Trenerów Heuresis
• Identyfikacja i Analiza Potrzeb Szkoleniowych- Szkoła Trenerów Heuresis
• Projektowanie Szkoleń - Szkoła Trenerów Heuresis
• Prowadzenie szkoleń- Szkoła Trenerów Heuresis
• Ewaluacja szkoleń- Szkoła Trenerów Heuresis

• Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym – Nowe Motywacje
• Coaching i Wyznaczanie Celów – Nowe Motywacje
• Coaching - metodologia i narzędzia
• Przywództwo – Pro Business Solutions

• Wizyta handlowa - Bujnowicz & Partnerzy
• Techniki sprzedaży i negocjacji - Bujnowicz & Partnerzy
• Rodzaje i sposoby zachowania klientów - Bujnowicz & Partnerzy
• Zarządzanie przez motywację - Bujnowicz & Partnerzy

Edukacja

Logo
Wydział Zarządzania i Administracji, magisterskie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty

Zainteresowania

Muzyka: Gitara akustyczna
Gitara basowa

Coaching

Inne

Kluczowe kompetencje
• sukcesy w negocjacjach z doświadczonymi partnerami biznesowymi
• umiejętność nawiązywania i podtrzymywania dobrych biznesowych relacji z klientami
• Umiejętność budowania skutecznie działających zespołów,
• Umiejętność motywowania pracowników,
• Sukcesy w koordynowaniu i wdrażaniu nowych projektów i procedur,
• Kilkuletnie doświadczenie w obszarach coachingu i mentoringu
• Kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń miękkich.