Umiejętności
Investment Properties
Real Estate Development
zarządzanie obiektami
wycena nieruchomości
Transakcji na rynku nieruchomości
Obsługa najemców
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista
Administrowanie i Zarządzanie Majątkiem - w pełnym zakresie na obszarze południowo-wschodniej Polski w budynkach biurowych i salonach sprzedaży. Obejmujących nadzór nad majątkiem, zakup składników, przemieszczanie, likwidacja i utylizacja ,oraz sprzedaż wyposażenia.
Organizowanie stanowisk pracy dla pracowników - zgodnie z przyjętymi standardami ,zakup i dostarczenie wyposażenia, relokacja pracowników i stanowisk w ramach posiadanych zasobów nieruchomości grupy.
Przygotowanie nieruchomości do sprzedaży lub zwrotu najemcy.
Obsługa pracowników – zapewnienie niezbędnych usług wraz z weryfikacją ich realizacji i jakości , dostarczenie towarów wynikających ze standardów i zgłaszanych przez pracowników .
Obsługa Klienta zewnętrznego – w zakresie sprzedaży towarów.
Organizowanie stanowisk pracy dla pracowników - zgodnie z przyjętymi standardami ,zakup i dostarczenie wyposażenia, relokacja pracowników i stanowisk w ramach posiadanych zasobów nieruchomości grupy.
Przygotowanie nieruchomości do sprzedaży lub zwrotu najemcy.
Obsługa pracowników – zapewnienie niezbędnych usług wraz z weryfikacją ich realizacji i jakości , dostarczenie towarów wynikających ze standardów i zgłaszanych przez pracowników .
Obsługa Klienta zewnętrznego – w zakresie sprzedaży towarów.
Specjalista obsługi budynków
Administrowanie i Zarządzanie budynkami - biurowymi i mieszkaniowymi /własne i najem/, nadzór i realizacja prac remontowych, współpraca i nadzór nad firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu i napraw bieżących płatności, reklamacje /, kontakt i załatwianie wszelkich spraw z lokalnymi urzędami /pisma, wnioski, decyzje/.
Prowadzenie magazynów podręcznych /biurowy, druków, sprzętu/. Zakupy i zamówienia towarów i usług, dostawa do jednostek towarów, kontrola jakości wykonywanych usług i dostarczanych towarów od firm współpracujących w placówkach zlokalizowanych na terenie czterech województw.
Czynności administracyjno-biurowe - /praca na komputerze z programami Office/, współpraca z firmami w zakresie realizowanych kontraktów /umowy, zlecenia /.
Nadzór i rozliczenia samochodów służbowych /naprawy, przeglądy, wykorzystanie/, rozliczenia finansowe z zakresu gospodarki własnej /faktury, płatności, zlecenia, zamówienia, raporty/.
Rozliczenia finansowe z zakresu gospodarki własnej/faktury, płatności,/
Ewidencja i nadzór nad majątkiem w pełnym zakresie /kontrola zasobów, przemieszczenia, likwidacja/
Prowadzenie magazynów podręcznych /biurowy, druków, sprzętu/. Zakupy i zamówienia towarów i usług, dostawa do jednostek towarów, kontrola jakości wykonywanych usług i dostarczanych towarów od firm współpracujących w placówkach zlokalizowanych na terenie czterech województw.
Czynności administracyjno-biurowe - /praca na komputerze z programami Office/, współpraca z firmami w zakresie realizowanych kontraktów /umowy, zlecenia /.
Nadzór i rozliczenia samochodów służbowych /naprawy, przeglądy, wykorzystanie/, rozliczenia finansowe z zakresu gospodarki własnej /faktury, płatności, zlecenia, zamówienia, raporty/.
Rozliczenia finansowe z zakresu gospodarki własnej/faktury, płatności,/
Ewidencja i nadzór nad majątkiem w pełnym zakresie /kontrola zasobów, przemieszczenia, likwidacja/
Inspektor Bankowy
Kredyt Bank S.A.
Czynności administracyjno - biurowe, ewidencja i nadzór nad majątkiem w placówkach, gospodarka samochodowa /przeglądy, naprawy/, zakupy materiałów, rozliczenia faktur /towary, usługi, media/,nadzór nad firmami działającymi dla banku w zakresie dostaw materiałów i realizacji usług.
Szkolenia i kursy
Szkolenie BHP,Kurs archiwizacji dokumentów
Specjalizacje
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
sport, literatura sensacyjna i science fiction, film