Dariusz Turek

Trener Sprzedaży "ROZMAWIAJ, NIE SPRZEDAWAJ" !!!
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

łatwość nawiązywania konktaktów energia i dynamizm w działaniu entuzjazm i energia Zorganizowanie i samodyscyplina łatwość w dotarciu do uczestników szkolenia łatwość w prowadzeniu szkoleń z dużą ilością uczestników

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

innogy Polska S.A.
Koordynator ds. Projektów Wdrożeniowych i Szkoleniowych Sprzedaży Pośredniej
Nagroda innogy Polska S.A. SUPERMOCNY 2016 !!!
Certyfikat ukończenia cyklu szkoleń "SANDLER SELLING SYSTEMS"
Przygotowanie i zbudowanie całego programu wdrażania innowacyjnych metod sprzedaży w całej sieci sprzedaży Parterów Zewnętrznych d2d
Przygotowanie i przeprowadzenie pilotażowego programu sprzedażowego przeznaczonego dla PH d2d w energii elektrycznej
Tworzenia od podstaw materiałów sprzedażowych dla Przedstawicieli Handlowych
Przygotowanie i wdrożenia programu szkoleniowego zawierającego innowacyjne metody sprzedaży
Prowadzenie szkoleń z innowacyjnych metod sprzedaży
Praca w terenie
Coaching Przedstawcicieli handlowych
ENERGIA DLA FIRM SP. Z O.O.
Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży
Budowa od podstaw i zarządzanie strukturami sprzedaży energii elektrycznej i gazu w kanale sprzedaży bezpośredniej dla klienta B2B
Organizacja i zarządzanie siedmioma biurami na terenie całej Polski
Szkolenia produktowo-sprzedażowe grup sprzedażowych
Cursor S.A.
Financial Product Manager
Odpowiedzialność za pozyskiwanie, przygotowanie i zarządzanie sprzedażą usług i produktów w kanale sprzedaży bezpośredniej – struktury wewnętrzne i zewnętrzne
Pozyskiwanie partnerów do sprzedaży – negocjacje handlowe
Współtworzenie z klientami produktów i procedur sprzedażowych
Współtworzenie umów handlowych dla realizacji projektów sprzedażowych
Tworzenie call center dla projektu finansowego: rekrutacja, szkolenia, kontrola
Szkolenia i motywacja grup sprzedażowych
Logo
Dyrektor ds. sprzedaży
SLT Sp. z o.o.
Tworzenie i zarządzanie grupami sprzedażowymi:: rekrutacja, szkolenia, kontrola, analiza wyników, motywacja
Pozyskiwanie projektów i produktów do sprzedaży bezpośredniej
Budowanie relacji i odpowiedzialność za współpracę z bankami przy sprzedaży produktów finansowych
Call Center Poland
Dyrektor ds. sprzedaży
Odpowiedzialność za tworzenie i realizację zakładanych planów sprzedażowych w projektach sprzedaży bezpośredniej
Odpowiedzialność za pozyskiwanie projektów i produktów do sprzedaży bezpośredniej
Współtworzenie procesów i procedur sprzedażowych, ich wdrażanie i dalsza kontrola
Budowa od podstaw struktur w sprzedaży bezpośredniej
Szkolenia produktowo-sprzedażowe
Tele2 Sp. z o.o
Retail Sales Manager
Odpowiedzialność za realizację kwartalnych planów sprzedażowych w kanale door to doot przy sprzedaży preselekcji
Odpowiedzialność za organizację i budowę od podstaw całego kanału sprzedaży door to door
Budżetowanie projektu
Odpowiedzialność za wprowadzenie produktu telekomunikacyjnego na rynek
Szkolenia produktowo-sprzedażowe
zarządzanie personelem
PROVIDENT POLSKA S.A.
Kierownik ds. Rozwoju
Odpowiedzialność za uzyskanie maksymalnego (jakościowego i ilościowego) poziomu sprzedaży i miesięcznych planów sprzedażowych
Organizacja, nadzór i zarządzanie kilkunastoosobową grupą Przedstawicieli Handlowych
Cotygodniowe rejestrowanie i analizowanie wyników pracy rejestru wspólnie z Przedstawicielami (spotkania i rozliczenia w firmie)
Wizyty w domach potencjalnych klientów
Logo
Z-ca Dyrektora Działu Organizacji i Planowania Imprez Turystycznych
Richter Plus Sp. z o.o.
Nadzór i zarządzanie Zespołem Organizacji i Planowania Imprez Turystycznych Opracowywanie budżetu działu, kontrola wydatków i kosztów
Pozyskiwanie firm zewnętrznych (firmy przewozowe) do współpracy przy obsłudze Imprez Turystycznych
Pełna i całkowita odpowiedzialność za organizację Imprez Turystycznych w części „autokarowej”
Logo
Dyrektor Biura Zarządu Spółki
PPHU „Unimar-k” Sp” z o.o.
Organizowanie pracy i obsługa Zarządu Spółki
Odpowiedzialność za rekrutację na poszczególne stanowiska w Spółce
Współtworzenie polityki finansowej Spółki
Kontrola kosztów poszczególnych placówek handlowych
Odpowiedzialność za przygotowanie do i otwarcie nowych placówek handlowych
Logo
Podreferendarz w Centrum Informacyjnym Rządu (Media Elektroniczne)
Urząd Rady Ministrów – Centrum Informacyjne Rządu
Bieżący nasłuch radiowych i telewizyjnych audycji informacyjnych i publicystycznych oraz monitoring serwisów agencyjnych
Niezwłoczne informowanie wskazanych odbiorców o ważnych wydarzeniach i wypowiedziach
Opracowywanie przeglądów opinii prezentowanych w mediach elektronicznych
Udostępnianie nagrań osobom zainteresowanym
Przeprowadzanie analiz na zlecenia Dyrektora Biura Prasowego Rządu i Gabinetu Premiera
Przejmowanie obowiązków pracy Biura Prasowego Rządu w godz. 20.00-24.00 i w dni wolne od pracy

Szkolenia i kursy

Szkolenie: cykl szkoleniowy dotyczący zasad i technik sprzedaży opartych na modelu Sandlera
Szkolenie: „Produkty i Usługi Play”
Szkolenie: „Jak odnieść sukces w sprzedaży ?” – organizowane przez Kalkstein Learning Centre Sp. z o.o.
Warszawska Szkoła Zarządzania – Szkoła Wyższa: Kierunek „Zarządzanie Personelem”
Kurs: „Aplikacje dla pracowników Administracji Państwowej”

Edukacja

Logo
Nauki Polityczne, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Energia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

narciarstwo
jazda na rowerze
fotografia

Inne

Łatwość nawiązywania kontaktów
Efektywne prowadzenie negocjacji handlowych
Praktyczna umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
Duża odporność na stres
Umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność organizacji, tworzenia i kierowania zespołem
Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych
Czynny kierowca – prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CVexpert.pl
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny