Dariusz Startek

Doradca Klienta Biznesowego, Trener, Mediator
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

strategie marketingowe media społecznościowe Zarządzanie budżetem Zarządzanie produktem zarządzanie projektami marketingowymi Aktywna sprzedaż i obsługa klienta komunikacja w zespole projektowym kreowanie eventów

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
De Lybre
 Realizacja projektów sprzedażowych B2B
 Marketing usług wydawniczych
 Trener Kompetencji Edukacyjnych
Logo
Mediator
Polskie Centrum Mediacji, Centrum Mediacji Lewiatan
Mediator stały Sądu Okręgowego w Warszawie, członek Polskiego Centrum Mediacji oraz Centrum Mediacji Lewiatan z certyfikatami szkoleń z zakresu mediacji karnych, cywilnych, gospodarczych, rodzinnych oraz pracowniczych.
Komunikacja interpersonalna interesowała mnie od zawsze. Jestem przekonany, że skonfliktowane strony mają odpowiedni potencjał, aby w satysfakcjonujący dla siebie sposób dojść do porozumienia.
INFOR
Doradca Klienta Biznesowego. Ekspert Publikacji Elektroniczych
Infor
- Prezentowanie oferty i sprzedaż abonamentów produktów elektronicznych
- Prowadzenie szkoleń serwisowych w/w produktów
- Udział i prezentowanie produktu podczas konferencji branżowych
- Przygotowywanie dokumentów i umów dla klientów
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów biznesowych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wydawnictwo naukowe PWN SA
Koordynator projektów marketingowo- sprzedażowych
- Tworzenie strategii marketingowej i sprzedażowej dla publikacji, produktów i usług w segmencie publikacji akademickich i naukowych oraz dla literatury profesjonalnej (dla dziedziny Informatyki)
- Realizacja budżetów sprzedażowych, zarządzanie jedną z kluczowych kategorii w strukturze przychodów i zysków
- Zarządzanie produktem poprzez jego rozwój w oparciu o potrzeby klientów, definiowanie strategii cenowej i kanałów dystrybucji oraz kompleksowe działania promocyjne
- Planowanie, przygotowywanie merytoryczne i prowadzenie spotkań promocyjnych i prezentacji produktowych
- Analiza trendów na rynku i działań konkurencji
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Specjalista ds. produktu w Dziale Marketingu
- Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
- Analiza rynku, trendów sprzedaży i działań konkurencji
- Przygotowanie planu sprzedaży
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów
- Kreowanie nowych form promocji
- Opracowywanie materiałów reklamowych
- Przygotowanie i realizacja szkoleń produktowych Przedstawicieli Handlowych
- Planowanie, przygotowanie merytoryczne i prowadzenie spotkań promocyjnych
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Specjalista ds. promocji sprzedaży
- Planowanie i organizacja szkoleń dla przedstawicieli handlowych
- Opracowanie Vademecum Przedstawiciela, wewnętrznego dokumentu o standardach obsługi klienta, procedurach, komunikacji i wartościach firmy
- Opracowywanie nowych form promocji i sprzedaży, a także tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klienta

Szkolenia i kursy

- Plan marketingowy,
- Prezentacja profesjonalna,
- Komunikacja w zespole,
- Skuteczna promocja i sprzedaż w świetle zarządzania przez wartości,
- Skuteczność marketingu bezpośredniego - PLT

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Pedagogika, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

- historia filozofii,
- nowe technologie,
- ciekawa lektura,
- turystyka górska: piesza i rowerowa.

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
mediacje
mediacje
mediatorzy i zwolennicy mediacji
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Webdesign
Webdesign
Projektowanie WWW