Doświadczenie zawodowe
P.O Szefa Serwisu / Koordynator Biura Obsługi Klienta
Nadzór nad systematycznym zamykaniem zleceń i kontrola faktur,
Organizowanie i wdrażanie akcji handlowych producenta oraz przygotowywanie i wdrażanie lokalnych działań handlowych z nastawieniem na zwiększanie rentowności firmy,
Obsługi klientów oraz ich reklamacji,
Organizowanie, planowanie, kontrolowanie Zespołu Obsługi Posprzedażnej,
Odbieranie samochodów i przeprowadzanie jego oględzin wraz z klientem,
Przyjmowanie, weryfikacja oraz przeprowadzanie zleceń naprawy,
Wykonywanie wycen naprawy,
Nadzorowanie działań pracowników Zespołu Obsługi Posprzedażnej,
Organizowanie pracy współpracowników, pracowników Zespołu Obsługi Posprzedażnej, Recepcji Serwisu oraz wpieranie ich w realizacji zadań,
Współpraca z flotami samochodowymi,
Ścisła współpraca z mechanikami, elektrykami oraz pracowniakmi serwisu blacharskiego.
Organizowanie i wdrażanie akcji handlowych producenta oraz przygotowywanie i wdrażanie lokalnych działań handlowych z nastawieniem na zwiększanie rentowności firmy,
Obsługi klientów oraz ich reklamacji,
Organizowanie, planowanie, kontrolowanie Zespołu Obsługi Posprzedażnej,
Odbieranie samochodów i przeprowadzanie jego oględzin wraz z klientem,
Przyjmowanie, weryfikacja oraz przeprowadzanie zleceń naprawy,
Wykonywanie wycen naprawy,
Nadzorowanie działań pracowników Zespołu Obsługi Posprzedażnej,
Organizowanie pracy współpracowników, pracowników Zespołu Obsługi Posprzedażnej, Recepcji Serwisu oraz wpieranie ich w realizacji zadań,
Współpraca z flotami samochodowymi,
Ścisła współpraca z mechanikami, elektrykami oraz pracowniakmi serwisu blacharskiego.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja