Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager Terminal Dep.
- planowanie i implementacja planów marketingowych - wprowadzanie nowych produktów na rynek (Polska / Litwa / Estonia)
- zarządzanie strategicznym budżetem marketingowym
- współpraca z operatorami telefonii komórkowej i głównymi klientami kanału retail
- nadzór nad działaniami z zakresu komunikacji ATL i BTL
- przygotowywanie analiz i rekomendacji marketingowych
- budowanie świadomości marki, inicjowanie i koordynacja działań z zakresu PR
- koordynacja współpracy z domami mediowymi i agencjami PR w regionie
- zarządzanie platformą digital (online/social media)
- zarządzanie strategicznym budżetem marketingowym
- współpraca z operatorami telefonii komórkowej i głównymi klientami kanału retail
- nadzór nad działaniami z zakresu komunikacji ATL i BTL
- przygotowywanie analiz i rekomendacji marketingowych
- budowanie świadomości marki, inicjowanie i koordynacja działań z zakresu PR
- koordynacja współpracy z domami mediowymi i agencjami PR w regionie
- zarządzanie platformą digital (online/social media)
Regional Marketing Manager - CEE
- budowanie i realizacja strategii marketingowych (ATL/BTL) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
- zarządzanie strategicznym budżetem marketingowym
- współpraca z operatorami telefonii komórkowej i głównymi klientami kanału retail
- nadzór nad działaniami z zakresu komunikacji ATL i BTL
- przygotowywanie analiz i rekomendacji marketingowych
- koordynacja współpracy z domami mediowymi i agencjami PR w regionie
- zarządzanie strategicznym budżetem marketingowym
- współpraca z operatorami telefonii komórkowej i głównymi klientami kanału retail
- nadzór nad działaniami z zakresu komunikacji ATL i BTL
- przygotowywanie analiz i rekomendacji marketingowych
- koordynacja współpracy z domami mediowymi i agencjami PR w regionie
Specjalista ds. Marketingu GSM
- budowanie i realizacja strategii marketingowych (ATL/BTL) dla produktów GSM - telefony komórkowe
- monitorowanie działań konkurencji
- planowanie i zakup mediów
- współpraca z klientami w zakresie wspólnych działań promocyjnych
- koordynacja działań z zakresu PR (m.in. przygotowywanie informacji prasowych, współpraca
z dziennikarzami)
- przygotowywanie i koordynacja dystrybucji materiałów POS
- opieka nad stroną internetową
- współpraca z agencjami reklamowymi, PR i domem mediowym
- monitorowanie działań konkurencji
- planowanie i zakup mediów
- współpraca z klientami w zakresie wspólnych działań promocyjnych
- koordynacja działań z zakresu PR (m.in. przygotowywanie informacji prasowych, współpraca
z dziennikarzami)
- przygotowywanie i koordynacja dystrybucji materiałów POS
- opieka nad stroną internetową
- współpraca z agencjami reklamowymi, PR i domem mediowym
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Organizacje
Europejskie Forum Studentów AEGEE Warszawa (1999-2002)
Studenckie Koło Naukowe PR "Target" (2002-2003)
TEAMradio - radio internetowe (2004-2005)
Studenckie Koło Naukowe PR "Target" (2002-2003)
TEAMradio - radio internetowe (2004-2005)
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
KRYMINOLOGIA (WIKTYMOLOGIA), KRYMINALISTYKA, MEDYCYNA SĄDOWA
Przestępstwo...przestępca...zbrodnia...ofiara...finał
PSYCHOLOGIA SĄDOWA
Śledztwa, dochodzenia, portrety psychologiczne, seryjne morderstwa,
zagadki, pytania i.....
SGH Studia Podyplomowe Marketing Internetowy ed. IX
Grupa zrzeszająca studentów IX edycji studium podyplomowego Marketing Internetowy SGH. Rozpoczęcie edycji marzec 2010
SGH Studia Podyplomowe Marketing Internetowy ed. VII i VIII
Grupa zrzeszająca uczestników VII i VIII edycji Studium Podyplomowego: Marketing Internetowy na SGH
Wysokie (cy)
Grupa kobiet i mężczyzn którzy są wysocy, kobiety powyżej 174 cm wzrostu , mężczyźni powyżej 184 cm