Dariusz Kisieliński
Zarządzanie Siecią Sprzedaży
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
New Business Development
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Rozwój działalności
Analiza rynku
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Analiza konkurencji
Zarządzanie marketingiem
Zarządzanie siecią sprzedaży
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Kluczowe odpowiedzialności:
Zarządzam siecią sprzedaży na terenie Polski Środkowo-Wschodniej (27 sklepów) oraz zespołem handlowym składającym się z 67 osób (agenci-kierownicy sklepów, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy).
Odpowiadam za rekrutację, szkolenie i motywowanie podległych pracowników.
Monitoruję i analizuję wskaźniki KPI oraz raporty P&L.
Jestem odpowiedzialny za tworzenie i realizację budżetu sieci sprzedaży oraz realizację celów sprzedażowych w podległych sklepach .
Uczestniczę w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży .
Przygotowuję oraz opracowuję raporty sprzedaży
Odpowiadam za proces otwierania nowych sklepów
Zarządzam siecią sprzedaży na terenie Polski Środkowo-Wschodniej (27 sklepów) oraz zespołem handlowym składającym się z 67 osób (agenci-kierownicy sklepów, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy).
Odpowiadam za rekrutację, szkolenie i motywowanie podległych pracowników.
Monitoruję i analizuję wskaźniki KPI oraz raporty P&L.
Jestem odpowiedzialny za tworzenie i realizację budżetu sieci sprzedaży oraz realizację celów sprzedażowych w podległych sklepach .
Uczestniczę w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży .
Przygotowuję oraz opracowuję raporty sprzedaży
Odpowiadam za proces otwierania nowych sklepów
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Sales-Force Sp z o.o.
Kluczowe odpowiedzialności:
Zarządzałem powierzonym regionem (woj. mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie) i zespołami biur handlowych (3 kierownikami biur handlowych, 20 przedstawicielami handlowymi)
Realizowałem plany sprzedaży, cele i zadania jakościowe określone dla regionu oraz podległych biur handlowych
Organizowałem pracę, wyznaczałem cele oraz zadania okresowe i specjalne kierownikom biur handlowych
i przedstawicielom handlowym
Prowadziłem szkolenia, warsztaty oraz coachingi w terenie dla managerów i przedstawicieli handlowych
Monitorowałem aktywność oraz wyniki sprzedaży handlowców i na podstawie przeprowadzonej analizy generowałem raporty do Zarządu oraz określonych działów w centrali
Wdrażałem i egzekwowałem politykę handlową firmy oraz aktualną strategię sprzedaży
Zarządzałem powierzonym regionem (woj. mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie) i zespołami biur handlowych (3 kierownikami biur handlowych, 20 przedstawicielami handlowymi)
Realizowałem plany sprzedaży, cele i zadania jakościowe określone dla regionu oraz podległych biur handlowych
Organizowałem pracę, wyznaczałem cele oraz zadania okresowe i specjalne kierownikom biur handlowych
i przedstawicielom handlowym
Prowadziłem szkolenia, warsztaty oraz coachingi w terenie dla managerów i przedstawicieli handlowych
Monitorowałem aktywność oraz wyniki sprzedaży handlowców i na podstawie przeprowadzonej analizy generowałem raporty do Zarządu oraz określonych działów w centrali
Wdrażałem i egzekwowałem politykę handlową firmy oraz aktualną strategię sprzedaży
Dyrektor sprzedaży
Sales-Force Sp z o.o.
Kluczowe odpowiedzialności:
Zarządzałem 30 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych oraz 4 regionalnymi kierownikami sprzedaży
Odpowiadałem za realizację projektów sprzedażowych i dystrybucyjnych organizowanych przez naszych klientów (m.in.: Marcopol, Grupa Maspex Wadowice, Barlinek, Megachemie)
Byłem odpowiedzialny za tworzenie i realizację budżetów sprzedaży dla poszczególnych projektów
Rekrutowałem pracowników na stanowiska regionalnych kierowników sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych
Określałem podział terenów działania oraz wyznaczałem cele sprzedażowe dla podległych regionalnych kierowników sprzedaży i przedstawicieli handlowych
Szkoliłem w terenie podległych pracowników w zakresie technik sprzedaży (coaching)
Zarządzałem 30 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych oraz 4 regionalnymi kierownikami sprzedaży
Odpowiadałem za realizację projektów sprzedażowych i dystrybucyjnych organizowanych przez naszych klientów (m.in.: Marcopol, Grupa Maspex Wadowice, Barlinek, Megachemie)
Byłem odpowiedzialny za tworzenie i realizację budżetów sprzedaży dla poszczególnych projektów
Rekrutowałem pracowników na stanowiska regionalnych kierowników sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych
Określałem podział terenów działania oraz wyznaczałem cele sprzedażowe dla podległych regionalnych kierowników sprzedaży i przedstawicieli handlowych
Szkoliłem w terenie podległych pracowników w zakresie technik sprzedaży (coaching)
Project Manager
IQFM Acermann Sp z o.o.
Kluczowe odpowiedzialności:
Prowadziłem rekrutację, zarządzałem, motywowałem i kontrolowałem zespół składający się z 6 area sales managerów oraz 40 przedstawicieli handlowych
Zarządzałem budżetami finansowymi i sprzedażowymi
Odpowiadałem za realizację projektu sprzedażowego dla firmy Philip Morris Polska
Szkoliłem i prowadziłem programy rozwojowe dla zespołu area sales managerów oraz przedstawicieli handlowych
Prowadziłem rekrutację, zarządzałem, motywowałem i kontrolowałem zespół składający się z 6 area sales managerów oraz 40 przedstawicieli handlowych
Zarządzałem budżetami finansowymi i sprzedażowymi
Odpowiadałem za realizację projektu sprzedażowego dla firmy Philip Morris Polska
Szkoliłem i prowadziłem programy rozwojowe dla zespołu area sales managerów oraz przedstawicieli handlowych
Trade Operational Coordinator
Planowałem, koordynowałem i realizowałem strategię trade marketingowe na Polskę;
Kontrolowałem oraz opiniowałem pracę Przedstawicieli handlowych , uczestniczyłem w spotkaniach z kluczowymi klientami firmy;
Organizowałem szkolenia dla Przedstawicieli Handlowych agencji zewnętrznych , obejmujące korporacyjne standardy sprzedaży oraz standardy współpracy z klientem ;
spółtworzyłem akcję odsprzedażowe w kanale hurtowym, zakończone zwiększeniem dystrybucji i sprzedaży o 10% względem innych akcji tego typu (np : Brillant SS , Spike );
Współtworzyłem strategię wspierające sprzedaż: oceniałem szanse i zagrożenia rynkowe ,koordynowałem akcję dystrybucyjne, analizowałem działania konkurencji, wspierałem działania promocyjne w punktach sprzedaży, rozliczałem akcję w detalu i hurcie;
Tworzyłem podsumowania akcji przeprowadzanych w detalu i hurcie;
Współpracowałem z partnerami zewnętrznymi i agencjami reklamowymi;
Koordynowałem działania marketingowe: produkcji materiałów promocyjnych
i reklamowych, współtworzyłem programy promocyjne i lojalnościowe;
Przygotowywałem prezentację oraz kompendia na akcje;
Ściśle współpracowałem z dyrektorami sprzedaży i marketingu.
Kontrolowałem oraz opiniowałem pracę Przedstawicieli handlowych , uczestniczyłem w spotkaniach z kluczowymi klientami firmy;
Organizowałem szkolenia dla Przedstawicieli Handlowych agencji zewnętrznych , obejmujące korporacyjne standardy sprzedaży oraz standardy współpracy z klientem ;
spółtworzyłem akcję odsprzedażowe w kanale hurtowym, zakończone zwiększeniem dystrybucji i sprzedaży o 10% względem innych akcji tego typu (np : Brillant SS , Spike );
Współtworzyłem strategię wspierające sprzedaż: oceniałem szanse i zagrożenia rynkowe ,koordynowałem akcję dystrybucyjne, analizowałem działania konkurencji, wspierałem działania promocyjne w punktach sprzedaży, rozliczałem akcję w detalu i hurcie;
Tworzyłem podsumowania akcji przeprowadzanych w detalu i hurcie;
Współpracowałem z partnerami zewnętrznymi i agencjami reklamowymi;
Koordynowałem działania marketingowe: produkcji materiałów promocyjnych
i reklamowych, współtworzyłem programy promocyjne i lojalnościowe;
Przygotowywałem prezentację oraz kompendia na akcje;
Ściśle współpracowałem z dyrektorami sprzedaży i marketingu.
Szkolenia i kursy
Liczne szkolenia z zakresu strategicznego zarządzania sprzedażą , budowania zespołów ,negocjacji .Na przełomie 2017/2018 łącznie ok 184 godzin szkoleniowych . Udział w konferencjach branżowych na Akademii Leona Koźmińskiego
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Wschodnie sztuki walki ( kickboxing &muay thai)- liczne udziały w zawodach w Kick-boxingu
Organizacje
Coca Cola HBC Polska
PKN Orlen
Altadis Polska .S.A
Imperial Tobacco Polska SA
IQFM Polska Sp. z o.o.
Sales - Force Sp.z o.o.
Marcopol Sp z o. o.
Grupa SCV Sp. z o.o.
PKN Orlen
Altadis Polska .S.A
Imperial Tobacco Polska SA
IQFM Polska Sp. z o.o.
Sales - Force Sp.z o.o.
Marcopol Sp z o. o.
Grupa SCV Sp. z o.o.
Inne
MS Office,
Czynne prawo jazdy kat. B od 1996 r;
Czynne prawo jazdy kat. B od 1996 r;
Grupy
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer experience / Doświadczenie Klienta (CX) to suma wrażeń, które osoba nabywa podczas kontaktu z dostawcą jakiegoś dobra.
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.