Dariusz Kisieliński

Dariusz Kisieliński

Zarządzanie Siecią Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

New Business Development Negocjacje zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Strategia biznesowa Strategia marketingowa Rozwój działalności Analiza rynku Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie klientami Analiza konkurencji Zarządzanie marketingiem Zarządzanie siecią sprzedaży

Doświadczenie zawodowe

GRUPA CSV Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Kluczowe odpowiedzialności:

Zarządzam siecią sprzedaży na terenie Polski Środkowo-Wschodniej (27 sklepów) oraz zespołem handlowym składającym się z 67 osób (agenci-kierownicy sklepów, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy).
Odpowiadam za rekrutację, szkolenie i motywowanie podległych pracowników.
Monitoruję i analizuję wskaźniki KPI oraz raporty P&L.
Jestem odpowiedzialny za tworzenie i realizację budżetu sieci sprzedaży oraz realizację celów sprzedażowych w podległych sklepach .
Uczestniczę w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży .
Przygotowuję oraz opracowuję raporty sprzedaży
Odpowiadam za proces otwierania nowych sklepów
Logo
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Sales-Force Sp z o.o.
Kluczowe odpowiedzialności:

Zarządzałem powierzonym regionem (woj. mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie) i zespołami biur handlowych (3 kierownikami biur handlowych, 20 przedstawicielami handlowymi)
Realizowałem plany sprzedaży, cele i zadania jakościowe określone dla regionu oraz podległych biur handlowych
Organizowałem pracę, wyznaczałem cele oraz zadania okresowe i specjalne kierownikom biur handlowych
i przedstawicielom handlowym
Prowadziłem szkolenia, warsztaty oraz coachingi w terenie dla managerów i przedstawicieli handlowych
Monitorowałem aktywność oraz wyniki sprzedaży handlowców i na podstawie przeprowadzonej analizy generowałem raporty do Zarządu oraz określonych działów w centrali
Wdrażałem i egzekwowałem politykę handlową firmy oraz aktualną strategię sprzedaży
Logo
Dyrektor sprzedaży
Sales-Force Sp z o.o.
Kluczowe odpowiedzialności:

Zarządzałem 30 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych oraz 4 regionalnymi kierownikami sprzedaży
Odpowiadałem za realizację projektów sprzedażowych i dystrybucyjnych organizowanych przez naszych klientów (m.in.: Marcopol, Grupa Maspex Wadowice, Barlinek, Megachemie)
Byłem odpowiedzialny za tworzenie i realizację budżetów sprzedaży dla poszczególnych projektów
Rekrutowałem pracowników na stanowiska regionalnych kierowników sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych
Określałem podział terenów działania oraz wyznaczałem cele sprzedażowe dla podległych regionalnych kierowników sprzedaży i przedstawicieli handlowych
Szkoliłem w terenie podległych pracowników w zakresie technik sprzedaży (coaching)
Logo
Project Manager
IQFM Acermann Sp z o.o.
Kluczowe odpowiedzialności:

Prowadziłem rekrutację, zarządzałem, motywowałem i kontrolowałem zespół składający się z 6 area sales managerów oraz 40 przedstawicieli handlowych
Zarządzałem budżetami finansowymi i sprzedażowymi
Odpowiadałem za realizację projektu sprzedażowego dla firmy Philip Morris Polska
Szkoliłem i prowadziłem programy rozwojowe dla zespołu area sales managerów oraz przedstawicieli handlowych
Imperial Tobacco Polska
Trade Operational Coordinator
Planowałem, koordynowałem i realizowałem strategię trade marketingowe na Polskę;
Kontrolowałem oraz opiniowałem pracę Przedstawicieli handlowych , uczestniczyłem w spotkaniach z kluczowymi klientami firmy;
Organizowałem szkolenia dla Przedstawicieli Handlowych agencji zewnętrznych , obejmujące korporacyjne standardy sprzedaży oraz standardy współpracy z klientem ;
spółtworzyłem akcję odsprzedażowe w kanale hurtowym, zakończone zwiększeniem dystrybucji i sprzedaży o 10% względem innych akcji tego typu (np : Brillant SS , Spike );
Współtworzyłem strategię wspierające sprzedaż: oceniałem szanse i zagrożenia rynkowe ,koordynowałem akcję dystrybucyjne, analizowałem działania konkurencji, wspierałem działania promocyjne w punktach sprzedaży, rozliczałem akcję w detalu i hurcie;
Tworzyłem podsumowania akcji przeprowadzanych w detalu i hurcie;
Współpracowałem z partnerami zewnętrznymi i agencjami reklamowymi;
Koordynowałem działania marketingowe: produkcji materiałów promocyjnych
i reklamowych, współtworzyłem programy promocyjne i lojalnościowe;
Przygotowywałem prezentację oraz kompendia na akcje;
Ściśle współpracowałem z dyrektorami sprzedaży i marketingu.

Szkolenia i kursy

Liczne szkolenia z zakresu strategicznego zarządzania sprzedażą , budowania zespołów ,negocjacji .Na przełomie 2017/2018 łącznie ok 184 godzin szkoleniowych . Udział w konferencjach branżowych na Akademii Leona Koźmińskiego

Edukacja

Logo
Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży, studia podyplomowe
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Podlaska w Siedlcach

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Wschodnie sztuki walki ( kickboxing &muay thai)- liczne udziały w zawodach w Kick-boxingu

Organizacje

Coca Cola HBC Polska
PKN Orlen
Altadis Polska .S.A
Imperial Tobacco Polska SA
IQFM Polska Sp. z o.o.
Sales - Force Sp.z o.o.
Marcopol Sp z o. o.
Grupa SCV Sp. z o.o.

Inne

MS Office,
Czynne prawo jazdy kat. B od 1996 r;

Grupy

b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching Room
Coaching Room
Grupa zrzeszająca członków portalu www.coachingroom.pl
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer experience / Doświadczenie Klienta (CX) to suma wrażeń, które osoba nabywa podczas kontaktu z dostawcą jakiegoś dobra.
CV Expert HR bez cenzury
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Last Minute
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Praca w FMCG
Praca w FMCG
branża artykułów spożywczych, alkoholowych, tytniowych - oferty pracy, opinie, poglądy
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.