Dariusz Kaźmierczyk

Communication Manager, Platinum Wines
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Apple Mac OS X Biegła obsługa komputera: pakiet Office

Języki

francuski
biegły
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Communication Manager
Platinum Wines
{przygotowywanie strategii komunikacji 360 stopni dla marek własnych oraz marek obcych z portfolio Platinum Wines {opracowywanie kreacji do akcji komunikacyjnych {projektowanie etykiet i materiałów pos {budżetowanie działań komunikacyjnych {nadzór, koordynacja i logistyka {współpraca z zewnętrznymi partnerami {działania PR {organizowanie eventów {udział w targiach {działania B2B {pisanie artykułów i udzielanie wywiadów
Film Republic
New Business Director
Logo
Konsultant / Ambasador Marki
Comtesse du Barry (Francja)
{współtworzenie nowego konceptu marketingowo-komunikacyjnego marki oridentyfikacji wizualnej i nowego packagingu {ambasador marki, doradca klienta - Paryż, Dijon, Nancy, Tours
Muzeum Pałac w Wilanowie
External Consultant
{współpraca jako zewnętrzny konsultant {przygotowanie strategii komunikacji muzeum z publicznością, standardów satysfakcjonującej wizyty oraz kierunków rozwoju produktów muzealnych {audyt komunikacji digital muzeum oraz rekomendacje jej rozwoju
Logo
Client Service Director <— Account Director <— Head of Group <— Account Manager
McCann Erickson Brain Cytryna D’Arcy Y&R TBWA
ważniejsi klienci: L’Oréal, Nestlé, Kraft Food, Kruszwica, Wedel, Opel, Fiat, MasterCard, MultiBank, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Polpharma, Janssen-Cilag, Pliva Kraków, Apart, Amplico, Orange
tworzenie strategii komunikacji marketingowej, analiza danych, inicjowanie nowych rozwiązań strategicznych i komunikacyjnych, tworzenie, rekomendacja i kontrola budżetów projektowych, czuwanie nad spójnością komunikacji i zgodnością z przyjętą strategią, tworzenie briefów kreatywnych, ewaluowanie konceptów kreatywnych, zarządzanie pracą działu obsługi klienta, koordynacja projektów produkcyjnych, kontakty z klientami agencji, aktywny udział w pozyskiwaniu nowych klientów

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Zainteresowania

muzyka klasyczna
historia sztuki
design
kuchnia francuska w teorii i praktyce
wino

Inne

Współpraca dziennikarska z magazynami kulinarnymi - Kuchnia, Kukbuk. Publikowanie artykułów o kuchni, antropologii i socjologi gastronomii.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.