Dariusz Gładun
Główny specjalista ds. ekonomicznych, BUDIMEX S.A.
Szczecin,
zachodniopomorskie
Umiejętności
Microsoft Word
Negocjacje
Księgowość
Analiza finansowa
Sprawozdawczość finansowa
Analiza biznesowa
Komunikacja
Prezentacje
Podatki
MS Excel Tabele przestawne
umiejętności obserwacyjne
chęć rozwoju osobistego i zawodowego
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny specjalista ds. ekonomicznych
- ewidencja, dekretowanie i księgowanie faktur,
- analiza produkcji pod kątem obowiązujących procedur,
- kontrola i ewidencja zużycia materiałów,
- wystawianie faktur sprzedaży za roboty budowlano-montażowe,
- ewidencja i analiza umów z inwestorem i podwykonawcami, kontrola wykonania,
- monitorowanie ryzyk ekonomicznych,
- planowanie, aktualizacja budżetu i bieżąca analiza wyniku z uwzględnieniem cash flow,
- monitorowanie zobowiązań i należności, w tym windykacja,
- raporty i analizy dla kierownika kontraktu i zarządu.
- analiza produkcji pod kątem obowiązujących procedur,
- kontrola i ewidencja zużycia materiałów,
- wystawianie faktur sprzedaży za roboty budowlano-montażowe,
- ewidencja i analiza umów z inwestorem i podwykonawcami, kontrola wykonania,
- monitorowanie ryzyk ekonomicznych,
- planowanie, aktualizacja budżetu i bieżąca analiza wyniku z uwzględnieniem cash flow,
- monitorowanie zobowiązań i należności, w tym windykacja,
- raporty i analizy dla kierownika kontraktu i zarządu.
Starszy specjalista ds. ekonomicznych
- ewidencja, dekretowanie i księgowanie faktur,
- analiza produkcji pod kątem obowiązujących procedur,
- kontrola i ewidencja zużycia materiałów,
- wystawianie faktur sprzedaży za roboty budowlano-montażowe,
- ewidencja i analiza umów z inwestorem i podwykonawcami, kontrola wykonania,
- monitorowanie ryzyk ekonomicznych,
- planowanie, aktualizacja budżetu i bieżąca analiza wyniku z uwzględnieniem cash flow,
- monitorowanie zobowiązań i należności, w tym windykacja,
- raporty i analizy dla kierownika kontraktu i zarządu.
- analiza produkcji pod kątem obowiązujących procedur,
- kontrola i ewidencja zużycia materiałów,
- wystawianie faktur sprzedaży za roboty budowlano-montażowe,
- ewidencja i analiza umów z inwestorem i podwykonawcami, kontrola wykonania,
- monitorowanie ryzyk ekonomicznych,
- planowanie, aktualizacja budżetu i bieżąca analiza wyniku z uwzględnieniem cash flow,
- monitorowanie zobowiązań i należności, w tym windykacja,
- raporty i analizy dla kierownika kontraktu i zarządu.
Specjalista ds. ekonomicznych
- ewidencja, dekretowanie i księgowanie faktur,
- analiza produkcji pod kątem obowiązujących procedur,
- kontrola i ewidencja zużycia materiałów,
- wystawianie faktur sprzedaży za roboty budowlano-montażowe,
- ewidencja i analiza umów z inwestorem i podwykonawcami, kontrola wykonania,
- monitorowanie ryzyk ekonomicznych,
- planowanie, aktualizacja budżetu i bieżąca analiza wyniku z uwzględnieniem cash flow,
- monitorowanie zobowiązań i należności, w tym windykacja,
- raporty i analizy dla kierownika kontraktu i zarządu.
- analiza produkcji pod kątem obowiązujących procedur,
- kontrola i ewidencja zużycia materiałów,
- wystawianie faktur sprzedaży za roboty budowlano-montażowe,
- ewidencja i analiza umów z inwestorem i podwykonawcami, kontrola wykonania,
- monitorowanie ryzyk ekonomicznych,
- planowanie, aktualizacja budżetu i bieżąca analiza wyniku z uwzględnieniem cash flow,
- monitorowanie zobowiązań i należności, w tym windykacja,
- raporty i analizy dla kierownika kontraktu i zarządu.
Księgowy
- bieżące rozliczenia podatkowo – księgowe dwóch spółek zależnych
- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sprawozdań jednostkowych i skonsolidowanych przesyłanych do Komisji Nadzoru Finansowego
- ustalanie wysokości odpisów aktualizujących wartość zapasu produktów gotowych
- wycena wartości rezerwy na świadczenia emerytalne dla pracowników zgodnie z MSR 19
- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sprawozdań jednostkowych i skonsolidowanych przesyłanych do Komisji Nadzoru Finansowego
- ustalanie wysokości odpisów aktualizujących wartość zapasu produktów gotowych
- wycena wartości rezerwy na świadczenia emerytalne dla pracowników zgodnie z MSR 19
Młodszy księgowy w sekcji podatkowej
- dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych
- przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PCC oraz podatki lokalne)
- udział w przygotowywaniu i opracowywaniu okresowych sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych przesyłanych do Komisji Nadzoru Finansowego
- sporządzanie bieżących raportów z wyników i sytuacji finansowej spółki na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego
- przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PCC oraz podatki lokalne)
- udział w przygotowywaniu i opracowywaniu okresowych sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych przesyłanych do Komisji Nadzoru Finansowego
- sporządzanie bieżących raportów z wyników i sytuacji finansowej spółki na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego
Praktykant
Meblarska Spółdzielnia Inwalidów „WOLNOŚĆ” w Lidzbarku
- praca w sekretariacie
- prowadzenie dokumentacji zaopatrzeniowej
- gospodarka magazynowa (obsługa dostaw materiałów, wydawanie sprzedanych wyrobów odbiorcom, wydawanie materiałów do produkcji, dbanie o odpowiednie rozmieszczenie zapasów w magazynie)
- prowadzenie dokumentacji zaopatrzeniowej
- gospodarka magazynowa (obsługa dostaw materiałów, wydawanie sprzedanych wyrobów odbiorcom, wydawanie materiałów do produkcji, dbanie o odpowiednie rozmieszczenie zapasów w magazynie)
Szkolenia i kursy
Podstawy negocjacji (02/2019)
Prezentacje biznesowe (11/2018)
Sztuka perswazji i wywierania wpływu (07/2018)
MS Excel - Poziom zaawansowany (12/2015)
Podatkowe aspekty zamknięcia roku. Zmiany w MSSF, instrumenty finansowe – prowadzone przez BDO Sp. z o.o. (01/2012)
Trening z komunikacji interpersonalnej – prowadzony przez Bank Millenium S. A. (11/2008)
Szkolenie „Asertywność jako sposób zapobiegania konfliktom” – zorganizowane przez firmę Grupa Pracuj Sp. z o. o. (10/2008)
Prezentacje biznesowe (11/2018)
Sztuka perswazji i wywierania wpływu (07/2018)
MS Excel - Poziom zaawansowany (12/2015)
Podatkowe aspekty zamknięcia roku. Zmiany w MSSF, instrumenty finansowe – prowadzone przez BDO Sp. z o.o. (01/2012)
Trening z komunikacji interpersonalnej – prowadzony przez Bank Millenium S. A. (11/2008)
Szkolenie „Asertywność jako sposób zapobiegania konfliktom” – zorganizowane przez firmę Grupa Pracuj Sp. z o. o. (10/2008)
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Sporty siłowe, motoryzacja, militaria, historia wojenna
Organizacje
AIESEC Polska Komitet Lokalny Olsztyn
Inne
prawo jazdy kat. B (czynne); praca w zespole; nastawienie na cel; sumienność; dokładność; obsługa komputera, pakiet MS OFFICE; obsługa modułu f-k BAAN IV; SAP
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy