Wypowiedzi
-
a dla mnie W-wa jest tak dalekoooooo ... :-)
-
Witam,
Jesteśmy gotowi :-) proszę o kontakt > Kilka ponoć niezłych gier/kampanii mamy za sobą.
Jacek Jankowski:
Witam serdecznie,
W związku z planowanym startem produkcji wielu, wielu, wielu gier flash i shockwave poszukuję podwykonawców do produkcji gier.
Praca zdalna, na stałe zlecenia.
Zapraszam do współpracy zarówno flashdeveloperów, programistów jak i grafików.
Zapraszam do kontaktu na jacek.creator@gmail.com
Jak już ruszy serwis główny nowej marki, będę podawał nowy adres :)
Pozdrawiam
JJ -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy POLIGRAFIA GIEŁDA ZLECEŃ
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy POLIGRAFIA GIEŁDA ZLECEŃ
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy POLIGRAFIA GIEŁDA ZLECEŃ
-
Czasami mam coś do druku, foldery, katalogi, itp. a okazuje się, że różnoce w cenie druku naprawdę spoooore ;-) Dziękuje.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy POLIGRAFIA GIEŁDA ZLECEŃ
-
Poszukuje do stałej współpracy :)
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy POLIGRAFIA GIEŁDA ZLECEŃ
-
Zadaniam naszej Agencji jest opracowanie pomysłu na promocje Poznania - wcale to nie musi być produkt turystyczny.
Realizujemy czasami różne, dziwne aczkolwiek fajne pomysły. :) -
Muszę powiedzieć, że byłem na spotkaniu w tejże sprawie. Temat dobry, trwa szukanie pomysłów.
Czas pokaże, na ile sił wystarczy :)
Iwona K.:
Poznańscy hotelarze, restauratorzy i organizacje turystyczne zamierzają powołać fundację, która będzie promować miasto na własny koszt. Chęć przystąpienia do niej zgłosiło już ponad 30 firm i instytucji. Wzorem dla nowotworzonej organizacji jest Fundacja Warsaw Destination Alliance, która odnosi już sukcesy.
Dzięki jej działaniom materiały promocyjne stolicy ukazały się na stronie internetowej CNN, a kampanię reklamową w BBC - według badań telewizji - obejrzało 9,6 mln wpływowych Europejczyków.
wiecej na http://www.e-hotelarz.pl/artykul/13910/Hotele_wypromuj... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny
-
Dla mnie czasami promocja dużych miast odbywa się na siłę. Brak wspólnych, powtarzających się i jednakowych dla danego miejsca/regionu elementów, które charakteryzowałby obszar.
Co inna Firma to robi po swojemu, Urząd akceptuje, drukują i co (?) kolejny, piękny, turystyczny album powstał! ale ... do następnego wydanego, który wygląda już zupełnie inaczej i nic a nic nie jest kontynuacją swego poprzednika.
Jest wiele ciekawych aspektów na które promocje miast mogłyby zwrócić uwagę :) -
Jeszcze nigdy w żadnym przetargu nie startowałem. Odstrasza ilość papierków potrzebnych i jakoś nie mam pewności, że to, co wpisałem ktoś bierzę pod uwagę skoro liczy się NAJtańsza oferta :)