Dariusz Buczek

Starszy specjalista/ Underwriter, TUiR WARTA S.A.
Mysłowice, śląskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office SAP Prowadzenie szkoleń Prawo jazdy kat B Szkolenia produktowe ocena ryzyka prowadzenie szkoleń i warsztatów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

TUiR WARTA S.A.
Starszy specjalista/ Underwriter
Ocena ryzyka ubezpieczeniowego. Ustalanie wysokości składki, zaleceń oraz postanowień w odniesieniu do przeprowadzonej analizy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi tolerancji ryzyka Negocjowanie szczególnych warunków umów ubezpieczenia w zakresie określonych kategorii produktów ubezpieczeniowych. Współpraca z Pośrednikami budowanie długoterminowych relacji z nimi Przeprowadzanie szkoleń produktowych, z zakresu obowiązujących przepisów prawa, oraz ogólnych warunków ubezpieczeń dla sieci sprzedaży. Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji zadań sprzedażowych,
Logo
samozatrudniony
GM Kancelaria Brokerska
Pozyskiwanie i obsługa Klientów.Negocjacja składek ubezpieczeniowych ( ub. komunikacyjne, majątkowe, OC działalności gosp., gwarancje ubezpieczeniowe, itp) Przygotowywanie ofert ubezpieczenia, Analiza ryzyka ubezpieczeniowego.Zawieranie polis ubezpieczeniowych.Weryfikacja dokumentacji
Getin Noble Bank S.A.
inspektor ds ubezpieczeń
Zawieranie nowych oraz wznowienia polis komunikacyjnych i majątkowych dla przedmiotów leasingu.Weryfikacja dokumentacji Pomoc merytoryczna dla klientów banku oraz handlowców. Przygotowywanie ofert ubezpieczenia Obsługa reklamacji dotyczących polis ubezpieczeniowych Obsługa floty bankowej pod względem ubezpieczeń, w tym obsługa merytoryczna Sporządzanie raportów ilościowych i jakościowych Współpraca z centrami likwidacji szkód Szkolenia z zakresu ubezpieczeń
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Doradca klienta biznesowego
Doradztwo dla Firm z zakresu usług telekomunikacyjnych, doradztwo techniczne dla Firm, sporządzanie raportów dziennych i miesięcznych, przygotowywanie ofert sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych.
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. sprzedaży
obsługa klienta, sprzedaż oferty sieci ERA; raportowanie wyników sprzedaży do regionalnego koordynatora handlowego w okresie 06.2009 – 02.2010 w zastępstwie p.o. kierownika salonu sprzedaży
Telekomuniacja Polska S.A.
Konsultant Call Center
Telefoniczna obsługa klienta (udzielanie informacji z zakresu oferowanych produktów i usług, udzielanie informacji o podmiotach gospodarczych na podstawie prowadzonych baz danych)szkolenia stanowiskowe dla nowych pracowników

Szkolenia i kursy

2011 Eurotrener - podstawy coachingu oraz prowadzenia szkoleń.

Edukacja

Logo
europeistyka, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat

Zainteresowania

Gra na gitarze, książki, modelarstwo.