Dariusz Biernacki
Inżynier ds. Sprzedaży, Rittal Sp z o.o.
Kórnik,
wielkopolskie
Umiejętności
doświadczenie w obsłudze Klienta
zdolności menadżerskie
Praca samodzielna / praca w zespole
Zorganizowanie, kreatywność, punktualność, entuzjazm, uprzejmość, odpowiedzialno
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Inżynier ds. Sprzedaży
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami,
- odpowiedzialność za utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,
- aktywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- realizacja planu sprzedaży,
- aktywna pomoc i współpraca przy analizowaniu potrzeb klienta,
- śledzenie działań konkurencji.
- odpowiedzialność za utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,
- aktywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- realizacja planu sprzedaży,
- aktywna pomoc i współpraca przy analizowaniu potrzeb klienta,
- śledzenie działań konkurencji.
Inżynier Sprzedaży
- pozyskiwanie nowych i utrzymywanie trwałych relacji z
dotychczasowi klientami,
- określanie potrzeb klientów i pomoc w wyborze odpowiednich
produktów/rozwiązań,
- współpraca z inwestorami, projektantami, GW, prefabrykatorami
rozdzielnic i instalatorami,
- negocjacje warunków handlowych,
- prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów,
- realizacja planu sprzedaży.
dotychczasowi klientami,
- określanie potrzeb klientów i pomoc w wyborze odpowiednich
produktów/rozwiązań,
- współpraca z inwestorami, projektantami, GW, prefabrykatorami
rozdzielnic i instalatorami,
- negocjacje warunków handlowych,
- prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów,
- realizacja planu sprzedaży.
Regionalny Szef Sprzedaży
- zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych w regionie,
- ustalanie i przydzielanie planów sprzedaży oraz nadzór nad ich wykonaniem,
- dbałość o rozwój podległych pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie
wysokiego poziomu obsługi klienta,
- rozbudowa sieci sprzedaży na podległym terenie,
- monitorowanie i analiza działań konkurencji w regionie,
- negocjacje warunków i umów handlowych.
- ustalanie i przydzielanie planów sprzedaży oraz nadzór nad ich wykonaniem,
- dbałość o rozwój podległych pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie
wysokiego poziomu obsługi klienta,
- rozbudowa sieci sprzedaży na podległym terenie,
- monitorowanie i analiza działań konkurencji w regionie,
- negocjacje warunków i umów handlowych.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
- koordynacja i nadzorowanie pracy podległych przedstawicieli handlowych,
- współpraca z Działem Marketingu, Magazynem i Zakładem Bieżnikowania Opon mająca
na celu usprawnienie i poprawę poziomu usług świadczonym klientom,
- wykonywanie raportów i analiz sprzedażowych,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy,
- prowadzenie negocjacji,
- kontrola działań konkurencji.
- współpraca z Działem Marketingu, Magazynem i Zakładem Bieżnikowania Opon mająca
na celu usprawnienie i poprawę poziomu usług świadczonym klientom,
- wykonywanie raportów i analiz sprzedażowych,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy,
- prowadzenie negocjacji,
- kontrola działań konkurencji.
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
ELMAR - Urządzenia Sterowania i Automatyki
- opieka nad kluczowymi klientami i pozyskiwanie nowych kontaktów,
- doradztwo techniczne i pomoc w doborze rozwiązań,
- działania marketingowe (reklama produktów, prezentacje, targi branżowe),
- pozycjonowanie cen produktów.
- doradztwo techniczne i pomoc w doborze rozwiązań,
- działania marketingowe (reklama produktów, prezentacje, targi branżowe),
- pozycjonowanie cen produktów.
Szkolenia i kursy
24.10 - 27.10.2017 "Negocjacje w biznesie", EDU-PASJA, Poznań;
14.10 - 09.12.2017 "Zasady komunikacji zewnętrznej w pracy negocjatora biznesowego", Uniwersytet Otwarty, Uniwersytet im. A. Mickiewicza - Wydział Prawa i Administracji, Poznań;
20.01 - 10.03. 2018 "Negocjacje biznesowe krok po kroku", Uniwersytet Otwarty, Uniwersytet im. A. Mickiewicza - Wydział Prawa i Administracji, Poznań;
12.03 - 16.04.2018 "Trening umiejętności społecznych" Uniwersytet Otwarty, Uniwersytet im. A. Mickiewicza - Wydział Nauk Społecznych, Poznań;
17.10.2018 - 31.01.2019 "Coaching jako droga rozwoju osobistego i zawodowego", Uniwersytet Otwarty, Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
Odbyte kursy i szkolenia z zakresu budowania trwałych relacji z klientem, obsługi klienta, technik sprzedaży, negocjacji cenowych, zarządzania czasem, pokonywania zastrzeżeń, zachowania asertywnego i blue book (sprzedaż skoncentrowana na kliencie, produkcie i sprzedającym),
14.10 - 09.12.2017 "Zasady komunikacji zewnętrznej w pracy negocjatora biznesowego", Uniwersytet Otwarty, Uniwersytet im. A. Mickiewicza - Wydział Prawa i Administracji, Poznań;
20.01 - 10.03. 2018 "Negocjacje biznesowe krok po kroku", Uniwersytet Otwarty, Uniwersytet im. A. Mickiewicza - Wydział Prawa i Administracji, Poznań;
12.03 - 16.04.2018 "Trening umiejętności społecznych" Uniwersytet Otwarty, Uniwersytet im. A. Mickiewicza - Wydział Nauk Społecznych, Poznań;
17.10.2018 - 31.01.2019 "Coaching jako droga rozwoju osobistego i zawodowego", Uniwersytet Otwarty, Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
Odbyte kursy i szkolenia z zakresu budowania trwałych relacji z klientem, obsługi klienta, technik sprzedaży, negocjacji cenowych, zarządzania czasem, pokonywania zastrzeżeń, zachowania asertywnego i blue book (sprzedaż skoncentrowana na kliencie, produkcie i sprzedającym),
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Energia
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
narty, pływanie, szachy, muzyka
Inne
Prawo jazdy kat. A, B
Obsługa Pakietu Office.
Obsługa Pakietu Office.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni