Daria Rybińska

Head of category team, dunnhumby Poland
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

dunnhumby Poland
Head of category team
dunnhumby Poland
Category Insight Director
PKP Energetyka
Dyrektor Biura Marketingu
• Tworzenie strategii marketingowej dla wszystkich obszarów działalności spółki
• Zbudowanie i wdrożenie strategii marki PKP Energetyka – budowa pozycji marki
• Zbudowanie i wdrażanie strategii CSR w spółce
• Zbudowanie i wdrażanie strategii sponsoringowej
• Budowanie planów marketingowych, zarządzanie budżetem marketingowym
• Budowanie długookresowej lojalności i satysfakcji klientów w segmencie B2B, wdrażanie program relacyjnego dla klientów
• Koordynacja działań firmy z zakresu wprowadzania nowych produktów na rynek
• Koordynacja współpracy z agencjami reklamowymi, agencjami PR, firmami badawczymi, zewnętrznymi dostawcami
• Ścisła współpraca z zespołami sprzedażowymi i obsługowymi
• Szkolenie pracowników marketingu
• Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach
PKP Energetyka
Główny specjalista ds. marketingu
• Opracowanie planu marketingowego dla spółki oraz jego implementacja
• Tworzenie kampanii reklamowych, zakup mediów, współpraca i wybór agencji reklamowej
• Badanie satysfakcji klienta, rekomendacja i inicjowanie działań
• Stworzenie nowego serwisu firmy
• Analizy rynku i konkurencji
• Tworzenie materiałów POS
• Organizacja szkoleń sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych
• Współpraca i koordynacja działań jednostek regionalnych w zakresie działań marketingowych
Logo
Luxury Division, Praktykant
L’Orẻal Polska, Marketing Dept.
Współpraca nad wprowadzaniem nowego produktu na rynek polski, współpraca z pmediami, agencjami reklamowymi, przygotowywanie materiałów POS, analiza rynku, przygotowywanie części budżetu, prezenatcje.

Szkolenia i kursy

Zarządzanie projektami dla kadry menadżerskiej.
Zarządzanie relacjami z klientami. Synergia Edu
48h z social media marketingiem. Socjomania
Controlling marketingowy - segmentacja, budżetowanie, analiza konkurencji. Essentis
Profesjonalne zarządzanie i komunikacja w procesie zmiany. Anacco
Analityka webowa w oparciu o Google Analytics. Metody, koszty. Essentis
Strategia CSR, Budowa i wdrażanie. Komunikacja CSR. Raportowanie według standarduGRI. CSRinfo
Warsztat medialny, podstawowe zasady wystąpień publicznych. Pleon – agencja PR
Planowanie marketingowe, GFKM

Edukacja

Logo
Psychologia Reklamy, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
International Marketing, magisterskie
University of Paisley
Logo
Stosunki międzynarodwe, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Media społecznościowe; Społeczna odpowiedzialność biznesu
Aktywny wypoczynek: pływanie, żeglarstwo, narciarstwo, jazda motocyklem

Organizacje

Erasmus Student Network - alumn

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie