Daria Osada

Recepcjonistka, KTW
Katowice, śląskie

Umiejętności

obsługa komputera Obsługa kasy fiskalnej Obsługa klienta organizacja pracy Zarządzanie klientami samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Obsługa komputera i urządzeń biurowych Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Przygotowywanie ofert odpowiedzialność za powierzone zadania motywowanie i wspieranie innych w działaniu Ewidencja i obieg dokumentów nadzór nad dokumentacją współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne Biegła obsługa komputera: pakiet Office poruszanie się po sieci internet i odnajdywanie informacji

Doświadczenie zawodowe

Logo
Recepcjonistka
KTW
-Prowadzenie dokumentacji budynku w tym archiwizacja dokumentów
-Obsługa Gości Biurowca, interesantów oraz kurierów i dostawców
-Wykonywanie zleceń przełożonego
-czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji
-Ścisła współpraca z Zarządcą Biurowca
-dbanie o dobre imię i wizerunek Biurowca
-realizacja zamówień , zaopatrzenie
-pomoc w sprawnym funkcjonowaniu Budynku
-Współpraca z Najemcami
-obsługa korespondencji
- obsługa poczty elektronicznej oraz systemu zarządzania budynkiem
-przygotowywanie zestawień capex
Global Training Centre
Recepcjonistka
Obsługa klientów oraz gości Biurowca.
Prowadzenie księgi ruchu osobowego.
Przyjmowanie awizacji prac aranżacyjnych na budynku oraz prowadzenie dokumentacji dot. prac firm Fit-out.

Współpraca z administratorem Biurowca oraz wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Logo
sprzedawca/doradca klienta
Firma Skórex Sklep "Trendy"
Aktywna sprzedaż oraz obsługa klienta detalicznego i hurtowego.
Realizacja zadań przełożonego w tym realizowanie zamówień, obsługa procesu reklamacji, prowadzenie strony internetowej promującej sklep oraz zaopatrzenie sklepu w niezbędne artykuły do codziennej pracy. Budowanie bazy klientów.

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Centrum Edukacji Copernicus
Logo
Stylizacja i Wizaż, magisterskie
Centrum Edukacji Copernicus
Logo
Socjologia, magisterskie
Politechnika Śląska w Bytomiu