Dariusz Młynarczyk

Zarządzanie marką
Sobótka, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Nutrition Calculator FOODCAL
dyrektor ds.wdrożenia w Polsce
Wdrożenia i rozwój dystrybucji w Polsce. Więcej na www.nutrition-calculator.pl
Logo
dyrektor
ROOTS & MILL LTD
Zarządzanie projektem wprowadzenia na rynek innowacyjnego oprogramowania dla przemysłu spożywczego.
Logo
wydawca
Portal kultury www.BB365.info
POWERMED
dyrektor marki
Logo
wydawca, redaktor naczelny
VideoPortal www.JaAlergik.pl
Logo
właściciel, promotor
Impresariat - ScenaPoludnie
Logo
właściciel, koordynator projektów
Inkubator Pomysłów Internetowych i Doradztwo PR
Logo
dyrektor ds. marketingu
Beskidzki Dom Mediowy
Logo
redaktor naczelny
miesięcznik RADOMSZCZAŃSKI PARTNER
Logo
właściciel, dyrektor kreatywny
Agencja Reklamowa PROMO PARTNER
Logo
redaktor naczelny
Tygodnik CO NOWEGO
Logo
dyrektor działu mediów
Agencja Marketingowa DASK INVEST
Logo
szef działu reklamy i marketingu w telewizji NTL
Firma TED
Logo
handlowiec
Techmex Internationale

Szkolenia i kursy

10. Kurs THE WAY AHEAD by Anthony Robbins - 03.2015
9. Kurs Millionaire Mind Intensive by T. Harv Eker - 11.2013
8. National Achievers Congress (Robert Kiyosaki) 10.2013
7. Kurs "Facebook dla zaawansowanych"
6. Warsztaty "E-biznes jako innowacyjne narzędzie działalności oraz rozwoju małych i średnich firm w aspekcie wdrażania funduszy strukturalnych UE"
5. Warsztaty "Biznesplan firmy jako narzędzie planowania rozwoju przedsiębiorstwa"
4. Warsztaty "Nowoczesne technologie dla małych i średnich firm w aspekcie funduszy struktur. UE"
3. Warsztaty Programu Partnerstwa Lokalnego
2. Certyfikat Koordynatora Centrum Informacji Europejskiej
1. Warsztaty Lokalnego Ożywienia Gospodarczego

Edukacja

Logo
Public Relations na Wydziale Finansów i Bankowości, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
plastyka - fakultet, licencjackie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Piotrkowie Trybunalskim
Logo
pedagogika wczesnoszkolna, magisterskie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Sri Sri Yoga, Shiatsu, Feng shui, Polska EkoSpołeczność

Organizacje

Art of Living Polska

Inne

Honorowy wpis do Encyklopedii biograficznej z życiorysami znanych Polek i Polaków "WHO IS WHO W POLSCE" wydanie III 2004/5r.

Grupy

185 wszystkich wypowiedzi
18 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Czytam portal BB365 i kalendarz imprez Bielsko Biała...
Czytam portal BB365 i kalendarz imprez Bielsko Biała...
Grupa czytelników i sympatyków portalu BB365.info - pierwszego portalu o life'stylu, kulturze, sztuce, rozrywce i rekreacji w regionie: Bielsko-Biała, Żywiec Pszczyna, Cieszyn. Zobacz kalendarz imprez
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
FOODCAL. Grupa użytkowników Nutrition Calculator
FOODCAL. Grupa użytkowników Nutrition Calculator
Nutrition Calculator FOODCAL to rewolucja w przemyśle spożywczym. To nowoczesne narzędzie programistyczne służące do natychmiastowego obliczania wartości odżywczych receptur.
ISO 22000
ISO 22000
Bezpieczeństwo żywności i systemy zarządzania to moje zainteresowania. Założenie grupy ma celu wymianę informacji i doświadczeń w zakresie tego standardu.
Jogini i wojownicy
Jogini i wojownicy
Trening ciała i umysłu.
Marketing praktyków
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Odnawialne Źródła Energii (OŹE)
Odnawialne Źródła Energii (OŹE)
Grupa zrzeszająca osoby zaangażowane zawodowo lub poprzez swoje hobby w sektor OŹE
Polska ekospołeczność
Polska ekospołeczność
"Polska ekospołeczność" to grupa osób poszerzających swoją wiedzę na temat ekologii oraz zainteresowanych życiem w zgodzie z naturą, w przyjaźni z innymi istotami, w sposób zdrowy i sprzyjający rozwoj
Praca w przemyśle spożywczym
Praca w przemyśle spożywczym
Grupa zrzeszająca pracowników przemysłu spożywczego
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?