Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału
Realizacja założonych celów sprzedażowych, przychodowych, kosztowych, operacyjnych i jakościowych,
Odpowiedzialność za wyniki podległego oddziału w segmencie klienta indywidualnego i MiŚP,
Tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową oddziału,
Planowanie i koordynowanie akcji marketingowych,
Rekrutacja, szkolenie pracowników, coaching,
Utrzymywanie relacji z klientami kluczowymi banku, z lokalnymi instytucjami samorządowymi, fundacjami, stowarzyszeniami oraz pośrednikami finansowymi,
Odpowiedzialność za wyniki podległego oddziału w segmencie klienta indywidualnego i MiŚP,
Tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową oddziału,
Planowanie i koordynowanie akcji marketingowych,
Rekrutacja, szkolenie pracowników, coaching,
Utrzymywanie relacji z klientami kluczowymi banku, z lokalnymi instytucjami samorządowymi, fundacjami, stowarzyszeniami oraz pośrednikami finansowymi,
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe