Daniel Petryczkiewicz

Doświadczony Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w branży farmaceutycznej - otwarty na nowe wyzwania
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Project Manager
IMS Health Consulting
Nowy etap - wsparcie w strategicznych decyzjach poprzez wykorzystanie 12-letniego doświadczenia w branży
BAUSCH & LOMB POLSKA
Dyrektor Działu Pharma
Zarządzanie marketingiem i sprzedażą Działu Pharma.
Odbudowa pozycji firmy na rynku farmaceutycznym w Polsce; restrukturyzacja działów sprzedaży, marketingu i dystrybucji (m.in. budowa zespołu sprzedażowego
i marketingowego, stworzenie strategii marketingowej oraz dystrybucyjnej dla portfolio produktów Rx i OTC, tworzenie innowacyjnej kultury organizacyjnej nakierowanej na sukces i zaangażowanie wszystkich pracowników).
msd polska
Dyrektor Działu Chorób Alergicznych i Układu Oddechowego
Zarządzanie drugim największym działem w firmie (110 pracowników) oraz wiodącym
produktem firmy MSD – SINGULAIR a taże markami CLARTINE, AERIUS, NASONEX
o łącznej sprzedaży ponad 45MM USD.
msd polska
Kierownik Działu Business Developement & Marketing Servicies
Zarządzanie zespołem specjalistów i managerów odpowiedzialnych za szkolenia
pracowników, badania i analizy rynkowe, FF Excellence oraz CRM. Odpowiedzialność za maksymalizacje portfolio produktów MSD w zakresie Business Development
(co-marketing, co-promotion, 3rd party promotions, in-licensing etc.).
msd polska
Brand & Customer Manager
Zarządzanie największym produktem firmy MSD – SINGULAIR: planowanie i implementacja strategii marketingowej, zarządzanie budżetem promocyjnym produktu, rozwój i zarządzanie Liderami Opinii oraz edukatorami w zakresie marki oraz jednostki chorobowej, prowadzenie analiz oraz badań rynkowych, zarządzanie „cyklem życia produktu“ oraz przygotowywanie wprowadzeń nowych produktów w obszarze alergologiczno-oddechowym, reprezentowanie Działu i produktu na forum Regionu oraz Centrali.
MERCK Sp. z o.o.
Roczny staż w Centrali firmy MSD w NJ, USA (Marketing Associate)
Wdrażanie i koordynacja międzynarodowych projektów w zakresie e-marektingu, analizy rynkowe na podrzeby działu marektingu, aktywny udział w tworzeniu planów rozwoju produktu oraz zarządzania cyklem życia produktów w skali globalnej, zarządzanie i koordynacja centralnie organizowanych kongresów naukowych
msd polska
Starszy Przedstawiciel Medyczny
Promocja produktów Rx do lekarzy (specjaliści, lekarze POZ); zarządzanie relacjami
z lokalnymi Liderami Opinii; organizacja spotkań i konferencji z lekarzami.

Szkolenia i kursy

Zarządzanie: rozwój pracowników (coaching & feedback, zarządzanie wynikami), zarządzanie strategiczne, zarządzanie zespołem.

Sprzedaż: Sztuka skutecznej i asertywnej sprzedaży, Skuteczne Negocjacje.

Inne: Zarządzanie projektami i prowadzenie spotkań biznesowych.

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Fotografia, testowanie wina, dobra książka , film i muzyka

Grupy

Business Developement
Business Developement
Partnerstwo w biznesie farmaceutycznym może być kluczowe dla ekspansji rynkowej w dzisiejszych czasach. Szukam partnerów biznesowych do współpracy - licencjonowanie produktów in & out, 3rd party promo
Canon
Canon
Wszystko o sprzęcie Canona,... fotografii...
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
WINO
WINO
"Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość" Platon