Daniel Pargieła

Mój profesionalny opis
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Umiejętności analityczne CSS FMCG HTML Negocjacje Sales techniki sprzedaży Prawo jazdy kat B obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan) pakiet Office (Word, Excel, Access, PowerPoint)

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

GIAX Sp. z o.o.
Konsultant ds. wdrożeń systemów ERP, wdrożeniowiec
-realizacja wdrożeń zintegrowanych rozwiązań informatycznych,
-wsparcie techniczne konsultacje dla Klientów i serwis istniejących wdrożeń.
-szkolenia z pracy na systemie dla użytkowników oraz
prezentacje systemu
SL COMPUTER
Handlowiec
- sprzedaż produktów z branży IT oferowanych przez firmę;
- aktywne pozyskiwanie oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami;
- realizacja założonych planów.
Vobis Digital Sp. z o.o.
Doradca Klienta
- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług IT,
- pozyskiwanie oraz budowanie pozytywnych relacji z Klientami,
- realizacja założonych planów sprzedaży,
- serwis i naprawa sprzętu IT.
"Starfax"
Specjalista ds. Sprzedaży
- sprzedaż i promocja produktów i usług Orange Polska w Salonie Sprzedaży,

- obsługa Klientów w zakresie zgłaszanych problemów, rozliczeń, zamówień,

- nawiązywanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,

- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,

- cykliczne raportowanie efektów sprzedaży.
Logo
Opiekun Klienta Biznesowego
FB Millton
- obsługa obecnych partnerów,

- pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy,

- koordynowanie siecią sprzedaży,

- utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi partnerami.
Transcom Worldwide Poland - Olsztyn
Team Leader
- zarządzanie grupą konsultantów dla klienta z branży telekomunikacyjnej,

- dbanie o jakość redagowanych reklamacji oraz wprowadzanych zgłoszeń,

- realizowanie celów wyznaczonych przez klienta firmy TWW,

- motywowanie pracowników,

- prowadzenie szkoleń oraz coachingu pracowników,

- dbanie o finanse oraz wskaźniki efektywności pracy.
Transcom Worldwide Poland - Olsztyn
Starszy Specjalista Obsługi Klienta
- telefoniczna obsługa klientów firmy z branży telekomunikacyjnej,

- sprzedaż usług telekomunikacyjnych,

- pomoc konsultantom w telefonicznej obsłudze klientów,

- kierowanie grupą konsultantów dla klienta z branży finansowej,

- rozpatrywanie reklamacji oraz obsługa zgłoszeń Klientów firmy z

branży telekomunikacyjnej.

Edukacja

Logo
Zarządzanie inwestycjami i nieruchomościami, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Telekomunikacja, informatyka, ekonomia, muzyka, sport, książki.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy