Daniel Chodnicki

Przyszły Badacz Rynku
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Student
Projekty poboczne
-etnograficzne badanie warszawskich Street Racerów
-wolontariacka agitacja wyborcza
-modelowanie na lekcjach rysunku

Szkolenia i kursy

* Ukończony semestr na Akademii Reklamy w zawodzie Technik Organizacji Reklamy (2010)
* Szkolenie z e-PRu, prowadzący: Maurycy Seweryn z WGD PR (2011)
* Warsztat z kreowania wizerunku w internecie, prowadząca: Sandra Bichl (2012)
* Kurs Anatomia Propagandy, prowadzący: dr Łukasz Szurmiński (2009)
* Kurs Socjologia Konsumpcji, prowadzący: dr Konstanty Strzyczkowski (2010)
* Kurs Socjologia Mass Mediów, prowadząca: prof. Mirosława Marody (2011)
* Kurs Media i kultura popularna, prowadząca: dr Urszula Kurczewska (2011)

Edukacja

Logo
Socjologia, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Zainteresowania

Prowadzenie amatorskiego zespołu rockowego

Inne

Średnio-zaawansowana znajomość języka HTML, CSS
Podstawowa znajomość języka PHP
Dobra znajomość pakietu SPSS
Bardzo dobra znajomość MS Office, Open Office
Prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!