Daniel Bicki
Kierownik Wydziału Contact Center, Orange Customer Service Sp. z o.o.
Lublin,
lubelskie
Umiejętności
procesy biznesowe
Zarządzanie zmianą
Coaching
Komunikatywność
COPC
Project Management
Zarządzanie jakością
Social Media
Pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Prawo jazdy kat B
menagament
Orientacja na wynik
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Wydziału Rozwoju Obsługi Klientów Indywidualnych
- opracowywanie koncepcji rozwoju standardów obsługi, wskazywanie innowacyjnych rozwiązań oraz kierunków zmian w zakresie Obsługi Klientów Indywidualnych
- nadzór nad wdrażaniem strategii, procedur wykonawczych oraz modeli operacyjnych w ramach jednostki
- koordynację kluczowych projektów zapewniających maksymalną efektywność operacyjną oraz satysfakcję klientów
- opracowywanie i dostarczanie analiz biznesowych na potrzeby zarządcze
- skuteczne zarządzanie podległym zespołem
- nadzór nad wdrażaniem strategii, procedur wykonawczych oraz modeli operacyjnych w ramach jednostki
- koordynację kluczowych projektów zapewniających maksymalną efektywność operacyjną oraz satysfakcję klientów
- opracowywanie i dostarczanie analiz biznesowych na potrzeby zarządcze
- skuteczne zarządzanie podległym zespołem
p.o. Kierownik Wydziału Contact Center
zarządzanie menadżerami
bieżący monitoring realizacji wyników operacyjnych
rozwój kadry i pracowników
wdrażanie strategii OPL w podległych zespołach
praca zgodna ze standardem COPC
analityka i inicjatywy usprawniające pracę podległych zespołów
rozwój obsługi w social media
bieżący monitoring realizacji wyników operacyjnych
rozwój kadry i pracowników
wdrażanie strategii OPL w podległych zespołach
praca zgodna ze standardem COPC
analityka i inicjatywy usprawniające pracę podległych zespołów
rozwój obsługi w social media
Kierownik Sekcji Contact Center
zarządzanie zespołem specjalistów
rozwój pracowników
egzekwowanie i wsparcie dla zespołu przy realizacji wskaźników efektywnościowych i jakościowych
realizacja sprzedaży w modelu zespołów specjalizowanych (utrzymanie i pozyskanie)
raportowanie na potrzeby sekcji i działu
współtworzenie wizji rozwoju kanałów elektronicznych i social media
obsługa klienta indywidualnego
rozwój pracowników
egzekwowanie i wsparcie dla zespołu przy realizacji wskaźników efektywnościowych i jakościowych
realizacja sprzedaży w modelu zespołów specjalizowanych (utrzymanie i pozyskanie)
raportowanie na potrzeby sekcji i działu
współtworzenie wizji rozwoju kanałów elektronicznych i social media
obsługa klienta indywidualnego
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
raportowanie na potrzeby komórki organizacyjnej
wdrożenie i monitoring sprzedaży inbound w call center
rozliczanie prowizji sprzedażowej
tworzenie analiz jakościowych i efektywnościowych
wdrożenie i monitoring sprzedaży inbound w call center
rozliczanie prowizji sprzedażowej
tworzenie analiz jakościowych i efektywnościowych
Szkolenia i kursy
Zarządzanie projektami - Scheduling and Cost Control (Opracowanie harmonogramu i kontrola kosztów), Management Training & Development Center Sp. z o.o.
Zarządzanie projektami - Risk Management (Zarządzanie ryzykiem), Management Training & Development Center Sp. z o.o.
Szkolenia wewnętrzne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju pracowników; realizacji efektywnych szkoleń; kompetencji menadżera; COPC, Realizacja trenerzy wew. Orange Polska
Zarządzanie projektami - Risk Management (Zarządzanie ryzykiem), Management Training & Development Center Sp. z o.o.
Szkolenia wewnętrzne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju pracowników; realizacji efektywnych szkoleń; kompetencji menadżera; COPC, Realizacja trenerzy wew. Orange Polska
Edukacja
Informatyka, inżynierskie
Politechnika Lubelska
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
nowe technologie: software, hardware, programowanie (bazy danych), rynek telekomunikacyjny
amatorsko pływanie, odkrywanie ciekawych zakątków Polski (krajobrazowych i historycznych)
amatorsko pływanie, odkrywanie ciekawych zakątków Polski (krajobrazowych i historycznych)