Daniel Anczakowski

Dyrektor handlowy, Corrado
Radom, mazowieckie

Umiejętności

obsługa komputera kreatywność praca pod presją czasu samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów Motywowanie zespołu Wyznaczanie celów i organizacja pracy praw jazdy kat. B praca w zespole i kierowanie zespołem Delegowanie zadań i kontrola Kontakty B2B Analiza P & L Cele "SMART"

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor handlowy
Corrado
- tworzenie budżetu działu handlowego i nadzór nad jego realizacją
- zarządzanie działem handlowym
- operacyjne organizowanie i planowanie pracy działu handlowego
- opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją - inicjowanie i podejmowanie decyzji dotyczących maksymalizacji wyników sprzedaży
- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów biznesowych B2B
- badanie rynku i monitoring działań konkurencji
-ścisła współpraca z Właścicielem Firmy oraz z działem produkcji
- nadzór nad sklepami detalicznymi, wchodzącymi w struktury działalności firmy
Od 2018 roku w zakresie moich obowiązków znalazła się także praca na stanowisku Przedstawiciela Handlowego, co rozszerzyło je o:
- wizyty w sklepach partnerów biznesowych
- utrzymywanie kontaktów handlowych nie tylko z kadrą zarządzającą ale także z personelem placówek handlowych.
Meblohurt
Kierownik Sklepu/Kierownik Regionalny
- zarządzanie podległym zespołów pracowników;
- wyznaczanie celów, zarówno indywidualnych jak i grupowych;
- motywowanie pracowników, rozwój ich kompetencji
- kompleksowa obsługa klienta, także posprzedażowa;
- dbałość o poprawne eksponowanie towaru, zgodne ze standardami firmy; - prowadzenie polityki marżowej w oparciu o zadane współczynniki oraz zależnie od działań konkurencji (na poziomie sklepu oraz sieci);
- prowadzenie negocjacji zakupowych z producentami/dostawcami mebli; - wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi producentami;
Profix Sp. z o.o.
Manager ds Klientów Sieciowych
- utrzymywanie relacji handlowych z klientami sieciowymi, zarówno na szczeblu menagerskim jak i na poziomie doradców klienta
- pozyskiwanie nowych klientów sieciowych
- przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
- prowadzenie kampanii marketingowej dla nowo wdrażanych produktów
- organizowanie wspólnych akcji marketingowych z sieciami sklepów - ścisła współpraca z Działem Zakupów i wspólne planowanie stanów magazynowych
- realizowanie założonych planów sprzedażowych
- bieżące raportowanie do osób nadzorujących pracę Menagerów ds Handlu
Leroy Merlin  Polska
Kierownik Działu Przyjęcia Towaru i Logistyki
- zapewnienie płynności dostaw
- awizacja i planowanie rozładunków
- współpraca z działami handlowymi
- współpraca z Magazynem Centralnym
- prowadzenie gospodarki magazynowej, obrót paletami
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących gospodarki odpadami
PRAKTIKER POLSKA SP Z O.O.
manager działu handlowego
KIEROWNIK DZIAŁÓW: NARZĘDZIA, MOTO, OŚWIETLENIE
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- zarządzanie podległym zespołem pracowników;
- motywowanie pracowników, stawianie indywidualnych celów, rozwój ich kompetencji;
- dbałość o ekspozycję towaru zgodną ze standardami firmy;

Szkolenia i kursy

OBSŁUGA KLIENTA(LUBLIN)
NEGOCJCJE HANDLOWE(WARSZAWA)
KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU;
PRZYWÓDZTWO I MOTYWOWANIE(WARSZAWA)
ROZMOWA OCENIAJĄCA INSPIRACJĄ DLA ROZWOJU(WARSZAWA)
POPRZEZ LUDZI DO CELU(WARSZAWA)
PO PIERWSZE LUDZIE(WARSZAWA)
TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA(WARSZAWA)

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Bankowości w Radomiu

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe