Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Sprzedaży Zdalnej
• zarządzanie zespołem (kontrola jakości i efektywności pracy oraz realizacja celów sprzedażowych, sporządzanie raportów)
• ewidencjonowanie, zarządzanie i kontrola czasu pracy pracowników
• udział w procesie rekrutacji (pozyskiwanie cv oraz spotkania rekrutacyjne)
• Wspieranie pracowników poprzez szkolenia, coaching, oceny, tworzenie planów rozwoju prowadzenie autorskich warsztatów sprzedażowych i jakościowych
• ewidencjonowanie, zarządzanie i kontrola czasu pracy pracowników
• udział w procesie rekrutacji (pozyskiwanie cv oraz spotkania rekrutacyjne)
• Wspieranie pracowników poprzez szkolenia, coaching, oceny, tworzenie planów rozwoju prowadzenie autorskich warsztatów sprzedażowych i jakościowych
Kierownik Zespołu
• zarządzanie zespołem (kontrola jakości i efektywności pracy oraz realizacja celów sprzedażowych, sporządzanie raportów)
• ocena pracy pracownika
• kontrola i optymalne zarządzenie ruchem w Call Center
• dodatkowe projekty (Big 5 – ujednolicanie dokumentacji, Dotknij Procesów, Dzień Konsultanta)
• ścisła współpraca z innymi jednostkami w celu utrzymania jakości obsługi i efektywnego zarządzania zmianą
• tworzenie wewnętrznej dokumentacji firmy oraz standardów obsługi klienta
• obsługa linii merytorycznej dla konsultantów
• ewidencjonowanie, zarządzanie i kontrola czasu pracy pracowników
• udział w procesie rekrutacji (pozyskiwanie cv oraz spotkania rekrutacyjne)
• zarządzanie zleceniobiorcami
• Wspieranie pracowników poprzez szkolenia, coaching, oceny, tworzenie planów rozwoju prowadzenie autorskich warsztatów sprzedażowych i jakościowych
• Tworzenie i wdrażanie materiałów szkoleniowych dla podległych pracowników
• ocena pracy pracownika
• kontrola i optymalne zarządzenie ruchem w Call Center
• dodatkowe projekty (Big 5 – ujednolicanie dokumentacji, Dotknij Procesów, Dzień Konsultanta)
• ścisła współpraca z innymi jednostkami w celu utrzymania jakości obsługi i efektywnego zarządzania zmianą
• tworzenie wewnętrznej dokumentacji firmy oraz standardów obsługi klienta
• obsługa linii merytorycznej dla konsultantów
• ewidencjonowanie, zarządzanie i kontrola czasu pracy pracowników
• udział w procesie rekrutacji (pozyskiwanie cv oraz spotkania rekrutacyjne)
• zarządzanie zleceniobiorcami
• Wspieranie pracowników poprzez szkolenia, coaching, oceny, tworzenie planów rozwoju prowadzenie autorskich warsztatów sprzedażowych i jakościowych
• Tworzenie i wdrażanie materiałów szkoleniowych dla podległych pracowników
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Heyah
Grupa dla osób związanych z siecią Heyah: pracowników, użytkowników, sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)