Umiejętności
Gościnność
Hospitality Industry
Hotele
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
młodszy agent obsługi pasażerskiej
sprawdzanie kart pokładowych (systemowe) przed wejściem do strefy zastrzeżonej lotniska; kontrola bagażu podręcznego; informowanie pasażerów o bieżącej sytuacji odprawowej oraz udzielanie odpowiedzi na pytania pasażerów; kierowanie pasażerów do odpowiednich stanowisk odpraw (check – in, kontrola bezpieczeństwa, gate etc.); sterowanie przepływem ruchu pasażerskiego w terminalu; współpraca ze Służbą Ochrony Lotniska podczas przeprowadzanej kontroli bezpieczeństwa pasażerów odlatujących, a także m.in. raportowanie o pozostawionym bagażu bez opieki;
pomoc przy analizie przepustowości portu lotniczego poprzez wypełnianie raportów dziennych (ilość pasażerów w poszczególnej godzinie przy odprawach bezpieczeństwa oraz odprawach biletowo – bagażowych, stanowiskach kontroli paszportowej; pomoc pasażerom podczas zakłóceń spowodowanych opóźnieniami czy odwołaniem samolotów; pomoc przy obsłudze VIP.
pomoc przy analizie przepustowości portu lotniczego poprzez wypełnianie raportów dziennych (ilość pasażerów w poszczególnej godzinie przy odprawach bezpieczeństwa oraz odprawach biletowo – bagażowych, stanowiskach kontroli paszportowej; pomoc pasażerom podczas zakłóceń spowodowanych opóźnieniami czy odwołaniem samolotów; pomoc przy obsłudze VIP.
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Zainteresowania
sport, muzyka, film