Damian Lisoń

.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Odpowiedzialność MS Excel Tabele przestawne Open Project Microsoft Project MS Access łatwość w nawiązywaniu kontaktów biegła znajomość pakietu Microsoft Office SQL podstawy VBA Excel - podstawy programowania w Excel Wytrzymałość na stres dokładność i terminowość MS Query

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Sendit S.A.
Samodzielny Specjalista ds Rozliczeń i Controllingu
*Dbanie o poprawność rozliczeń finansowych z Partnerami i Klientami,
*Analiza oraz wykrywanie niezgodności pomiędzy zamówieniami Klientów a rozliczeniami z Partnerami biznesowymi (weryfikacja kilkuset tysięcy zamówień), m.in. przy użyciu kwerend oraz ms query, sql
*Weryfikacja poprawności oraz zlecanie wykonania kilku tysięcy przelewów do Klientów tygodniowo, automatyzacja w vba
*Opracowywanie prognoz i analiz dla potrzeb przygotowania planów, strategii i budżetów oraz kontrola ich realizacji,
*Wykonywanie analizy RFM dotyczącej ok 100 tysięcy Klientów,
*Przygotowywanie zestawień i analiz danych wspierających działalność marketingową,
*Przygotowywanie zestawień i raportów (kadrowych, księgowych, finansowych, produkcyjnych, handlowych),
*Analiza i przygotowywanie propozycji optymalizowania kosztów, analizowanie rentowności,
*Przygotowywanie estymat, kalkulacji oraz raportów i analiz dla kierownictwa, zarządu, akcjonariuszy, jednostek zewnętrznych itd. (wykorzystanie ms acces, vba, sql)
Sendit S.A.
Specjalista ds. Billingu i Rozliczeń
*Aktywne i sumienne wykonywanie obowiązków i celów operacyjnych działu Billingu i Rozliczeń, w tym dbanie o poprawność stanu rozliczeń finansowych z Partnerami i Klientami oraz dbanie o efektywność cash flow firmy
*Współpraca z innymi działami w realizacji celów firmy
*Stałe współdziałanie na rzecz podnoszenia jakości procesów realizowanych w dziale Billingu i Rozliczeń
*Współpraca z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi
*Współpraca merytoryczna z biurem rachunkowym obsługującym rachunkowość Sendit, w szczególności komunikacja merytoryczna oraz bieżąca weryfikacja prowadzonych zapisów
*Współpraca w zakresie przygotowywania budżetów, prognoz i planów finansowych oraz prowadzenie sprawozdawczości na ich potrzeby
*Kontrola wykonania budżetu, w szczególności w zakresie kosztów działalności oraz poszczególnych projektów
*Analiza rentowności serwisu w zakresie poszczególnych grup produktowych, klientów, kanałów dystrybucji etc.
*Przygotowywanie estymat, kalkulacji oraz raportów i analiz dla kierownictwa, zarządu, akcjonariuszy, jednostek zewnętrznych itd.
TU EUROPA SA
Specjalista w Departamencie Wdrożeń i Projektów Strategicznych
*Przygotowywanie raportów szkodowych (statystyczne oraz analityczne) dla Partnerów TU - raporty cykliczne oraz ad hoc;
*Przygotowywanie oraz modyfikacja procedur dotyczących tworzenia oraz wysyłki raportów szkodowych;
*Generowanie zestawień dla Partnerów TU dotyczących Serwisu Internetowego Grupy Europa (zestawienia zarejestrowanych pracowników, oddziałów);
*Przygotowywanie dla potrzeb IT zestawień odnośnie masowej aktualizacji danych dotyczących zarejestrowanych kont Pracowników Partnerów współpracujących z TU oraz tworzenia nowych kont;
*Rejestrowanie nowych Partnerów Biznesowych współpracujących z TU oraz aktualizacja ich danych w systemach: CRM B2B, Serwis Internetowy Grupy Europa (Portal transakcyjny oraz testowy), SUBREA;
*Aktualizacja i weryfikacja rejestru umów zawartych przez TU;
*Przekazywanie wewnątrz TU Europa komunikatów o zawarciu nowych umów/aneksów poprzez Aplikację KPU;
*Kodowanie oraz przesyłanie informacji dotyczących uchwalenia OWU do KNF;
*Współpraca z Rzecznikiem Finansowym odnośnie uchwalonych OWU;
*Udział w testach dotyczących wdrożenia nowych produktów do sprzedaży poprzez Serwis Internetowy Grupy Europa;
*Przygotowywanie umów NDA (Non Disclosure Agreement);
*Prowadzenie rejestru materiałów marketingowych dotyczących TU wykorzystywanych przez Partnerów Biznesowych;
*Dbałość o terminowość i jakość realizacji zadań.
TU EUROPA SA
Młodszy Specjalista w Departamencie Wdrożeń i Projektów Strategicznych
*Przygotowywanie raportów szkodowych (statystyczne oraz analityczne) dla Partnerów TU - raporty cykliczne oraz ad hoc;
*Przygotowywanie oraz modyfikacja procedur dotyczących tworzenia oraz wysyłki raportów szkodowych;
*Generowanie zestawień dla Partnerów TU dotyczących Serwisu Internetowego Grupy Europa (zestawienia zarejestrowanych pracowników, oddziałów);
*Przygotowywanie dla potrzeb IT zestawień odnośnie masowej aktualizacji danych dotyczących zarejestrowanych kont Pracowników Partnerów współpracujących z TU oraz tworzenia nowych kont;
*Rejestrowanie nowych Partnerów Biznesowych współpracujących z TU oraz aktualizacja ich danych w systemach: CRM B2B, Serwis Internetowy Grupy Europa (Portal transakcyjny oraz testowy), SUBREA;
*Aktualizacja i weryfikacja rejestru umów zawartych przez TU;
*Przekazywanie wewnątrz TU Europa komunikatów o zawarciu nowych umów/aneksów poprzez Aplikację KPU;
*Kodowanie oraz przesyłanie informacji dotyczących uchwalenia OWU do KNF;
*Współpraca z Rzecznikiem Finansowym odnośnie uchwalonych OWU;
*Udział w testach dotyczących wdrożenia nowych produktów do sprzedaży poprzez Serwis Internetowy Grupy Europa;
*Przygotowywanie umów NDA (Non Disclosure Agreement);
*Prowadzenie rejestru materiałów marketingowych dotyczących TU wykorzystywanych przez Partnerów Biznesowych;
*Dbałość o terminowość i jakość realizacji zadań.
TU EUROPA SA
Młodszy Specjalista w Departamencie Marketingu i Komunikacji
Raportowanie dla Partnerów (raporty ad hoc oraz cykliczne zawierające dane analityczne oraz statystyczne)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa partnerów biznesowych (wyjaśnianie zapisów umów produktowych, przekazywanie informacji na temat produktów, procedur obsługi produktów jak i na temat konkretnego stosunku ubezpieczeniowego)
Obsługa systemów: Subrea, Hermes, Portal Transakcyjny, Voyager
AVISTA MEDIA Sp. z o.o.
Inspektor
Telefoniczna obsługa klienta, aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych (telefon, Internet, telewizja), wsparcie techniczne klienta, realizacja kampanii odzyskanie klienta i kampanii sprzedażowych
Accord Finance S.A.
Konsultant Kredytowy
Obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, sporządzanie i weryfikacja umów kredytowych, raportowanie i bieżąca kontrola kasy i stanów magazynowych
Franpress sp. z o.o.
Analityk Sprzedaży / Nadziałowiec
Opieka nad oddziałem kilkudziesięciu punktów dostawy prasy, nadział prasy, wstępna windykacja

Edukacja

Logo
MS Excel w controllingu dla zaawansowanych, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Controlling wspomagany komputerowo, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Administracja Publiczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu

Specjalizacje

Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Kuba
Kuba
Dla wszystkich, którzy byli lub chcieli by pojechać na "Perłę Karaibów"
Tenis Wrocław
Tenis Wrocław
Grupujemy wrocławską społeczność tenisową. Szukasz partnerki/ra? Wszystkie stopnie zaawansowania.