Umiejętności
procesy biznesowe
Zarządzanie usługami IT
Szkolenia i kursy
2006r. - Efektywna Obsługa Klienta
2008r. - ITILV3 Foundation
2009r. – Specjalista centrum wsparcia.
2010r. – Ofensywne techniki sprzedaży.
2010r. – Profesjonalna obsługa klientów.
2008r. - ITILV3 Foundation
2009r. – Specjalista centrum wsparcia.
2010r. – Ofensywne techniki sprzedaży.
2010r. – Profesjonalna obsługa klientów.
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Grupy
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Daj się znaleźć. Single z Warszawy i okolic
Daj się znaleźć! Miejsce dla osób, które chcę znaleźć partnera:))) Ciągle w biegu? Od jakiegoś czasu łapiesz się na tym, że brak nowych znajomości? Samo się nic nie zmieni...
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF