Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. PR
- tworzenie strategii działań PR dla klientów agencji i ich realizacja
- utrzymywanie relacji z dziennikarzami
- opracowywanie i koordynacja projektów marketingowych, PR, reklamowych, social-media,
produkcyjnych itp. dla klientów agencji
- raportowanie, budżetowanie i umiejętność oceny prowadzonych działań
- koordynowanie pracy zespołu zaangażowanego w projekty
- budowanie dobrych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami agencji
- pisanie i korekta tekstów
- wsparcie przy działaniach new business
- tworzenie harmonogramów działań dla klientów
- research i analiza danych
- stały monitoring i przygotowywanie raportów
- współpraca z podwykonawcami i partnerami
- utrzymywanie relacji z dziennikarzami
- opracowywanie i koordynacja projektów marketingowych, PR, reklamowych, social-media,
produkcyjnych itp. dla klientów agencji
- raportowanie, budżetowanie i umiejętność oceny prowadzonych działań
- koordynowanie pracy zespołu zaangażowanego w projekty
- budowanie dobrych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami agencji
- pisanie i korekta tekstów
- wsparcie przy działaniach new business
- tworzenie harmonogramów działań dla klientów
- research i analiza danych
- stały monitoring i przygotowywanie raportów
- współpraca z podwykonawcami i partnerami
PR Manager, Sekretarz redakcji pisma dla inwestorów "Akcjonariusz"
• planowanie i realizacja kampanii wizerunkowych dla różnorodnych projektów w mediach ogólnopolskich: radio, telewizja, prasa, internet
• pozyskiwanie i obsługa patronatów medialnych do różnorodnych projektów edukacyjnych i wizerunkowych;
• współpraca z mediami ogólnopolskimi, radio, telewizja, prasa, internet;
• organizacja konferencji prasowych i dużych konferencji szkoleniowych;
• organizacja i koordynacja pracy redakcji pisma Akcjonariusz;
• współpraca z grafikami, tworzenie materiałów marketingowych, reklamowych oraz skład dwumiesięcznika dla inwestorów;
• redakcja i edycja stron internetowych;
• redakcja tekstów;
• tworzenie materiałów prasowych.
• pozyskiwanie i obsługa patronatów medialnych do różnorodnych projektów edukacyjnych i wizerunkowych;
• współpraca z mediami ogólnopolskimi, radio, telewizja, prasa, internet;
• organizacja konferencji prasowych i dużych konferencji szkoleniowych;
• organizacja i koordynacja pracy redakcji pisma Akcjonariusz;
• współpraca z grafikami, tworzenie materiałów marketingowych, reklamowych oraz skład dwumiesięcznika dla inwestorów;
• redakcja i edycja stron internetowych;
• redakcja tekstów;
• tworzenie materiałów prasowych.
Specjalista ds. Marketingu
Ustalanie celów i tworzenie strategii marketingowej Spółki; wypełnianie obowiązków informacyjnych Spółki; obsługa PR spółek będących klientami IPO SA; przygotowanie oraz organizowanie Kongresów Zarządów Spółek „Kapitał z Giełdy” "Kapitał dla Firm", "Wealth Management"; przygotowanie oraz nadzór nad specjalistycznymi raportami publikowanymi przez Spółkę; przygotowanie budżetu marketingowego i kontrola jego realizacji; kreowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów marketingowych, działań promocyjnych i PR; organizacja i nadzór nad czatami giełdowymi oraz biznesowymi organizowanymi przez Spółkę, redakcja portali biznesowych należących do firmy: ipo.pl oraz Excluzive.pl; współpraca z mediami oraz klientami firmy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)