Dagmara Hajdasz

Doradca klienta, Bank Millennium SA
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Prawo jazdy kat B komunikatywność samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy umiejętność pracy w zespole, a także pracy samodzielnej odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu Biegła obsługa komputera: pakiet Office Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Millennium S.A.
Doradca klienta
Obsługa klienta indywidualnego. Przyjmowanie wpłat i wypłat na stanowisku kasowym. Realizacja miesięcznych planów sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Nawiązywanie relacji z Klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, przestrzeganie procedur wewnętrznych. Aktywna sprzedaż i promowanie produktów bankowych.
Bank BNP Paribas
Specjalista ds. windykacji
Zmiana stanowiska na infolinię przychodzącą banku. Znacznie większy zakres obowiązków: min. obsługa rachunków na wyższych etapach zadłużenia (kilkumiesięczne opóźnienie w spłacie), realizacja procesu windykacji należności na etapie przedsądowym i sądowym. Określanie aktualnej sytuacji klienta, prowadzenie negocjacji i motywowanie dłużników do regulowania zaległych płatności.
Logo
Specjalista ds. windykacji polubownej
Sygma Bnak Polska S.A.
Obsługa infolinii wychodzącej banku. Odzyskiwanie należności jednej zaległej raty. Ustalanie dogodnego terminu spłaty zarówno dla banku jak i klienta. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
POLSKA PRESS GRUPA
Młodszy Specjalista ds. Reklamy
Obsługa przydzielonego portfela klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Aktywna sprzedaż oferowanych produktów i usług. Realizacja miesięcznych planów sprzedażowych. Utrzymywanie dobrych i długoterminowych relacji z klientami.
Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
Wysoka jakość obsługi klienta. Dbałość o dobre relacje z klientami i pozytywny wizerunek firmy. Obsługa kasy fiskalnej i terminala.

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, Specjalizacja Public Relationas, licencjackie
Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media