Umiejętności
Prawo jazdy kat B
komunikatywność
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
umiejętność pracy w zespole, a także pracy samodzielnej
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta
Obsługa klienta indywidualnego. Przyjmowanie wpłat i wypłat na stanowisku kasowym. Realizacja miesięcznych planów sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Nawiązywanie relacji z Klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, przestrzeganie procedur wewnętrznych. Aktywna sprzedaż i promowanie produktów bankowych.
Specjalista ds. windykacji
Zmiana stanowiska na infolinię przychodzącą banku. Znacznie większy zakres obowiązków: min. obsługa rachunków na wyższych etapach zadłużenia (kilkumiesięczne opóźnienie w spłacie), realizacja procesu windykacji należności na etapie przedsądowym i sądowym. Określanie aktualnej sytuacji klienta, prowadzenie negocjacji i motywowanie dłużników do regulowania zaległych płatności.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media