Doświadczenie zawodowe
PR Group Head
Agencja kreatywna Jero Lenssinck
Odpowiada za opracowanie i realizację strategii komunikacji dla klientów kluczowych, funkcjonowanie działów public relations, zarządzanie kampaniami PR oraz komunikację kryzysową.
Hotele Diament SA
Specjalista ds. PR i komunikacji, szef Biura Prasowego sieci Hotele Diament
[12.2013 - 08.2014]
Hotele Diament SA
Specjalista ds. PR i komunikacji, szef Biura Prasowego sieci Hotele Diament
[12.2013 - 08.2014]
PR Manager
IKEA Katowice
Specjalista ds. PR i komunikacji – kompleksowa obsługa PR (B2C, ePR)
[01.2011 – 04.2012]
Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach (I Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw)
Prowadzenie kompleksowych działań z zakresu PR dla wydarzenia, szef biura prasowego
[06.2011 – 12.2011]
Centrum Handlowe FORUM Gliwice
Rzecznik prasowy, kompleksowa obsługa z zakresu PR i komunikacji (B2C, B2B, PR wewnętrzny)
[11.2009 – 09.2010]
- obsługa PR strategicznych klientów agencji (B2C, B2B, ePR)
- prowadzenie działań z zakresu szeroko pojętej komunikacji i promocji
- opracowywanie długo- i krótkoterminowych strategii PR i komunikacji m.in. dla Centrum Handlowego FORUM w Gliwicach, IKEA Katowice, Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach (Gallus), Parku Wodnego w Rudzie Śląskiej, Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach (działania PR dla I Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw 2011)
- media relations (rzecznictwo prasowe, opracowywanie materiałów prasowych - informacji prasowych, press kitów, treści reklamowych, branżowych; organizacja i obsługa konferencji prasowych, prowadzenie biura prasowego - w tym dla I Europejskiego Kongresu MŚP 2011)
- opracowywanie strategii e-komunikacji, realizacja działań w mediach społecznościowych, m.in. dla IKEA Katowice
- kreowanie i organizacja nietypowych przedsięwzięć z zakresu PR/marketing/events; ATL/BTL
- realizacja działań dla projektów dofinansowanych ze środków UE
- tworzenie media planów
- zarządzanie treścią stron internetowych dla wybranych klientów agencji
- PR kryzysowy (m.in. dla Dolomity Sportowa Dolina)
Specjalista ds. PR i komunikacji – kompleksowa obsługa PR (B2C, ePR)
[01.2011 – 04.2012]
Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach (I Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw)
Prowadzenie kompleksowych działań z zakresu PR dla wydarzenia, szef biura prasowego
[06.2011 – 12.2011]
Centrum Handlowe FORUM Gliwice
Rzecznik prasowy, kompleksowa obsługa z zakresu PR i komunikacji (B2C, B2B, PR wewnętrzny)
[11.2009 – 09.2010]
- obsługa PR strategicznych klientów agencji (B2C, B2B, ePR)
- prowadzenie działań z zakresu szeroko pojętej komunikacji i promocji
- opracowywanie długo- i krótkoterminowych strategii PR i komunikacji m.in. dla Centrum Handlowego FORUM w Gliwicach, IKEA Katowice, Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach (Gallus), Parku Wodnego w Rudzie Śląskiej, Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach (działania PR dla I Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw 2011)
- media relations (rzecznictwo prasowe, opracowywanie materiałów prasowych - informacji prasowych, press kitów, treści reklamowych, branżowych; organizacja i obsługa konferencji prasowych, prowadzenie biura prasowego - w tym dla I Europejskiego Kongresu MŚP 2011)
- opracowywanie strategii e-komunikacji, realizacja działań w mediach społecznościowych, m.in. dla IKEA Katowice
- kreowanie i organizacja nietypowych przedsięwzięć z zakresu PR/marketing/events; ATL/BTL
- realizacja działań dla projektów dofinansowanych ze środków UE
- tworzenie media planów
- zarządzanie treścią stron internetowych dla wybranych klientów agencji
- PR kryzysowy (m.in. dla Dolomity Sportowa Dolina)
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość