Umiejętności
Bankowość handlowa
Komunikacja
CRM
Sprzedaż samochodów
Zarządzanie flotą
Microsoft Office
Negocjacje
Szkolenia produktowe
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie czasem
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
KIEROWNIK SPRZEDAŻY FLOTOWEJ
Autoryzowany Dealer FORDA Frank-Cars Sp. z o.o.
- kierowanie pracą zespołu sprzedażowego
- wyznaczanie i realizacja planów sprzedaży
- aktywne poszukiwanie klientów biznesowych
- tworzenie i utrzymywanie długoletnich relacji z klientami
- sprzedaż flotowa i detaliczna samochodów, kredytów i leasingów
- sprzedaż samochodów w ramach ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- rekrutacja pracowników
- szkolenie handlowców
- wyznaczanie i realizacja planów sprzedaży
- aktywne poszukiwanie klientów biznesowych
- tworzenie i utrzymywanie długoletnich relacji z klientami
- sprzedaż flotowa i detaliczna samochodów, kredytów i leasingów
- sprzedaż samochodów w ramach ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- rekrutacja pracowników
- szkolenie handlowców
KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO
Autoryzowany Dealer TOYOTY DML S.A.
- obserwacja rynku i analiza danych statystycznych opisujących trendy rynkowe w branży motoryzacyjnej i finansowej
- obserwacja i analiza procedur obowiązujących w firmie, wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących efektywność pracy i zadowolenie klientów
- opracowanie systemu motywacyjnego (w tym systemu wynagradzania) pracowników działu handlowego i bieżąca kontrola jego skuteczności
- wdrożenie w dziale handlowym Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO 9001
- współpraca z Zarządem Suzuki Motor Poland, wcześniej z Toyota Motor Poland
- realizacja celów sprzedaży i wdrażanie w firmie standardów wyznaczanych przez importerów (standardy wyposażenia obiektu i standardy obsługi klientów); udział w tworzeniu od podstaw salonu i serwisu Mazdy i Suzuki w Częstochowie
- zarządzanie i szkolenie pracowników, wyznaczanie indywidualnych celów sprzedaży oraz jakościowych celów obsługi klienta, kontrola ich realizacji,
- wprowadzanie nowych marek/produktów do oferty salonu, m.in. opracowanie procedury importu nowych samochodów Mazda z Niemiec w okresie braku na rynku polskim oficjalnego importera Mazdy, opracowanie strategii marketingowej i cenowej oraz sposobu dystrybucji tych samochodów
- kontrola jakości samochodów dostarczanych do salonu pod kątem uszkodzeń transportowych i wad fabrycznych, zlecanie i kontrola likwidacji tych uszkodzeń
- tworzenie i realizacja strategii promocji salonu, m.in. organizacja wystaw samochodów i innych przedsięwzięć promocyjnych (również rajdów samochodów terenowych),
- współpraca z mediami lokalnymi (radio, prasa, telewizja), negocjacja warunków handlowych, tworzenie reklam i ogłoszeń prasowych
- ustalanie i przestrzeganie zasad współpracy z kooperantami z branży finansowej (m.in. banki i fundusze leasingowe),
- obsługa klientów, również z zagranicy: sprzedaż samochodów, akcesoriów i usług serwisowych;
- prezentacja ofert kredytowych i leasingowych,
- obserwacja i analiza procedur obowiązujących w firmie, wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących efektywność pracy i zadowolenie klientów
- opracowanie systemu motywacyjnego (w tym systemu wynagradzania) pracowników działu handlowego i bieżąca kontrola jego skuteczności
- wdrożenie w dziale handlowym Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO 9001
- współpraca z Zarządem Suzuki Motor Poland, wcześniej z Toyota Motor Poland
- realizacja celów sprzedaży i wdrażanie w firmie standardów wyznaczanych przez importerów (standardy wyposażenia obiektu i standardy obsługi klientów); udział w tworzeniu od podstaw salonu i serwisu Mazdy i Suzuki w Częstochowie
- zarządzanie i szkolenie pracowników, wyznaczanie indywidualnych celów sprzedaży oraz jakościowych celów obsługi klienta, kontrola ich realizacji,
- wprowadzanie nowych marek/produktów do oferty salonu, m.in. opracowanie procedury importu nowych samochodów Mazda z Niemiec w okresie braku na rynku polskim oficjalnego importera Mazdy, opracowanie strategii marketingowej i cenowej oraz sposobu dystrybucji tych samochodów
- kontrola jakości samochodów dostarczanych do salonu pod kątem uszkodzeń transportowych i wad fabrycznych, zlecanie i kontrola likwidacji tych uszkodzeń
- tworzenie i realizacja strategii promocji salonu, m.in. organizacja wystaw samochodów i innych przedsięwzięć promocyjnych (również rajdów samochodów terenowych),
- współpraca z mediami lokalnymi (radio, prasa, telewizja), negocjacja warunków handlowych, tworzenie reklam i ogłoszeń prasowych
- ustalanie i przestrzeganie zasad współpracy z kooperantami z branży finansowej (m.in. banki i fundusze leasingowe),
- obsługa klientów, również z zagranicy: sprzedaż samochodów, akcesoriów i usług serwisowych;
- prezentacja ofert kredytowych i leasingowych,
INSPEKTOR
- wdrażanie i przestrzeganie wszelkich procedur BHP wynikających z przepisów prawa i wewnętrznych zarządzeń Dyrekcji Banku
- przewodniczenie komisjom inwentaryzacyjnym mienia bankowego i zasobów skarbcowych
- prowadzenie gospodarki maszynami i urządzeniami bankowymi, (zakup, przeglądy okresowe, wycofanie z eksploatacji)
- przewodniczenie komisjom inwentaryzacyjnym mienia bankowego i zasobów skarbcowych
- prowadzenie gospodarki maszynami i urządzeniami bankowymi, (zakup, przeglądy okresowe, wycofanie z eksploatacji)
Szkolenia i kursy
- cykl szkoleń aktywnej sprzedaży flotowej
- cykl szkoleń managerskich: rekrutacja pracowników, zarządzanie zespołem, motywowanie i szkolenie pracowników – szkolenia Akademii Toyoty i firmy szkoleniowej PROFES działającej na zlecenie Suzuki Motor Poland
- cykl szkoleń z zakresu umiejętności podnoszenia i utrzymania wysokich standardów obsługi klienta – szkolenia „Toyota Way” i Standardy Obsługi Suzuki, a także szkolenie dot. wdrożenia certyfikatów ISO w zakresie systemu zarządzania w sieci Toyoty
- cykl szkoleń sprzedażowych: odpowiednia prezentacja produktu, budowanie trwałych relacji z klientami oraz techniki negocjacyjne – cykl szkoleń organizowanych przez Akademię Toyoty (potwierdzonych Certyfikatem I stopnia), Toyota Bank Polska i Toyota Leasing Polska, Suzuki Motor Poland
- cykl szkoleń managerskich: rekrutacja pracowników, zarządzanie zespołem, motywowanie i szkolenie pracowników – szkolenia Akademii Toyoty i firmy szkoleniowej PROFES działającej na zlecenie Suzuki Motor Poland
- cykl szkoleń z zakresu umiejętności podnoszenia i utrzymania wysokich standardów obsługi klienta – szkolenia „Toyota Way” i Standardy Obsługi Suzuki, a także szkolenie dot. wdrożenia certyfikatów ISO w zakresie systemu zarządzania w sieci Toyoty
- cykl szkoleń sprzedażowych: odpowiednia prezentacja produktu, budowanie trwałych relacji z klientami oraz techniki negocjacyjne – cykl szkoleń organizowanych przez Akademię Toyoty (potwierdzonych Certyfikatem I stopnia), Toyota Bank Polska i Toyota Leasing Polska, Suzuki Motor Poland
Specjalizacje
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Inne
Dobra znajomość branży motoryzacyjnej.
Dobra znajomość specyfiki współpracy Importer - Dealer.
Gotowość do częstych szkoleń i wyjazdów służbowych.
Dobra znajomość specyfiki współpracy Importer - Dealer.
Gotowość do częstych szkoleń i wyjazdów służbowych.
Grupy
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Sprzedawcy samochodów
Do grupy zapraszam wszytskie osoby , które zajmują się sprzedażą samochodów u Autoryzowanych Dealerów Samochodów.